Η νέα εποχή της HUGO. Όσα πρέπει να ξέρεις για τη νέα inspiring καμπάνια του brand
- 1 ΑΠΡ 2022
Ξέρεις, δεν είναι εύκολο να ακολουθείς τους γρήγορους ρυθμούς με τους οποίους κινείται η μόδα. Ο χώρος αυτός, είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας. Επηρεάζεται απόλυτα από το τι συμβαίνει σε αυτή και αυτό μεταφέρεται στα ρούχα, τις πασαρέλες, τις καμπάνιες μόδας κ.ο.κ. Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την εξέλιξη αυτή. Ακόμα κι αν είσαι ένας οίκος που για, σχεδόν, μισό αιώνα, είχες μια πολύ συγκεκριμένη φιλοσοφία απέναντι στη μόδα. Ακολουθείς το πνεύμα των καιρών, όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί βλέπεις τα οφέλη της εξέλιξης αυτής. Ο οίκος HUGO BOSS, είναι ένας από αυτούς. Μέσω του brand HUGO εκφράζει τη σημαντικότητα του «να μην μένεις πίσω», να βελτιώνεσαι διαρκώς και να παραμένεις επίκαιρος στον συνεχώς εξελισσόμενο αυτό χώρο.
Ο οίκος, λανσάρει το rebranding της HUGO, αλλάζει το iconic λογότυπό της και παρουσιάζει τη νέα εποχή του brand, με την καμπάνια #HowDoYouHUGO.
#HowDoYouHUGO: Η νέα γενιά HUGO
«Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να ακολουθούμε τον δικό μας δρόμο και αυτή η αρχή είναι το θεμέλιο του brand HUGO – ένα brand για νέους, αντισυμβατικούς και προοδευτικούς ανθρώπους που ζουν τη ζωή με τους δικούς τους όρους». Τα λόγια του Daniel Grieder, CEO της HUGO BOSS AG επιβεβαιώνουν το νέο συναρπαστικό ταξίδι που ξεκινάει το γνωστό label.
H Maddie Ziegler
Για την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022, φέρνει τον ταλαντούχο Mikael Jansson για να φωτογραφίσει το «νέο αίμα» της μόδας -και όχι μόνο. Στην καμπάνια, λοιπόν, μεταξύ άλλων, συμμετέχουν επιδραστικές προσωπικότητες όπως το κορυφαίο μοντέλο από το Νότιο Σουδάν Adut Akech, οι ράπερ Big Matthew, SAINt JHN και η Αμερικανίδα χορεύτρια Maddie Ziegler. Ζευγάρι και στην πραγματική ζωή, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Akech και ο SAINt JHN εμφανίζονται μαζί σε καμπάνια.
Oι SAINt JHN και Adut Akech
Οι προσωπικότητες αυτές, ποζάρουν στον φακό του Jansson, σε ένα κατακόκκινο backdrop, φορώντας τα essentials της σεζόν, όπως t-shirts με το νέο logo HUGO, εκπληκτικά denim κομμάτια αλλά και εσώρουχα. Μέσα από τις φωτογραφίες της καμπάνιας, βλέπουμε πώς τα πρόσωπα αυτά κινούνται φορώντας τα ρούχα του brand.
O SAINt JHN
Εκτός από την εντυπωσιακή καμπάνια, μέρος του rebranding της HUGO, και αυτό που επιβεβαιώνει την εξέλιξη του brand, είναι η δραστηριότητα του οίκου στα social media. Παράλληλα με την παγκόσμια καμπάνια HUGO, «τρέχει» και ένα social media focused υλικό με behind the scenes φωτογραφίες, συνεντεύξεις και TikTok challenges, συνδυάζοντας τους κόσμους του χορού, της μουσικής και της μόδας.
O Big Matthew
Αυτή η 360ο καμπάνια έχει ενεργοποιηθεί σε όλα τα social media κανάλια, με το TikTok και το Douyin να πρωταγωνιστούν και με τον ambassador του brand Big Matthew να χορογραφεί το dance challenge #HowDoYouHUGO. Μαζί του, και 60 γνωστοί παγκόσμιοι TikTok creators δημιουργούν viral videos σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες.
Στα πλαίσια του rebranding της εταιρίας, το label αλλάζει «όψη», χωρίς όμως να χάνει την ταυτότητά του ή να απαρνείται την τεράστια κληρονομιά του στον χώρο της μόδας.
Ένα λογότυπο-ένδειξη της μεγάλης ιστορίας που «κουβαλάει» αλλά και της εξέλιξης της σαν brand. Η HUGO τιμάει το παρελθόν της, αλλά συγχρονίζεται παράλληλα με τη μόδα σήμερα. Αυτή είναι η σωστή εξέλιξη.