H νέα καμπάνια της Swarovski θέλει να νιώθεις όσο λαμπερή είσαι
- 6 ΣΕΠ 2016
Η Swarovski ανακοινώνει την έναρξη της καμπάνιας «Be Brilliant» – μια δημιουργική εξερεύνηση του τρόπου με τον οποίο η Swarovski δίνει στις γυναίκες τη δυνατότητα να σκορπίζουν τη λάμψη γύρω τους και να νιώθουν ακαταμάχητες σε κάθε περίσταση. Με πρωταγωνίστρια τη νέα πρέσβειρα της επωνυμίας, την Karlie Kloss, που φωτογραφήθηκε από τον Βρετανό φωτογράφο Craig McDean, η καμπάνια αποτελεί φυσική εξέλιξη για τη Swarovski και αντικατοπτρίζει απόλυτα το πνεύμα της μάρκας.
Η λάμψη είναι το κομβικό σημείο της πορείας της Swarovski από το 1895, με αφετηρία την άψογη κοπή κρυστάλλων, και από το 1976 με μοντέρνα κοσμήματα, ρολόγια, αντικείμενα και γυαλιά ηλίου. Σήμερα, η μάρκα αναδεικνύει αυτή τη χαρακτηριστική λάμψη μέσα από τη νέα καμπάνια της. Η Karlie Kloss δήλωσε σχετικά: «Η καμπάνια “Be Brilliant” υποδεικνύει ότι πρέπει να γιορτάζουμε τις ιδιαίτερες στιγμές της ζωής, από την πιο ξεχωριστή έως την πιο καθημερινή. Τα κομμάτια της συλλογής προσφέρουν σε όλες τις γυναίκες τη δυνατότητα να είναι ακόμα πιο λαμπερές, ανεξάρτητα από την περίσταση».
Η καμπάνια «Be Brilliant» που ξεκινά τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016, αποτυπώνει την «καθημερινότητα» μέσα από μια μεγάλη γκάμα διαφορετικών στυλ που συνδυάζονται, καθημερινά με μοναδικό και κομψό τρόπο. Το σενάριο της καμπάνιας, που εκτυλίσσεται στη Νέα Υόρκη και, συγκεκριμένα, στο λαμπερό The Top of the Standard του Standard High Line Hotel, παρουσιάζει την Karlie Kloss σε στυλιστικές εναλλαγές κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Η Nathalie Colin, Διευθύντρια Δημιουργικού της Swarovski, σχολίασε: «Η Karlie ξέρει πώς να αποτυπώσει τη στιγμή, ενσαρκώνοντας τέλεια τη σύγχρονη πολυδιάστατη γυναίκα. Δεν υποδύεται κάποιον ρόλο, είναι ο εαυτός της. Η φυσική ομορφιά και η ενεργητικότητά της ενισχύονται από το φως, τις αντανακλάσεις και την εκθαμβωτική λάμψη των κομματιών της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016».
Με μοντέρνα και συναισθηματική διάθεση, η καμπάνια αποπνέει δυναμισμό και πολυτέλεια που «ζωντανεύουν» μέσα από διαφημίσεις σε έντυπα, στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο. Εκτός από αυτές τις εμπνευσμένες εικόνες, η Swarovski προσκαλεί και πάλι τους λάτρεις της σε ένα παιχνίδι με τη μάρκα και τα χαρακτηριστικά της, χρησιμοποιώντας βίντεο που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο βίντεο η Karlie εμφανίζεται να δυσκολεύεται με την προφορά του ονόματος Swarovski και αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη και διασκεδαστική αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας της επωνυμίας. Άλλα βίντεο θα έχουν τη μορφή κεφάτων διδακτικών ενοτήτων με πρωταγωνίστρια την Karlie, που εξερευνεί τις διαφορετικές πτυχές της Swarovski.