Ford Puma: Κάναμε test drive στο πιο όμορφο και πρακτικό αμάξι
- 4 ΜΑΡ 2020
Η σχέση μου με τα αυτοκίνητα είναι από μέτρια έως κακή. Αν και οδηγώ 10 χρόνια, δεν με λες ειδήμων και είναι πολλά που δεν γνωρίζω από αυτοκίνητα, αν και θα έπρεπε. Έχοντας μάθει να οδηγώ σε αμάξι παλαιότερης τεχνολογίας, οτιδήποτε καινούργιο μου φαίνεται απλά κάτι διαφορετικό, στο οποίο καλούμαι να προσαρμοστώ. Πήγα, λοιπόν, για ένα test drive και το Ford Puma με βοήθησε στο να κάνω τη μετάβαση.
Aν μιλάμε για το νέο εξηλεκτρισμένο Ford Puma, τα πράγματα γίνονται πολύ πιο εύκολα. Όχι επειδή ξαφνικά έγινα γνώστης του αντικειμένου. Αλλά επειδή το είδα από κοντά, έψαξα σπιθαμή προς σπιθαμή το αυτοκίνητο, τσέκαρα την απίστευτη χωρητικότητά του και το οδήγησα. Γιατί μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις την πρακτικότητα και την άνεση ενός αυτοκινήτου. Δοκιμάζοντάς το.
Το νέο Puma είναι το πρώτο από 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που θα λανσαριστούν από τη Ford, μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Έχει προσαρμοστεί στο σήμερα ώστε να βελτιώνει την οικονομία, την απόκριση, τις επιδόσεις και συνολικά την απολαυστική οδηγική εμπειρία. Θα το βρεις σε δύο πολυτελείς εκδόσεις. Στο Titanium X και ST-Line X Vignale.
Ο σχεδιασμός του Ford Puma
Ας ξεκινήσουμε με μία επιτυχία. Ο Γιώργος Σαριδάκης είναι ο Κρητικός διευθυντής σχεδιασμού του εσωτερικού και εξωτερικού του αυτοκινήτου. «Ο σχεδιασμός έγινε το επίκεντρο όλων των διεργασιών. Ήμασταν ταγμένοι στο να σχεδιάσουμε και να βρούμε λύσεις χωρίς να κάνουμε κανέναν συμβιβασμό». Εκ πρώτης όψεως, είναι ένα αυτοκίνητο που κερδίζει την προσοχή σου. Μυώδες, με ένταση και δυναμισμό, είναι ένα πρακτικό coupe που σε εμπνέει να το αποκτήσεις. Και ναι, η εμφάνιση παίζει ρόλο σε αυτήν την περίπτωση.
Η χωρητικότητα
Ένα σημείο κλειδί για το Ford Puma που γίνεται σημαντικό για εσένα που ταξιδεύεις συχνά ή για εσένα που έχεις πολλά μπαγκάζια λόγω του παιδιού. Το πορτ μπαγκάζ, με πλάτος ένα μέτρο, είναι ένας πολύ καλός λόγος για να επιλέξεις το συγκεκριμένο μοντέλο. Η εταζέρα στηρίζεται στην πίσω πόρτα και προσαρμόζεται ανάλογα με τον όγκο των αποσκευών. Κάτω από τις αποσκευές, αποκαλύπτεται το MegaBox, που χωρά 80 λίτρα, έχει αδιάβροχη επένδυση και τάπα αποστράγγισης. Την βγάζεις και αδειάζει αμέσως το νερό κάτω.
Οικολογικό
Αν σε αφορά το περιβάλλον και η προστασία του (θα έπρεπε αν με ρωτάς), το Ford Puma διαθέτει 5 προφίλ οδήγησης με επιλογή “eco”. Η υβριδική τεχνολογία προσδίδει 10% οικονομία καυσίμου και 6% βελτίωση σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Εφόσον μιλάμε για ένα εξηλεκτρισμένο όχημα, διαθέτει μπαταρία υβριδικού συστήματος, καλωδίωση και ηλεκτροκινητήρα.
Test drive με Ford Puma
Από τη θεωρία στην πράξη. Κάθεσαι αναπαυτικά σε ένα αυτοκίνητο, που σου δίνει τη δυνατότητα μασάζ στο κάθισμα. Με ένα απλό κουμπί (Start), ξεκινάς το αμάξι, ενώ η όπισθεν δεν χρειάζεται καν γκάζι. Πριν δοκιμάσω το αμάξι, με ενημέρωσαν ότι σταματά από μόνο του σε περίπτωση που έρθει κοντά με άλλο όχημα, αποφεύγοντας έτσι τη σύγκρουση. Η πορεία στον δρόμο ήταν ομαλή, άνετη και σίγουρα σου δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας. Νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι. GPS, Wifi, και διάφορα κουμπιά που σε περιμένουν να τα ανακαλύψεις.
Δεν ξέρω αν θα αλλάξω άμεσα αυτοκίνητο, αλλά το εξηλεκτρισμένο Ford Puma με κάνει να το σκέφτομαι.