CELEBRITIES

Η Έλενα Ακρίτα έκανε τη μόνη τοποθέτηση που πρέπει να διαβάσεις για το ζεϊμπέκικο του Μπισμπίκη

Papadakis Press Βαγγέλης Γκικόπουλος

Η Έλενα Ακρίτα δημιούργησε ένα ακόμα επεισόδιο του Podcast της για το NEWS 24/7 και σε αυτό χώρεσαν θέματα της επικαιρότητας, από τα σοβαρότερα και αυτά που επηρεάζουν τη ζωή όλων μας, μέχρι τη lifestyle πλευρά της ζωής και τις «ανάλαφρες» ειδήσεις της, όπως το ζεϊμπέκικο που χόρεψε ο Βασίλης Μπισμπίκης στην πίστα του νυχτερινού κέντρου Έναστρον, όπου εμφανίζεται η σύντροφός του, Δέσποινα Βανδή.

Με αυτό το τελευταίο θέμα θα ασχοληθούμε κι εμείς εδώ γιατί κόντρα σε όσους επιμένουν να βγάζουν από τις τσέπες τους «ερωτόμετρα» και «ηθικόμετρα» και να προσπαθούν με αυτά να κρίνουν τις συμπεριφορές ανθρώπων που αγαπήθηκαν, όπως η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης, η Έλενα Ακρίτα λειτουργεί με το σχόλιό της σαν ασπίδα της κοινής λογικής. Αυτής που θέλει να σεβόμαστε απόλυτα την ελευθερία των άλλων, από τη στιγμή που η έκφρασή της δεν βλάπτει τις δικές μας ελευθερίες στο ελάχιστο.

O ρατσισμός του «Δεν με νοιάζει αλλά…» και η χοντροφοβία

«Θα ήθελα μόνο να πω πως αυτό το “Δεν με νοιάζει αν είναι ερωτευμένοι αρκεί να το κάνουν σπίτι τους”, μοιάζει επικίνδυνα με τη φράση “Δεν με νοιάζει αν είναι γκέι αρκεί να το κάνουν σπίτι τους”. Είναι εξίσου ρατσιστική με την προηγούμενη», επεσήμανε αρχικά η Έλενα Ακρίτα επισημαίνοντας την υποκρισία που υπάρχει σε αυτό το «δεν με νοιάζει, αλλά…» απ’ όποια φράση κι αν ακολουθείτε. Με το που μπαίνει το αλλά, σε νοιάζει. Με το που σε νοιάζει, η ελευθερία γίνεται πλασματική. Στα δικά σου μάτια, αυτή η ελευθερία είναι από αχρείαστη έως απολύτως προκλητική.

Σε αυτό το «είναι ελεύθεροι να κάνουν ό,τι θέλουν», όταν στην πραγματικότητα δεν είναι ελεύθεροι να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να γεννούν σε κάποιους την ανάγκη να το αφορίζουν, να το καταδικάζουν και να το ειρωνεύονται. Όταν αυτό που θέλουν περιορίζεται από διάφορες διακρίσεις σε βάρος τους. Ο έρωτας της Δέσποινας Βανδή και του Βασίλη Μπισμπίκη δείχνει να πηγαίνει κόντρα στον ηλικιακό ρατσισμό, στη χοντροφοβία, σε κάθε λογής ανισότητα, απλά και μόνο επειδή υπάρχει και εκφράζεται δημόσια.

«Το να σχολιάζεις εάν κάποιος που χορεύει ζεϊμπέκικο σε έναν δημόσιο χώρο έχει περισσότερα κιλά από όσα εσύ κρίνεις ότι πρέπει να έχει, νομίζω ότι είναι γελοίο. Νομίζω ότι τη χοντροφοβία αυτή που υπάρχει καλό είναι να τη μαζεύαμε λίγακι», επεσήμανε έπειτα η Έλενα Ακρίτα, αναφερόμενη στα κακεντρεχή σχόλια που έγιναν για την εμφάνιση του Βασίλη Μπισμπίκη.

Γιατί ο Βασίλης Μπισμπίκης νιώθει καλά με τον εαυτό του, νιώθει καλά με το στιλ του, νιώθει καλά με τον έρωτά του και γίνεται αποδεχτός από το έτερό του ήμισυ ακριβώς όπως είναι. Κι αυτή η αποδοχή, μπορεί να γίνει δυσβάσταχτη στα μάτια του κοινού που διαφωνεί. Στα μάτια του κοινού που δεν πιστεύει ότι όλοι έχουν δικαίωμα στον έρωτα. Έλα όμως, που έχουν.

Η Έλενα Ακρίτα περπατά με τον σύζυγό της αγκαλιά

«Όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα στον έρωτα. “Μα δεν ντρέπονται να ξεφτιλιστούν άνθρωποι της μέσης ηλικίας” λέει. Γιατί οι άνθρωποι της μέσης ηλικίας δεν έχουν δικαίωμα στον έρωτα; Οι άνθρωποι της μέσης ηλικίας δεν έχουν δικαίωμα να περπατήσουν χέρι- χέρι στον δρόμο, να αγκαλιαστούν, να φιληθούνε; Ο άντρας μου κι εγώ, που είμαστε πολύ μεγαλύτεροί τους βεβαίως, περπατάμε αγκαλιά ακόμα στον δρόμο. Κοιταζόμαστε ακόμα στον δρόμο. Μου κρατά πάντα το χέρι στον δρόμο. Έτσι το κάνουμε. Έτσι μας αρέσει», σημείωσε στη συνέχεια η Έλενα Ακρίτα.

Απάντησε έτσι, με το δικό της προσωπικό παράδειγμα, στον ηλικιακό ρατσισμό που δέχονται σε κάθε δημόσια έκφραση τρυφερότητας η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης. Τον αντιμετωπίζουν απτόητοι, όπως απτόητα στέκεται απέναντί του με τη στάση ζωής της και η Έλενα Ακρίτα.

«Πείτε μας ποιοι έχουν το δικαίωμα να φιλιούνται στον δρόμο και ποιοι όχι. Πείτε μας πόσα κιλά πρέπει να είναι ένας άνθρωπος για να σηκωθεί να χορεύει. Κάντε μας μία λίστα για το ποιους χορούς μπορεί να χορεύει. Και βεβαίως όλοι εμείς, οι άνθρωποι που είμαστε μίας μεγαλύτερης ηλικίας, οι άνθρωποι που έχουμε περισσότερα κιλά, οι άνθρωποι που έχουμε μία ιδιαιτερότητα φυσιογνωμική ή οτιδήποτε άλλο, θα συμμορφωθούμε προς τας υποδείξεις, όπως έλεγε και το παλιό τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη», σχόλιασε έπειτα η δημοσιογράφος και συγγραφέας.

Κάποιοι άνθρωποι ενοχλούνται από τα πάντα. Αν δείχνεις τρυφερότητα δεν είσαι σοβαρός. Αν δεν δείχνεις, δεν έχεις πραγματικά αισθήματα. Αν δεν δείχνεις όπως οι εικόνες των illustration περιοδικών, δεν πρέπει να περιμένεις κάποιος να σε ερωτευτεί. Αν ερωτευτείς και το δείχνεις, το «πουλάς» και το «διαφημίζεις ύποπτα. Αν είσαι εσύ, δεν συγχωρείσαι, πρέπει να είσαι αυτό που οι άλλοι πιστεύουν για σένα. Αν δεν είσαι εσύ, τότε είσαι ψεύτικος.

«Δώστε μας λίστα, πείτε μας τι να κάνουμε και κυρίως τι να μην κάνουμε και εμείς θα υπακούσουμε ταπεινά», έκλεισε την τοποθέτησή της με φανερά ειρωνική διάθεση η Έλενα Ακρίτα. Κι αυτή ήταν η μόνη τοποθέτηση που αξίζει να διαβάσεις για το θέμα. Αυτή που αναδεικνύει όλες τις προβληματικές πλευρές του να κατακρίνεις το πιο ωραίο συναίσθημα απ’ όλα. Τον έρωτα.