Γέμισε ο τόπος μισογύνηδες ηθικολόγους που δίνουν συμβουλές απόσυρσης στη «γριά γυναίκα» Μαρινέλλα. Ρε ουστ
- 26 ΣΕΠ 2024
Η Μαρινέλλα έχει ζήσει 100 ζωές σε μία. Είναι 86 ετών και από αυτά τα 67 χρόνια τα πέρασε δουλεύοντας. Ξέρει ότι είναι μύθος. Δεν σημαίνει ότι ακόμη και σήμερα δεν κάνει εβδομαδιαίως μαθήματα φωνητικής.
Η Μαρινέλλα δεν έδωσε ποτέ δεκάρα τσακιστή για την άποψη των άλλων. Ούτε όταν ζούσε στα φτωχικά ημιυπόγεια της Θεσσαλονίκης της ούτε στα «παλάτια» (το σπίτι που αγόρασε από τη Ρένα Βλαχοπούλου). Ήξερε από παιδί πώς θέλει να ζήσει και δεν χρειάστηκε την άδεια κανενός. Είχε και έχει πάντα όση επιβράβευση χρειαζόταν από το κοινό της. Και χρειάζεται μπόλικη γιατί είναι γνήσια ντίβα. Μια αυθεντική αρχόντισσα που στάθηκε στα πόδια της γράφοντας μόνη της το πεπρωμένο της.
Fashion icon, φεμινίστρια, single mother, πρώτο όνομα στην πίστα: Η Μαρινέλλα δεν χώρεσε ποτέ σε μία ταμπέλα
Η Μαρινέλλα είναι μια σκληρή επαγγελματίας. Λογικό. Γεννήθηκε σε μια εργατική οικογένεια, με πατέρα φούρναρη. Που υπολόγιζε τα μεροκάματα. Μεγάλωσε σε μια μουσική βιομηχανία που ήθελε τις γυναίκες διακοσμητικές, καθιστές σε καρεκλίτσα, αξεσουάρ του λαϊκού τραγουδιστή. Πριν γίνει η Μαρινέλλα, όταν την ήξεραν ως Κική Παπαδοπούλου, ήθελε να γίνει ηθοποιός. Πήγε σε σχολή μαζί με τον Κώστα Βουτσά και την Μάρθα Καραγιάννη. Μετά γνώρισε τον Στέλιο Καζαντζίδη. Παντρεύτηκαν, χώρισαν, έγραψαν ιστορία. Μετά ήρθαν οι ταινίες του Δαλιανίδη. Τα άλμπουμ, τα μαγαζιά. Ένα παιδί εκτός γάμου. Γιατί έτσι ήθελε εκείνη. Και τον επόμενο χρόνο παντρεύτηκε τον Τόλη Βοσκόπουλο. Δεν την αφορούσε το 1973 τι έλεγε ο κόσμος. Θα την αφορά το 2024 που είναι χορτασμένη από ζωή;
Οι κομπλεξικοί άνθρωποι αδημονούν να καταρρεύσει ένας μύθος για να νιώσουν ηδονή
«Να καθόταν σπίτι της». «Γιατί τραγουδάει στα 86 της;». Αυτά είναι τα mild σχόλια χαιρεκακίας. Οι συμπλεγματικοί άνθρωποι δεν έχουν ενσυναίσθηση. Η αυταξία τους ανεβαίνει όταν μειώνουν τη δική σου και πιστεύουν ότι έτσι σε σέρνουν στη σπηλιά με τα σκοτάδια και τα σκουπίδια τους. Τα σχόλια για την ηλικία της Μαρινέλλας δεν είναι αστεία. Είναι ανθρωποφαγικά. Ο μύθος της Μαρινέλλας δεν υπακούει στους νόμους της βαρύτητας. Αυτή η γυναίκα άνοιξε το δρόμο στις νέες τραγουδίστριες.
Την κατηγορούν ότι τραγουδάει «για τα λεφτά». Λένε αυτό στη Μαρινέλλα, σε μια γυναίκα που γεννήθηκε για να τραγουδάει, που δεν μπορεί να μην τραγουδάει. Λες και κάθε Martin Scorsese, Francis Ford Coppola, Bruce Springsteen, Mick Jagger πρέπει να κάνει αγαθοεργία επειδή είναι ταλαντούχος και να σηκώνεται κάθε πρωί να ρωτάει το X/ Twitter πότε να βγει στη σύνταξη
Η βραδιά της 25ης Σεπτεμβρίου 2024 στο Ηρώδειο είναι ιστορική. Όχι για το τραγικό βίντεο της πτώσης. Γιατί αυτό το ίνδαλμα, η Μαρινέλλα παθαίνει εγκεφαλικό και συνεχίζει να τραγουδά. Κι αν δεν ανατριχιάζεις με αυτή την εσωτερική δύναμη και το σθένος της πιο μεγάλης κυρίας του ελληνικού τραγουδιού, κάτι πάει λάθος με την ψυχή σου.
Η κορυφαία Μαρινέλλα ξέρει ότι «τα σφάλματα αγάπη μου για τους ανθρώπους είναι». Τα βίντεο είναι περιττά. Τη Μαρινέλλα την έχω δει στο πλευρό πολλών τραγουδιστών και κορυφαίων τραγουδιστριών. Περισσότερες φορές από όσες μπορώ να μετρήσω στα δάχτυλα των χεριών. Όταν άνοιγε τα χέρια της και έβγαζε τη φωνή της, κρατώντας επίτηδες το μικρόφωνο μακριά, έμεναν αποσβολωμένοι κοινό και συνάδελφοι της. Να τη θαυμάζουν. Όλοι ξέραμε (ξέρουμε ακόμη) ότι αυτή η γυναίκα δεν μπορεί να κοπιαριστεί. Και εκείνη το ξέρει. Και γελούσε δυνατά λέγοντας μια σόκιν ατάκα.
Η Μαρινέλλα είναι το πρόσωπο μιας Ελλάδας που έφτιαχνε μύθους. Όχι βιντεάκια στο TikTok με ξυλοδαρμούς ανηλίκων.