OPINIONS

Σοβαρά τώρα, δώρο αλυσοπρίονο σε διαγωνισμό κατά του καρκίνου του μάστου; (Σοβαρά τώρα)

Είναι βέβαιο, ζούμε ανάμεσα σε πολλούς διεστραμμένους ανθρώπους. Ή ίσως είναι αφελείς. Δεν ξέρω ποιο είναι χειρότερο βέβαια, διότι η μεν αφέλεια δηλώνει και μια απουσία στοιχειώδους συνείδησης και μυαλού, η δε διαστροφή δείχνει ότι μαζί με το μυαλό υπάρχει και κακία, δόλος, παράνοια.

Ο Οκτώβριος έχει οριστεί παγκοσμίως ως μήνας πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Στο πλαίσιο αυτής της ημερολογιακής συγκυρίας λοιπόν, η εταιρεία Husqvarna, αποφάσισε να διεξάγει έναν διαγωνισμό και να χαρίσει στον νικητή, ΕΝΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΡΟΖ ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΟ.

Πριν ενθουσιαστείς και πεις οτι το θες, πάμε να κάνουμε έναν εύκολο συλλογισμό; Καρκίνος του μαστού – Μαστεκτομή – Ροζ Αλυσοπρίονο. Ας αναζητήσουμε τώρα τον άνθρωπο που εμπνεύστηκε αυτόν τον διαγωνισμό κι ας κανονίσουμε να διαπομπευτεί δημόσια στην πλατεία Συντάγματος.

Ρε πάτε καλά;

Ειλικρινά, εκεί στη Husqvarna, αποφασίσατε να κάνετε ένα δώρο για τον μήνα πρόληψης του καρκίνου του μαστού και το καλύτερο που μπορούσατε να σκεφτείτε είναι να κληρώσετε ένα ”Συλλεκτικό Ροζ Αλυσοπρίονο”; Και κάτω από αυτό να συμπληρώσετε ”Νοιαζόμαστε”. Θα αστειεύεστε. Και προφανώς το χιούμορ σας είναι το ίδιο αποτυχημένο με το τμήμα διαφήμισής σας.

Θέλω να πιστεύω πως δεν είμαι η μόνη που αντικρύζοντας τον διαγωνισμό κοντοστάθηκα ορισμένα δευτερόλεπτα, ξεροκατάπια και ήλπιζα να πρόκειται για ένα κακόγουστο αστείο.

Ο παραλληλισμός του δώρου με ένα από τα δυσκολότερα κομμάτια της ασθένειας αυτής για μια γυναίκα, τη μαστεκτομή, είναι αμέσος, αναπόφευκτος, άκομψος, απαράδεκτος και αγενής. Και λαμβάνοντας υπόψιν την απάντησή σας ” Το αντικείμενο της επικοινωνίας δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με το στόχο αυτής, ο οποίος είναι η ενημέρωση και η συμμετοχή μας σε ένα ζήτημα που μας αφορά όλους.” με φέρνει αντιμέτωπη με ερωτήματα όπως: Τότε ποιος ο λόγος να το βάψεις ροζ; Ποιος ο λόγος να το δωρίσεις με αφορμή αυτόν τον μήνα;

 

Ειλικρινά κοιτάζω και ξανακοιτάζω την εικόνα και αυτός ο εφιάλτης δεν έχει τελειωμό. Μόλις δω λίγο πιο κάτω τις σχεδόν 1500 κοινοποιήσεις, συνειδητοποιώ ότι η ανθρώπινη βλακεία ξεπερνά κατά πολύ την διάσημη ατάκα – πρόβλεψη του Αινστάιν.

Εκτός λοιπόν από μένα και ορισμένους (λίγους) άλλους που παραπονέθηκαν στα σχόλια κάτω από τη δημοσιεύση του διαγωνισμού για το πόσο βλακώδες είναι αυτό το δώρο εκ μέρος των διοργανωτών, υπήρξαν άπειροι άνθρωποι (ανάμεσά τους πάρα πολλές γυναίκες) που δίνουν συγχαρητήρια για την ”προσφορά του καταστήματος”, αναρωτιούνται αν θα το βρουν να πωλείται μετά το διαγωνισμό και μάλιστα το ζητούν από τον σύλλογο Αλμα Ζωής Θεσσαλονίκης (!).

Αλήθεια τώρα είμαι πάλι εγώ η εύθικτη, ή μήπως πρέπει να ασχοληθούμε όντως κάποια στιγμή σοβαρά με την κοινή λογική και να αναρωτηθούμε, πόσο κοινή είναι τελικά;

”Κάνε Like στη Σελίδα μας και τη Φωτογραφία για να μπεις στην κλήρωση για το Συλλεκτικό Ροζ Αλυσοπρίονο Husqvarna 450 Rancher και άφησε το δικό σου μήνυμα που δίνει ελπίδα!” Συμμαζέψτε τα μυαλά σας παιδιά, πώς γίνεται να παίζετε με τον πόνο της ασθενούς και να μην το συνειδητοποιείτε κιόλας;

Αν θέλετε να κάνετε ένα αντίστοιχο δώρο και για την Μέρα πρόληψης για τον καρκίνο του Προστάτη, έχω να προτείνω έναν συλλεκτικό χρυσό καρυοθραύστη.