LIFE

Βίντεο δείχνει πώς οι γυναίκες χρησιμοποιούνται σαν αντικείμενα στις διαφημίσεις

Όταν περίπου ένα χρόνο πριν σχολίασα αρνητικά μια διαφήμιση για Burger, έγινε ο κακός χαμός στα σχόλια για το πόσο κομπλεξική είμαι με τις ωραίες γυναίκες, πόσο ξεπερασμένος είναι ο φεμινισμός σε τέτοια ζητήματα και πόσο υπερβολική είμαι που κάνω την τρίχα τριχιά για μια διαφήμιση.

Λίγο καιρό μετά, κάναμε κι ένα συγκεντρωτικό θέμα με περισσότερες γυναίκες που διαφημίζουν burgers τα οποία πρέπει να φας όχι επειδή είναι νόστιμα, αλλά επειδή εκείνες σε κοιτάζουν λάγνα.

Επειδή λοιπόν δεν είμαστε οι μόνες “εύθικτες” εδώ στο Ladylike.gr, υπήρξαν και άλλοι άνθρωποι που ενοχλήθηκαν από το πώς οι γυναίκες προβάλλονται σαν αντικείμενα στο πλαίσιο διαφήμισης διάφορων προϊόντων παγκοσμίως. Γιατί ένα ποτό θα αυξήσει τις πωλήσεις του αν πλασάρει ότι μπορείς χάρη σ’ αυτό να “ρίξεις” μια γυναίκα; Γιατί θα προτιμήσεις μια μπύρα όταν την κρατάει μια κοπέλα με μεγάλο στήθος;

 

Κάπως έτσι σκέφτηκαν και στο #WomenNotObjects, και δημιούργησαν ένα βιντεάκι στο οποίο παρουσιάζονται κάποια εξόφθαλμα παραδείγματα σεξιστικών διαφημίσεων, ενώ ορισμένες γυναίκες τις κρατούν στα χέρια και ειρωνεύονται το μήνυμα που ουσιαστικά θέλει να περάσει η κάθε καμπάνια.

 

Το βίντεο αυτό ενθαρρύνει τη συζήτηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, χρησιμοποιώντας το #WomenNotObjects. Καθόλου κακό δεν το βρίσκω.