Cher και Saweetie: Το πιο απρόσμενο δίδυμο στη νέα καμπάνια της MAC σε προκαλεί σε challenge
- 12 ΦΕΒ 2022
Από τη στιγμή που δημιουργήθηκε η MAC το 1984, πάντα είχε το όραμα να δημιουργεί προϊόντα υψηλής απόδοσης που είναι κατάλληλα όχι μόνο για τους makeup artist, αλλά και για όλες τις ηλικίες, τις φυλές και τα φύλα. Αυτή η πρόκληση είναι πιο αληθινή από ποτέ. Η νέα καμπάνια Challenge Accepted προσκαλεί το κοινό να δοκιμάσει τα προϊόντα μακιγιάζ της MAC, να τα τεστάρει και να ανακαλύψει την απίστευτα σταθερή απόδοσή τους. Και ποιες δύο εμβληματικές προσωπικότητες θα ήταν πιο ιδανικές να ηγηθούν σ’ αυτό το #Challenge, από τη θρυλική Cher και την ανατρεπτική Saweetie, δύο superstars που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο όπως ακριβώς κάνουν και τα προϊόντα του brand.
Βασικό χαρακτηριστικό και των δύο είναι πως ποτέ δε συμβιβάζονται. Δε φοβούνται να αμφισβητήσουν τα δεδομένα, είναι δύο καλλιτέχνιδες που καθρεφτίζουν τη δέσμευση του brand να δημιουργεί best-in-class προϊόντα μακιγιάζ. Ενδυναμώνουν κάθε μέλος της κοινότητας τους και δουλεύουν τόσο σκληρά, όσο και η MAC.
«Μόνο η MAC θα μπορούσε να ενώσει τις δυνάμεις της Cher και της Saweetie» αναφέρει η Drew Elliott, SVP, Global Creative Director, MAC Cosmetics. «Όταν σκεφτόμασταν πως να αναδείξουμε τις δυνατότητες και το high-performance των προϊόντων, ήταν προφανές για εμάς πως χρειαζόμασταν ένα αληθινό Icon και μία θρυλική τραγουδίστρια. Τα προϊόντα της MAC έχουν δημιουργηθεί για stars on ή off stage, για όλη την ημέρα και κάθε ημέρα. Δε θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι που η Cher και η Saweetie δοκιμάζουν τα προϊόντα, καταφέρνοντας να αναδείξουν όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν».
Cher, The Icon
«Ήμουν πάντα η Cher, αλλά δεν είχα την πολυτέλεια του makeup, της περιποίησης των μαλλιών αλλά και των κουστουμιών στην ηλικία των 4. Επίσης, έτρεχα χωρίς ρούχα στο σπίτι τραγουδώντας με τη βοήθεια της χτένας της μητέρας μου. Ήμουν πάντα επίμονη. Αργότερα η επιμονή μου έγινε ο οδηγός μου. Δεν πιστεύω στη λέξη «Όχι». Ό,τι κι αν γινόταν ποτέ δε το έβαζα κάτω. Δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να τον επηρεάζει η γνώμη του κόσμου. Έπαιρνα ρίσκα, γιατί τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;»
H ανατρεπτική Saweetie
«Πάντα μου άρεσε να βάζω υψηλούς στόχους και να τους καταφέρνω» αναφέρει η Saweetie. «Το να αποτελείς σύμβολο για έμενα σημαίνει να σκέφτεσαι outside of the box και να βγαίνεις από το comfort zone και για αυτό η συγκεκριμένη καμπάνια με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Αποτελεί τεράστια τιμή για εμένα να συνεργάζομαι με μία θρυλική τραγουδίστρια σαν τη Cher και ένα brand σαν τη MAC που πάντα λάτρευα να χρησιμοποιώ. Ήταν το τέλειο fit». Η Saweetie συνεχίζει λέγοντας «Το MAC Lipglass ήταν πάντα το αγαπημένο μου go-to προϊόν, το χρησιμοποιώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Η αριστοκρατική ενέργεια της Cher είναι τόσο μεταδοτική και το να είμαι δίπλα της, αποτελεί μία αξέχαστη εμπειρία».
MAC Artists
Από την άλλη πλευρά, οι artists της MAC ποτέ δε δίσταζαν να επικοινωνήσουν τι θέλουν και τι χρειάζονται πραγματικά από τα προϊόντα τους. H πρόκληση βρίσκεται στην καρδιά του brand, που τολμά να αμφισβητεί το status quo, αψηφά τους κοινωνικούς κανόνες και πάντα δημιουργεί προϊόντα με μοναδικά χαρακτηριστικά, δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, από τη γκάμα των αποχρώσεων μέχρι την απόδοση και τα effects τους.
Εξάλλου, τα προϊόντα μακιγιάζ της MAC απευθύνονται σε όλους, ανεξάρτητα από το lifestyle τους. Κι αν δηλώνεις πανέτοιμη να πάρεις μέρος στο #challenge, δημιούργησε ένα makeup look με τα προϊόντα της MAC, συμμετέχοντας στη καμπάνια και χρησιμοποιώντας το hashtag #MACChallengeAccepted.