VIVIANE' S BEAUTY TALKS

Εβδομάδα Μόδας Κοπεγχάγης: 6 beauty brands από τη Δανία που αξίζει να γνωρίσεις

Στη γη του ”hygge”, η έννοια της ομορφιάς προσεγγίζεται πιο ολιστικά, κρύβεται σε κάθε τι που διέπεται από απλότητα, μινιμαλ αισθητική,  είτε μιλάμε για στιγμές, τρόπο ζωής, είτε για ρουτίνα ομορφιάς. Από τη διακόσμηση του σπιτιού, την επιλογή επίπλων, το φαγητό, το φωτισμό, τα υφάσματα και τις γραμμών στα ρούχα, έως και τον τρόπο που αντιλαμβάνονται την έννοια της ομορφιάς και της περιποίησης, οι Δανοί με τον τρόπο ζωής τους σε κάνουν να καταλάβεις στην πράξη τη μαγεία του “hygge” (hue-gah).

 

 

Τα τελευταία χρόνια- και b.c (before covid) εποχής- η Δανία αποτελεί σταθερό προορισμό στη λίστα με τα ταξίδια που έκανα κάθε χρόνο. Ο Λάμπρος και η Χριστίνα που μένουν εκεί, οι πιο βασικοί λόγοι αυτών των ταξιδιών.  Η Κοπεγχάγη απλά μαγευτική και μέρες αρκετές, για να ανακαλύπτω κάθε φορά και κάτι καινούργιο – εκτός από τα Butter Burgers στο Gasoline Grill , τo brunch στο Mad & Kaffe και τα vintage καταστήματα με ρούχα ή κεραμικά που αποτελούν σταθερούς προορισμούς- αξίες κάθε επίσκεψης.

Ο τρόπος που αντιλαμβάνονται οι Δανές της έννοια της ομορφιάς, τα δανέζικα beauty brands (από τη φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από τη δημιουργία τους, έως τη σύσταση αλλά και το packaging τους)  ήταν κάτι που με ιντρίγκαρε/ ιντριγκάρει (θα ξαναταξιδέψουμε πού θα πάει) να ανακαλύπτω κάθε φορά που πάταγα το πόδι μου στην Κοπεγχάγη. Εδώ, beauty editor.

Σε αντίθεση με άλλες χώρες του εξωτερικού, λίγα δανέζικα beauty brands είναι ευρέως γνωστά ή λανσάρονται σε αρκετές χώρες εντός αλλά και εκτός Ευρώπης (πόσο μάλλον στην Ελλάδα) κι αυτό ακριβώς το στοιχείο ήταν που με οδηγούσε να πηγαίνω κάθε φορά διαβασμένη, έτοιμη να μάθω όμως, σε κάθε περίπτωση και κάτι ακόμη. Πώς ακριβώς περιποιούνταν οι Δανές την επιδερμίδα τους; Ποια προϊόντα χρησιμοποιούσαν για να την προστατεύσουν από το κρύο; Ποια ήταν τα προϊόντα που λάτρευαν περισσότερο;

Μακριά από τη φιλοσοφία του K-Beauty ή J-Beauty,  θα έλεγα πως οι Δανές- και γενικά τα δανέζικα beauty brands είναι περισσότερο προσανατολισμένα στο skincare και λιγότερο στο μακιγιάζ. Τα περισσότερα κινούνται στη φιλοσοφία του less-is-more, διέπονται από μία μινιμαλιστική προσέγγιση και αισθητική, η σύνθεσή τους βασίζεται στα φυσικά συστατικά σε συνδυασμό με υψηλής αποτελεσματικότητας τεχνολογίες, ενώ σε κερδίζουν από την πρώτη στιγμή με τις premium συσκευασίες τους. Clean, fresh, natural, organic, minimal, χωρίς καμία επιτήδευση.

Με αφορμή, λοιπόν, την Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης που μόλις χθες ξεκίνησε (έστω και σε digital περιβάλλον) αλλά και το γεγονός πως μέσα στο 2020 δύο κορυφαία δανέζικα beauty brands ξεκίνησαν να κυκλοφορούν στην Ελλάδα, αποφάσισα να κάνω μία λίστα με τα 6 πιο αγαπημένα μου. Αυτά που έχω αγοράσει, που έχω χρησιμοποιήσει και θα ξαναγόραζα, που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο μπουντουάρ μου.

6 δανέζικα beauty brands

Ole Henriksen

Το “Ole glow” είναι αυτό για το οποίο ο skincare guru Ole Henriksen είναι περισσότερο γνωστός στο beauty κόσμο. Ο Δανός πίσω από τα flawless πρόσωπα της ελίτ του Hollywood (όπως η Charlize Theron, η Katy Perry, οι αδελφές Jenner), είναι στο χώρο της βιομηχανίας της ομορφιάς πάνω από 40 χρόνια και ο δημιουργός ενός από τα best- selling beauty brands παγκοσμίως στα Sephora. Κάθε φόρμουλα είναι εμπλουτισμένη με ισχυρά, δραστικά, αλλά και φυσικά συστατικά που απολεπίζουν, φροντίζουν και καταπραΰνουν το δέρμα, ενώ εύκολα θα ξεχωρίσεις την κάθε σειρά προϊόντων από το διαφορετικό χρώμα που έχει.

My fav: H Cold Plunge Pore Mask, το Truth Serum αλλά και η Banana Bright Eye Crème είναι μόνο μερικά από τα best-selling προϊόντα του brand. Στην Ελλάδα θα βρεις το brand αποκλειστικά στα sephora.gr.

Nuori

Αν μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε με μία φράση τη NUORI, αυτή θα ήταν “Fight for Fresh”. Για την Jasmi Bonnén (ιδιοκτήτρια του brand) η χρήση οργανικών και φυσικών συστατικών στις συνθέσεις των προιόντων είναι εξίσου σημαντική με την εξεύρεση ενός τρόπου να διατηρούν τα οφέλη τους και την υψηλή αποτελεσματικότητά τους στην επιδερμίδα. Αυτός είναι και ο λόγος που όλα προϊόντα NUORI α) βγαίνουν σε μικρές παρτίδες κάθε 10-12 εβδομάδες στα εργαστήρια και αποστέλλονται άμεσα στους διανομείς β) αναγράφουν στις συσκευασίες τους τις ημερομηνίες παραγωγής και λήξης, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να εκτιμήσουν ακριβώς πόσο «φρέσκα» είναι τα προϊόντα και γ) έχουν μία premium προστατευτική συσκευασία που ελαχιστοποιεί την έκθεση στον αέρα, το φως, τα βακτήρια πριν και κατά τη χρήση.

My fav: Το Vital Foaming Cleanser, το Supreme Polishing Treatment, αλλά και η Supreme Moisture Mask αρκούν για να ζήσεις ένα spa experience με σκανδιναβική προσέγγιση από την άνεση του σπιτιού σου. Στην Ελλάδα θα βρεις το brand αποκλειστικά στο inbeautypharma.gr.

ole henriksen

Tromborg

«Less is more»: Αυτή ήταν η φιλοσοφία της makeup artist Marianne Tromborg, πάνω στην οποία βασίστηκε για να δημιουργήσει, το δικό της luxury makeup and skincare brand, με το όνομά της aka Tromborg, που πλέον είναι από τα αγαπημένα κάθε γυναίκας στη Δανία. Το brand συνδυάζει τη φυσική ομορφιά με πρωτοποριακή τεχνολογία, τα οργανικά εκχυλίσματα φυτών, τα αιθέρια έλαια και βότανα με τη βιοχημεία για τη δημιουργία αποτελεσματικών συνθέσεων (όπως στο κομμάτι της αντιγήρανσης) που φροντίζουν το δέρμα από μέσα. Τα εκλεπτυσμένα αρώματα των προϊόντων προσθέτουν μία νότα πολυτέλειας στην καθημερινή beauty ρουτίνα.

My fav: Ένα από τα αγαπημένα μου και iconic προϊόντα του brand είναι ξεκάθαρα το Lip Cure. Μία απαλή κρέμα- θεραπεία εμπλουτισμένη με βιταμίνες και φυσικά έλαια που ενυδατώνει και θρέφει τα σκασμένα χείλη, αφήνοντάς τα πιο απαλά από ποτέ. Ένα βάλσαμο για τα χείλη ειδικά για τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Rudolph Care

Όλα ξεκίνησαν το 2009, όταν η Andrea Elisabeth Rudolph ούσα έγκυος στο πρώτο της παιδί συνεργάστηκε με τη Greenpeace συμμετέχοντας σε μία έρευνα πάνω στις τοξικές χημικές ουσίες σε προϊόντα ομορφιάς. Η έκπληξη για το υψηλό επίπεδο επιβλαβών χημικών ουσιών στο σώμα της αλλά και η απογοήτευσή της να βρει προϊόντα ομορφιάς που θα συνδύαζαν πολυτέλεια, υψηλή ποιότητα, βιωσιμότητα, χωρίς τοξικά συστατικά, την οδήγησαν στο να δημιουργήσει το Rudolph Care, ένα πιστοποιημένο Organic Sustainable Luxury beauty brand που περιλάμβανε προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας για το πρόσωπο και το σώμα που δεν είχαν αρνητικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Όλα τα προϊόντα Rudolph Care είναι κατασκευασμένα στη Δανία, πιστοποιημένα με το οικολογικό σήμα Nordic Swan και την πιστοποίηση COSMOS που θέτει πρότυπα για τα ίδια τα φυσικά συστατικά, καθώς και για την καλλιέργεια και την προέλευσή τους.

My fav: Ένα από τα hero συστατικά που βρίσκεται στην καρδιά των συνθέσεων των περισσότερων προϊόντων του brand είναι σίγουρα το açai berry, ένα superfood που προέρχεται από το τροπικό δάσος της Βραζιλίας στον Αμαζόνιο, πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα, απαραίτητα λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά, που θα το βρεις σε αγαπημένα προϊόντα όπως το Rudolph Care Açai Facial Oil.

Karmameju

Το DNA του brand βασίζεται στη φιλοσοφία του organic skin care μίας καθαρής και φυσικής skincare σειράς για το πρόσωπο και το σώμα  με κλινικά αποδεδειγμένα υψηλής απόδοσης ενεργά, φυσικά συστατικά που συνδυάζουν την τέχνη της αρωματοποιίας, πάντα με σεβασμό προς τον άνθρωπο. Ιδρύθηκε στην Κοπεγχάγη το 1999 από τη Mette Skjærbæk, η οποία αξιοποίησε όλες τις γνώσεις που αποκόμισε μετά από δέκα χρόνια καριέρας στο μόντελινγκ,  «επαναπροσδιορίζοντας» την έννοια του wellness βασισμένη στην πεποίθηση πως δεν υπάρχει ομορφιά χωρίς αλήθεια.

My fav: Το brand περιλαμβάνει πολλά προϊόντα όπως calming balms, face mists, κρέμες για το πρόσωπο και το σώμα, μάσκες, λάδια, αλλά τα star products παραμένουν οι βούρτσες για dry brushing- τρίψιμο της στεγνής επιδερμίδας που λειτουργεί όπως η απολέπιση, μιας και μεταξύ άλλων, απομακρύνει τα νεκρά,  αποβάλλει τις τοξίνες, αφήνοντας την επιδερμίδα πιο λεία, απαλή και τονωμένη.

nuori

Raaw By Trice

Αφού μετακόμισε από την Κοπεγχάγη στη Νέα Υόρκη και μετά από ένα δερματικό πρόβλημα που αντιμετώπισε, η Trice Angie Christiansen αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό της ταξίδι ομορφιάς, με μία ολιστική προσέγγιση, μελετώντας τα φυτικά φάρμακα και τις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών και των βοτάνων. Άλλωστε, όπως λέει και η ίδια, πάντοτε είχε στο μυαλό της μία πιο ολιστική έννοια της ομορφιάς- που δεν περιοριζόταν σε αυτά τα προϊόντα που θα μπορούσε να βρει στα καταστήματα. «Ήθελα μία beauty ρουτίνα που να είναι καλή για το δέρμα μου, το σώμα μου και το περιβάλλον». Κάπως έτσι δημιούργησε το δικό της brand, Raaw By Trice, ενώ το πρώτο προϊόν που κυκλοφόρησε ήταν το “Miracle Oil” που πήρε το όνομά του από τη θαυματουργή δύναμη που περιείχε και αντιμετώπισε με επιτυχία το έκζεμά της.

My fav: «Το RAAW δημιουργήθηκε με την πρόθεση να προσεγγίσει την ομορφιά με ολιστικό τρόπο και το τελετουργικό του selfcare περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από την απλή εφαρμογή προϊόντων». Πλέον, στο brand θα βρεις μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων που περιλαμβάνουν facial oils, κρέμες και serums.