FASHION NEWS

Φυσικά και η πρώτη pop-up έκθεση του οίκου Schiaparelli είναι μια τεράστια κλειδαρότρυπα

Schiaparelli Couture Fall 2023 Launchetrics Spotlight

Η κλειδαρότρυπα είναι ένα σχέδιο που έχει ταυτιστεί με την ιστορία του οίκου Schiaparelli. Το είχε σχεδιάσει αρχικά, η ιδρύτριά του, Elsa, χρησιμοποιώντας το ως κούμπωμα σε μια τσάντα, με στόχο να δημιουργήσει μια αίσθηση μυστηρίου γύρω από αυτό το τόσο καθημερινό αντικείμενο της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Κάπως έτσι, το Keyhole έγινε μέρος του DNA του οίκου, κάτι που ο Daniel Roseberry (καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου), συνεχίζει να τιμά μέσα από τις συλλογές του, σε τσάντες, κοσμήματα, κουμπιά, αλλά και κεντήματα.

Αυτό το τόσο χαρακτηριστικό έμβλημα του οίκου Schiaparelli, μεταμορφώθηκε σε μια pop-up έκθεση στην Κίνα -η πρώτη που πραγματοποιείται στην Ασία. Στο εμπορικό κέντρο Plaza 66 στη Σαγκάη, εδώ και μια εβδομάδα περίπου, μπορεί κανείς να επισκεφθεί το εντυπωσιακό έκθεμα που θα βρίσκεται εκεί, μέχρι τις 6 Νοεμβρίου.

Μέσα από την κλειδαρότρυπα του οίκου Schiaparelli στην Κίνα

Με το όνομα Through the Keyhole, η έκθεση του οίκου Schiaparelli θα παρουσιάζει τα αξεσουάρ, τα κοσμήματα και τις δημιουργίες υψηλής ραπτικής του δημιουργικού διευθυντή Daniel Roseberry, μαζί με ρούχα από τις ready-to-wear συλλογές του οίκου. Η διευθύνουσα σύμβουλος της Schiaparelli, Delphine Bellini, δήλωσε ότι η ιδέα γι’ αυτή την έκθεση, έχει σκοπό να ταξιδέψει τους επισκέπτες στα ιστορικά σαλόνια του οίκου στην Place Vendôme στο Παρίσι.

«Αυτό το πρώτο καλλιτεχνικό εγχείρημα στην Κίνα αποτελεί μέρος της παγκόσμιας στρατηγικής μας για την επέκταση της διεθνούς παρουσίας μας, με την ίδια αποφασιστικότητα να προστατεύσουμε τη μοναδικότητα και την αποκλειστικότητα του οίκου μας», αναφέρει σχετικά. Συνέχισε λέγοντας: «Λίγα σημεία πώλησης, αλλά σε βασικούς προορισμούς και τοποθεσίες: να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια εμπειρία όπως καμία άλλη, με συνεργάτες όπως το Plaza 66 που μοιράζονται το πάθος μας για αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών, είναι μια θαυμάσια ευκαιρία».

Αυτό που κάνει αυτή την έκθεση-αστραπή αξία αναφοράς, είναι φυσικά η τεράστια χρυσή κλειδαρότρυπας, που βρίσκεται στο ισόγειο του εμπορικού κέντρου. Οι ανάγλυφοι τοίχοι του χώρου όπου στεγάζεται η pop-up έκθεση, κοσμούνται με τις χαρακτηριστικές ανατομικές λεπτομέρειες. Οι επισκέπτες μπορούν περνούν μέσα από τα «ανοίγματα» της κλειδαρότρυπας, σε έναν χώρο εμπνευσμένο από τη διακόσμηση του ατελιέ, που η ιδρύτρια Elsa Schiaparelli είχε αναθέσει στον αρχιτέκτονα Jean-Michel Frank, το 1930.

Στην έκθεση δε, θα υπάρχουν και διαθέσιμοι ξεναγοί που θα μιλάνε για την ιστορία του οίκου, ενώ θα υπάρχει και βίντεο του Roseberry, που εξηγεί τη δουλειά που έχει κάνει για το γαλλικό label, που θα προβάλλεται σε οθόνη μέσα στον χώρο της έκθεσης. Επιπλέον, οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν -και να αγοράσουν- τα κομμάτια από την ανοιξιάτικη και φθινοπωρινή συλλογή του οίκου, που θα είναι διαθέσιμα στην ιδιωτική σουίτα του εμπορικού κέντρου.