ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
SPONSORED

L’ Oreal Paris: Ένα μεγάλο όνομα, μια συνεχής προσπάθεια για τη γυναίκα

Η L’ Oreal Paris δεν είναι απλώς άλλη μία μάρκα καλλυντικών. Είναι ένα mega brand που συνδέεται συναισθηματικά με τους καταναλωτές της μ’ ένα σύστημα αξιών, ένα καθαρό όραμα και αποστολή: την ενδυνάμωση των γυναικών. Στόχος της είναι, να μπορέσετε όλες σας να εκπληρώσετε τις επιθυμίες σας με τους δικούς σας κανόνες.

Η μάρκα που δίνει δύναμη στις γυναίκες, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το χρώμα της επιδερμίδας τους, ήταν πάντα στο πλευρό των γυναικών και πίστευε πάντα στην αξία τους:

  • Το 1909, όταν το κόψιμο των μαλλιών σας ήταν μια κοινωνική δήλωση.
  • Στη δεκαετία του ’50, όταν το να φοράτε παντελόνι στη δουλειά ήταν μια πράξη περιφρόνησης.
  • Ακόμη και στη δεκαετία του 1970, βλέποντας γυναίκες σε ρόλους εκτός σπιτιού, όταν το να είσαι ισχυρή ή γεμάτη αυτοπεποίθηση δεν ήταν ακόμα το σύνηθες, η L’ Oreal Paris στάθηκε δίπλα σας για ν’ ανακαλύψετε ποιες ήσασταν και ποιες θα θέλατε να είστε.

Η LOreal Paris πιστεύει επίσης ότι η ομορφιά είναι δύναμη, αλλά η πραγματική δύναμη είναι να πιστεύει η καθεμία από εσάς στην δική της ομορφιά. Ενώ, το να παίρνετε την ομορφιά στα χέρια σας, είναι ενδυνάμωση!

Υπερασπίζεται την ομορφιά με:

  • Υψηλής ποιότητας προϊόντα
  • Πρωτοποριακή επιστημονική ανάπτυξη και συνεχώς νέες καινοτομίες
  • Συνεχής χρήση της τεχνολογίας αιχμής
  • Αφοσίωση σε ασφαλέστερα και βιώσιμα προϊόντα
  • Πιο διαφανείς πρακτικές

Επιπλέον, η μάρκα αποτελεί σταθερά πρότυπο ποιότητας, παρέχοντας προϊόντα πολυτελείας σε προσιτή τιμή για όλες τις γυναίκες του κόσμου. Μέσω των πρωτοποριακών της προϊόντων, ενδυναμώνει την κάθε γυναίκα ξεχωριστά ώστε να εκτιμήσει τον εαυτό της, ν’ αναλάβει τη ζωή της, να κάνει την αλλαγή και να πάρει τη θέση που της αξίζει στην κοινωνία.

Με βάση αυτή τη φιλοσοφία, δημιουργήθηκε το κοινωνικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Stand Up. Στόχος του προγράμματος είναι, ν’ αποτρέψει την παρενόχληση σε δημόσιους χώρους, που είναι το πιο σοβαρό ζήτημα που αντιμετωπίζουν κυρίως οι γυναίκες σ’ όλο τον κόσμο, και αποτελεί εμπόδιο στη καθημερινότητα τους, καθώς τους στερεί τόσο την αίσθηση της ασφάλειας όσο και την αυτοεκτίμησή τους. Η ασέβεια προς τις γυναίκες αντιβαίνει στις αξίες της γυναικείας ενδυνάμωσης, οι οποίες βρίσκονται στο DNA της μάρκας, και γι’ αυτό το λόγο, η L’Oréal Paris και η Right To Be ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν τη μεθοδολογία 5D, που βοηθά τους ανθρώπους να παρεμβαίνουν με ασφάλεια όταν αποτελούν θύματα ή μάρτυρες κάποιου περιστατικού παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους.

  1. Distract – Απόσπαση προσοχής: Προσποιηθείτε ότι είστε φίλοι με το θύμα, ρωτήστε κάτι π.χ. την ώρα.

  2. Delegate – Αντιπρόσωπος: Βρείτε κάποιον σε θέση εξουσίας και ζητήστε του να παρέμβει.

  3. Document – Καταγραφή: Παρακολουθήστε, καταγράψτε ή βιντεοσκοπήστε την παρενόχληση και δώστε το υλικό στο θύμα.

  4. Direct – Απευθυνθείτε απευθείας: Απευθυνθείτε απευθείας ως έσχατη λύση για πρόληψη ενός περιστατικού βίας. Προέχει η ασφάλειά σας και η ασφάλεια του ατόμου που παρενοχλείται.

  5. Delay – Καθυστέρηση: Συμπαρασταθείτε στο παρενοχλημένο άτομο μετά το συμβάν.

Στόχος του προγράμματος LOreal Paris Stand Up είναι να εκπαιδεύσει 1.500.000 γυναίκες και άνδρες ώστε να γίνουν Upstanders και εν τέλει να οικοδομήσει μια κουλτούρα όπου η παρενόχληση σε δημόσιους χώρους θα θεωρείται απαράδεκτη συμπεριφορά.

Η L’ Oreal Paris εργάζεται με συνέπεια, σταθερά και ακούραστα για την ενδυνάμωση της γυναίκας στην κοινωνία και για τη μέρα που στη λέξη «Αξίζουμε» η επόμενη γενιά γυναικών θ’ απαντά «Δεν το αμφισβητήσαμε ούτε μια στιγμή».