FASHION NEWS

Τα Superstar της adidas γίνονται 50 ετών και ο Jonah Hill σκηνοθετεί την καμπάνια

Στην αρχή, τα “The Superstar” είχαν ξεκάθαρη ταυτότητα. Τα Superstar της adidas χαρακτηρίστηκαν ως “basketall shoes”, αλλά όταν κυκλοφόρησαν το 1970, κέντρισαν γρήγορα το ενδιαφέρον του κόσμου. Τα Superstar δεν ήταν πια ένα παπούτσι για το μπάσκετ, αλλά ένα το οποίο ανταποκρινόταν στο στιλ πολλών ανθρώπων, γυναικών και ανδρών. Αυτών που με τις εμφανίσεις τους ήθελαν να προμοτάρουν το «διαφορετικό».

Τα Superstar και το ενδιαφέρον “shell top”

Τα Superstar της adidas έκαναν χαμό αμέσως. Όλοι άρχισαν να φοράνε τα φημισμένα αθλητικά με το περίεργο “σαγρέ” εξωτερικό στη μύτη του παπουτσιού.

Superstar της adidas

Με το ψευδώνυμο “shelltoe”, “shell shoes” και “shell tops”, η χαρακτηριστική σιλουέτα των Superstar θεωρείται μέχρι και σήμερα ως μια από τις πιο επιδραστικές στην ιστορία των αθλητικών παπουτσιών. Μετά τα αθλητικά αυτά, το «παιχνίδι» των sneakers άλλαξε για πάντα. Τα αθλητικά δεν θεωρούνται μόνο αυτά που βλέπαμε στα γήπεδα του μπάσκετ αλλά και αυτά με πιο απλές σιλουέτες.

Superstar της adidas

Τα Superstar της adidas κλείνουν τα 50

Fast forward 50 χρόνια μετά, και τα Superstar της adidas θεωρούνται από τα must αθλητικά παπούτσια παγκοσμίως. Με αφορμή τις πέντε δεκαετίες με τα sneakers αυτά, η adidas το γιορτάζει με μια επική καμπάνια.

Superstar της adidas

Σε σκηνοθεσία του Jonah Hill, με πρωταγωνιστές δημιουργούς από την οικογένεια της εταιρίας, το θρυλικό παπούτσι Superstar της adidas γιορτάζεται μέσα από την καμπάνια, Change Is a Team Sport.

Change Is a Team Sport: η καμπάνια που σκηνοθετεί ο Jonah Hill

Superstar της adidas

Φέρνοντας κοντά δημιουργούς που αλλάζουν τα δεδομένα στον κόσμο της μουσικής, της μόδας, του αθλητισμού και της τέχνης, τα adidas Originals δείχνουν ότι η αλλαγή δεν συμβαίνει από μόνη της. Η καμπάνια “Change Is a Team Sport” των Superstar της adidas, αρχίζει με μια ταινία, με πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη τον Jonah Hill, στην οποία συμμετέχουν δημιουργοί από την οικογένεια της adidas.

Η ταινία ακολουθεί την skater Jenn Soto, καθώς κινείται σε μια εγκατάσταση, όπου δημιουργοί από διαφορετικές τέχνες και γενιές συναντιούνται, για να εργαστούν για την αλλαγή. Συναντώντας στον δρόμο της μια σειρά από διαφορετικούς δημιουργούς που φορούν μαύρα tracksuits και Superstar, το ταξίδι της Soto στην εγκατάσταση υπογραμμίζει το γεγονός πως μόνο η ομαδική δουλειά οδηγεί σε ουσιαστική αλλαγή.

Μιλώντας για τη διαδικασία πίσω από τη σκηνοθεσία της ταινίας, ο Hill εξηγεί την επιθυμία του να φωτίσει το τοπίο της δημιουργικής έκφρασης: «Δεν υπάρχει γνώση χωρίς την προηγούμενη γενιά που το έκανε πρώτη. Και δεν υπάρχει αλλαγή ή πρόοδος χωρίς τη νέα γενιά. Έτσι, αν αυτές οι δύο γενιές συναντηθούν, συμβαίνει μια μεγάλη έκρηξη τέχνης και δημιουργικότητας».

Το καστ και ο στόχος της καμπάνιας

Στην καμπάνια των Superstar της adidas πρωταγωνιστούν οι Ninja, Kerwin Frost, Blackpink, Pharrell Williams, Yara Shahidi, Anitta, Jenn Soto, Mariah Duran, Mark Gonzales, Blondey, Tyshawn Jones, Liz Cambage, Pogba, Nigo, Jackson Wang, Chris Severn, Mette Towley, Tracy McGrady, Anna Isoniemi και Jonah Hill. Η ταινία δίνει ζωή σε ένα αδιαμφισβήτητο μήνυμα: Change Is a Team Sport.

Superstar της adidas

Το 2020, τα adidas Originals, μένοντας πιστά στην αξεπέραστη κληρονομιά του Superstar που βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο του πολιτισμού, χρησιμοποιούν τη δύναμη της ομαδικής δουλειάς, για να δημιουργήσουν και να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές σε τοπικές κοινότητες σε όλο τον κόσμο.

Η καμπάνια των Superstar της adidas, Change Is a Team Sport έκανε ντεμπούτο στα φετινά Grammy Awards στις 26 Ιανουαρίου.