PUBLI

Τα παιδιά ζωγραφίζουν και η ΙΚΕΑ δημιουργεί λούτρινα παιχνίδια για καλό σκοπό!

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου FOURLIS, προσκάλεσε το 2015, για δεύτερη χρονιά, τους μικρούς της φίλους να συμμετάσχουν στον παγκόσμιο διαγωνισμό ζωγραφικής. Με φαντασία, χρώματα και αγάπη τα παιδιά ζωγράφισαν το παιχνίδι των ονείρων τους, με την ελπίδα να μετατραπεί σε πραγματικό λούτρινο παιχνίδι της συλλεκτικής σειράς SAGOSKATT 2016.

Ο Bodil Fritjofsson, υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων στο παιδικό τμήμα της ΙΚΕΑ, ανέφερε χαρακτηριστικά για τις 10 ζωγραφιές που κέρδισαν: “Υπάρχουν τόσοι πολλοί δημιουργοί εκεί έξω. Δε θα υπάρξει έλλειψη από μελλοντικούς καλλιτέχνες και σχεδιαστές στον κόσμο, κάποιες από τις ζωγραφιές είναι πραγματικά έργα τέχνης. Αυτός ο διαγωνισμός δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να γίνουν δημιουργικά, να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους και να ζωγραφίσουν το λούτρινο παιχνίδι των ονείρων τους, κάτι που φαίνεται στην τέχνη τους”.

Όλα τα παιχνίδια της σειράς SAGOSKATT 2016, όπως και όλες οι παιδικές σειρές (παιχνίδια και βιβλία) της IKEA, συνεισφέρουν στην καμπάνια «Παίζουμε Μαζί για καλό σκοπό», η οποία στηρίζει το δικαίωμα των παιδιών στο παιχνίδι και την ανάπτυξη.  Από τις 20 Νοεμβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου,  για κάθε παιδικό  παιχνίδι και βιβλίο που πωλείται, το ΙΚΕΑ FOUNDATION προσφέρει 1€    σε προγράμματα σε μερικές από τις πιο φτωχές κοινότητες του κόσμου, στηρίζοντας την παιδική ανάπτυξη και εκμάθηση, τις ίσες ευκαιρίες στη συμμετοχή, τον αθλητισμό και φυσικά το παιχνίδι.

Φέτος, όπως και πέρυσι, η ΙΚΕΑ προσκάλεσε για τρίτη συνεχή χρονιά τα μικρά μέλη του προγράμματος IKEA Family, να ζωγραφίσουν και να μοιραστούν το λούτρινο παιχνίδι των ονείρων τους. Οι 20 ζωγραφιές που προκρίθηκαν από την Ελλάδα, έχουν σταλεί στην ΙΚΕΑ Σουηδίας για να διαγωνιστούν με ζωγραφιές παιδιών από τα καταστήματα ΙΚΕΑ παγκοσμίως. Οι 10 παγκόσμιοι νικητές που θα προκύψουν, θα ανακοινωθούν τον Ιανουάριο του 2017. Τα σχέδια των παγκόσμιων νικητών θα γίνουν λούτρινα παιχνίδια και θα διατεθούν (σε περιορισμένο αριθμό) σε όλα τα καταστήματα ΙΚΕΑ παγκοσμίως το φθινόπωρο του 2017.