Η Millie Bobby Brown πρωταγωνιστεί στην πρώτη καμπάνια του Raf Simons για τον Calvin Klein
- 23 ΙΑΝ 2017
O Raf Simons έγινε ο chief creative officer του οίκου μόδας Calvin Klein αυτό το καλοκαίρι και τώρα παρουσιάζει την πρώτη του καμπάνια με το brand. Το advertorial, φωτογραφημένο από τον Willy Vanderperre, αναδεικνύει το νέο service της εταιρείας, Calvin Klein By Appointment, το οποίο υπόσχεται να προσφέρει μοναδικά κομμάτια. Παλαιότερα δημιουργούνταν μόνο για το celebrity πελατολόγιο, για τους fans του οίκου που ήθελαν ένα κομμάτι της δημιουργικότητας του Simons για τους εαυτούς τους.
Σύμφωνα με τον creative director (και το δεξί χέρι του Simons) Pieter Mulier, η collection (που αποτελείται από 14 κομμάτια προς το παρόν), “καθοδηγείται από τον χαρακτήρα: έχει να κάνει με μία γυναίκα που νιώθει δυναμική και είναι ο εαυτός της με αυτό που φοράει.”
Στις φωτογραφίες εμφανίζονται η ηθοποιός Abbey Lee, το μοντέλο Natalie Wrestling και η -προσωπικά αγαπημένη μας- και star της σειράς Stranger Things, Millie Bobby Brown. Η περιγραφή δίπλα από την φωτογραφία στο Instagram του brand αναφέρει: “Ένα cast από ξεχωριστούς ανθρώπους αναζωογονεί την ιδέα: Διαλεγμένοι για το ποιοι είναι. Η δύναμη του χαρακτήρα είναι το κλειδί. Είτε διάσημοι, είτε άγνωστοι, όλοι αντιμετωπίζονται ως ίσοι.”
Η συλλογή By Appointment θα λανσαριστεί την 1η Απριλίου και οι πελάτες θα μπορούν να κλείσουν ραντεβού στο γραφείο του brand στη Νέα Υόρκη στέλνοντας email στο [email protected].