SHOPPING

Έτσι θα καταλάβεις αν τα ψηλοτάκουνα που έχεις βάλει στο μάτι είναι άνετα

Shutterstock

Ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποιείς καθώς αποκτάς άποψη για τη μόδα είναι ότι τα παπούτσια, και δη τα ψηλοτάκουνα, ποτέ δεν είναι αρκετά. Μπορεί να έχεις ένα γαλαξία παπούτσια μέσα στη ντουλάπα (ή το σπίτι σου γενικά), αλλά συνεχίζεις να αγοράζεις σαν να εξαρτάται η ζωή σου από αυτό. Και μια από τις συνέπειες αυτής είναι οι επιπόλαιες αγορές.

Πόσες φορές έχεις ερωτευτεί ένα ζευγάρι γόβες μόνο και μόνο για να το μισήσεις από τις φουσκάλες που σου προκάλεσε; Πόσες φορές το έχεις ξαναφορέσει τελικά, υπομένοντας τη φρίκη του πόνου, για να τα αποσβέσεις;  

 

Συνοδοιπόροι σου σε αυτό το φαύλο κύκλο, σου λέμε ότι ακόμα και οι επιπόλαιες αγορές είναι μέσα στο πρόγραμμα. Αν όμως θέλεις να αρχίσεις να επενδύεις πιο έξυπνα τα με κόπο και ιδρώτα μαζεμένα ευρώ σου, καλό είναι να προσέξεις κάτι πριν πας στο ταμείο ή πατήσεις «Προσθήκη στο καλάθι».

Το μυστικό είναι να τσεκάρεις (και βασικά να μετρήσεις) την απόσταση που έχει το μπροστινό τμήμα του παπουτσιού από το τακούνι (καθώς το κοιτάς σε οριζόντια θέση). Η ιδανική είναι 3 εκ., αλλά γενικά όσο πιο μεγάλη, τόσο πιο άνετα τα πράγματα. Αντιθέτως, όσο μικρότερη είναι η απόσταση (λιγότερη από 2,5 εκ.), τόσο πιο άβολο το σχέδιο που ετοιμάζεσαι να αγοράσεις. Aυτό γιατί με τα συγκεκριμένα σχέδια, το περισσότερο βάρος μεταφέρεται στα δάχτυλα των ποδιών, πράγμα που κάνει πιο έντονο τον πόνο όταν περπατάς πάνω σε αυτά.

Και ας πούμε ότι σε ένα μαγαζί όπου έχει τα παπούτσια μπροστά σου, στο φυσικό τους μέγεθος, μπορείς να το τσεκάρεις.

Τι γίνεται όμως με τις ηλεκτρονικές αγορές;

Σε αυτή την περίπτωση βρες δύο διαφορετικά, αλλά με ίδιο ύψος τακουνιού, παπούτσια από το ίδιο σάιτ και μέτρα την απόσταση με μια μεζούρα. Το ζευγάρι που θα έχει περισσότερο χώρο ανάμεσα στα δύο σημεία (μπροστινό τμήμα παπουτσιού και τακούνι) -στοίχημα ότι- θα είναι και το πιο άνετο.