To challenge της Dettol στο TikTok για το σωστό πλύσιμο των χεριών έκανε 12.5 δισεκατομμύρια views μέσα σε λίγες μέρες
- 20 ΜΑΡ 2020
Οι υγειονομικές αρχές, οι κυβερνήσεις και τα brands παγκοσμίως συνεχίζουν να μεταδίδουν μηνύματα προστασίας από τον κορονοϊό με ευφάνταστους τρόπους. Η Dettol βρήκε τον πιο fun τρόπο για να δείξει σε περισσότερους ανθρώπους στην Ινδία τι σημαίνει το σωστό πλύσιμο των χεριών.
Η Dettol, η διάσημη εταιρεία στον τομέα της οικιακής απολύμανσης με σπρέι, κρεμοσάπουνα και μαντηλάκια δημιούργησε το δικό της challenge. Το #HandWashChallenge μέσα από την πλατφόρμα του TikTok είναι ακόμα ένα μήνυμα προστασίας κατά του κορονοϊού. Η Dettol έδειξε τι σημαίνει το σωστό πλύσιμο των χεριών. Και οι Ινδοί ανταποκρίθηκαν θεαματικά.
Η Dettol διδάσκει το σωστό πλύσιμο των χεριών, επιστρατεύοντας influencers
Το challenge γνώρισε πολύ γρήγορα μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνοντας 8.7 δισεκατομμύρια views μέσα σε μόλις τέσσερις μέρες. Σήμερα τα views έχουν εκτοξευθεί στα 12.5 δισεκατομμύρια. Για να ενισχύσει το μήνυμα, η εταιρεία Reckitt Benckiser δημιούργησε ένα τραγούδι αποκλειστικά για αυτό τον σκοπό με το hashtag #HandWashChallenge. Όποιος χρησιμοποιήσει αυτό το hashtag αποκτά πρόσβαση σε ένα φίλτρο που έχει το logo της Dettol και δείχνει βήμα- βήμα το σωστό πλύσιμο των χεριών. Ο χρήστης μπορεί να χορέψει ακολουθώντας τα βήματα του challenge και να το μοιραστεί με τους φίλους του.
Το μήνυμα είναι πλύνε τα χέρια σου με την Dettol και μοιράσου το #HandWashChallenge με όσο περισσότερο κόσμο μπορείς. Η Dettol ξεκίνησε αυτή την καμπάνια με αρκετούς TikTok influencers από την Ινδία, οι οποίοι έχουν εκατομμύρια followers στη διάσημη πλατφόρμα. Μέχρι στιγμής, το brand έχει ποστάρει βίντεο από 17 influencers στον λογαριασμό του ινδικού TikTok, το οποίο έχει 18,400 followers.
Ο αριθμός των views για ένα μόνο challenge είναι αρκετά υψηλός για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Το TikTok έχει αρκετά περισσότερους χρήστες στην Ινδία, ακόμα κι από εκείνους των ΗΠΑ (έχει περίπου 81 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, ενώ στις ΗΠΑ έχει 26.5 εκατομμύρια).
Αν και δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι τα προϊόντα της Dettol έχουν δράση κατά του νέου κορονοϊού, το brand δεν έχει πληγεί οικονομικά αυτή τη δύσκολη για την αγορά περίοδο. Άλλωστε, ο περισσότερος κόσμος έχει κάνει ήδη μεγάλο στοκ με προϊόντα απολύμανσης, τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης.
Καθαρά χέρια ίσον ασφαλή χέρια
Στο TikTok μπορείς να δεις κι άλλα challenges σχετικά με το πλύσιμο των χεριών, συμπεριλαμβανόμενης και της αφιλοκερδούς συνεργασίας της πλατφόρμας με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Η πρόκληση είναι να μοιραστούμε βίντεο, στα οποία πλένουμε τα χέρια μας για 40 δευτερόλεπτα με το hashtag #safehands. To συγκεκριμένο hashtag έχει μέχρι στιγμής 971,8 εκατομμύρια views.