STYLE

5 luxury brands που μας προκάλεσαν να ζωγραφίσουμε κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Imaxtree

Αυτό τον έναν και πλέον μήνα της καραντίνας, ο χώρος της μόδας έδειξε να έχει πολύ γρήγορα αντανακλαστικά. Και υπέροχες ιδέες με στόχο την άμεση βοήθεια στις υγειονομικές αρχές και τη βελτίωση των συνθηκών της κοινωνικής απομόνωσης. Από αυτές ξεχωρίσαμε τις πρωτοβουλίες των luxury brands που μας έκαναν να πιάσουμε τα πινέλα μας και να ζωγραφίσουμε.

5 κορυφαίοι οίκοι μόδας, 5 φανταστικά fashion projects. Τα luxury brands Alexander McQueen, Jimmy Choo, Carolina Herrera, Manolo Blahnik και Marc Jacobs μάς προκάλεσαν να ζωγραφίσουμε και η ιδέα μάς εντυπωσίασε. Πολυτελή περίτεχνα φορέματα, υπέροχα shoe designs και illustrations επιστρατεύτηκαν για ένα μοναδικό σκοπό. Για να ενισχύσουν τη διάθεσή μας να μείνουμε σπίτι. Άρα ασφαλείς.

Jimmy Choo

Ο οίκος Jimmy Choo δημιούργησε το πιο υπέροχο challenge για όσους αγαπούν τα παπούτσια. Το project Choo Sketch καλεί όσους αγαπούν τη ζωγραφική να επιστρατεύσουν το ταλέντο τους, να ζωγραφίσουν το παπούτσι των ονείρων τους και να το μοιραστούν στα social media με το hashtag #ChooSketch. Στο τέλος του challenge, 5 ταλαντούχοι θα έχουν την ευκαιρία να δουν τα σχέδιά τους να παίρνουν ζωή, μέσα από την επόμενη συλλογή του διάσημου οίκου. Τα έσοδα της συγκεκριμένης capsule collection θα διατεθούν σε φιλανθρωπικό σκοπό.

Alexander McQueen

Ο οίκος Alexander McQueen βρήκε τον πιο δημιουργικό τρόπο για να ενισχύσει την επαφή με τους θαυμαστές του. Και να κάνει τις συνθήκες «απομόνωσης» πιο εύκολες. Το project του πήρε το όνομα McQueen Creators. Με αυτό, ο Alexander McQueen προκαλεί τους followers του να ζωγραφίσουν μία δημιουργία του και να μπουν για λίγο στην ομάδα του. Στο τελευταίο challenge, ο οίκος καλεί τους θαυμαστές του να δημιουργήσουν το δικό τους print στο σπίτι. Μία υπέροχη και σούπερ δημιουργική πρόκληση.

Carolina Herrera

Ο οίκος Carolina Herrera αποφάσισε να ενεργοποιήσει τη δημιουργικότητα των θαυμαστών του, δημιουργώντας το hashtag #HerrerainColor. Η πρόκληση είναι να δημοσιεύσεις στο Instagram ένα δικό σου illustration από κάποιο runway look του οίκου.

Manolo Blahnik

brands που μας προκάλεσαν να ζωγραφίσουμε manoloblahnik.com

Στο πλαίσιο του project του οίκου με hashtag #ManoloBlahnikSmiles, ο Manolo Blahnik δημιούργησε το πιο κομψό βιβλίο ζωγραφικής. Αυτό το υπέροχο fashion book είναι διαθέσιμο online και περιλαμβάνει μερικά από τα iconic ζευγάρια παπούτσια, τα οποία έχουν μεγάλη συναισθηματική αξία για τον σχεδιαστή. Το project “Smile” του Manolo Blahnik είναι σε συνεργασία με τον οργανισμό Mental Health Foundation για την ψυχική υγεία.

Marc Jacobs

Ο Marc Jacobs μάς κάλεσε να ζωγραφίσουμε εν μέσω καραντίνας, πραγματοποιώντας κάθε εβδομάδα ένα live με έναν διάσημο καλλιτέχνη στο official προφίλ του luxury brand. Το project λέγεται Drawn Together και στόχο έχει να ξυπνήσει το ταλέντο όσων ζωγραφίζουν και φυσικά να κάνει τις συνθήκες της καραντίνας πιο ευχάριστες. Ο Marc Jacobs καλεί όσους παρακολουθήσουν τα live του να μοιραστούν τα σχέδιά τους μαζί του, χρησιμοποιώντας το tag @MarcJacobs.