PUBLI

Το “T Brand Studio” των “The New York Times” στο Game Changer in Digital Marketing

Το T Brand Studio είναι το πολυβραβευμένο brand marketing studio των New York Times. Δημιουργούν ψηφιακές εμπειρίες για τους πελάτες τους με περιεχόμενο που απευθύνεται σε υψηλού επιπέδου αναγνώστες. Στο Συνέδριο Game Changer in Digital Marketing, η Nelly Gocheva θα παρουσιάσει τις τάσεις του native advertising και του branded content μέσα από την δουλειά της ως global editor για τον καλύτερο publisher στον κόσμο.

 

Το Συνέδριο ”Game Changer in Digital Marketing” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016 στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, στην Αθήνα, από την 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ.

Κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα προσφέρουν μία ολοκληρωμένη και απολύτως σύγχρονη προσέγγιση του digital marketing, περιλαμβάνοντας όλα τα μέσα και εργαλεία, το συνδυασμό μεταξύ τους και την ένταξή τους στους γενικότερους στόχους και στη στρατηγική μιας εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες για το πλήρες πρόγραμμα του Συνεδρίου, τα θέματα συζήτησης καθώς και τους τρόπους συμμετοχής είναι διαθέσιμα στο www.gamechanger.gr

Χορηγός της εκδήλωσης είναι η WIND ενώ ως υποστηρικτές συμμετέχουν TEMPO OMD HELLAS, GLOBE ONE DIGITAL, BCA, ATH TECH. Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης είναι η AEGEAN.

Χορηγοί Επικοινωνίας του συνεδρίου είναι η Direction Business Network με το AdBusiness, Business Today, Αdvertising.gr, Βusinessnews.gr και η Huffington Post Greece.

Το Game Changer in Digital Marketing τελεί υπό την αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ. Τα μέλη των παραπάνω ενώσεων δικαιούνται 20% έκπτωση.