Πώς η Gen Z κάνει “unlock” το togetherness
- 11 ΜΑΙ 2023
Αυθόρμητοι, οραματιστές, ανεξάρτητοι, φιλόδοξοι. Αν έπρεπε να περιγράψουμε με κάποιες λέξεις όσους ανήκουν στην Generation Z, όσους δηλαδή έχουν γεννηθεί περίπου μεταξύ 1998-2015, οι παραπάνω θα ήταν σίγουρα μερικές από αυτές. Πρόκειται για μια γενιά (η πρώτη) χωρίς προϊντερνετική ζωή, που δεν είναι απλά εξοικειωμένη με την τεχνολογία, έχει γεννηθεί και έχει μάθει να ζει με αυτή, κι αυτό είναι κάτι που την έχει διαμορφώσει.
Περισσότερο απ΄ όλα, οι Gen Zers είναι οραματιστές. Δεν επαναπαύονται, αλλά είναι αποφασισμένοι να ανατρέψουν όλους τους παλιούς κανόνες, τις παλιές συνήθειες, τα παλιά πρότυπα και να χαράξουν τον δικό τους δρόμο, να φέρουν τις δικές τους αξίες, ανάγκες, επιδιώξεις και ενήλικες συνήθειες. Αυτό ακριβώς κάνουν και στις σχέσεις τους με τους γύρω τους.
Είτε πρόκειται για την οικογένεια είτε για τους φίλους τους, οι Gen Zers, αν και έχουν γεννηθεί και ζήσει – ειδικά τα τελευταία χρόνια – σε εποχές με αβεβαιότητα, δίνουν μεγάλη σημασία στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, τις οποίες βάζουν σε προτεραιότητα, ενώ έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και ο τρόπος με τον οποίο διασκεδάζουν.
Σύμφωνα με έρευνες, αυτοί που ανήκουν στην Gen Z, είναι πιο ανοιχτοί στο να κάνουν καινούργιους φίλους απ’ ότι οι Millenials. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός πως όπως αναφέρεται σε σχετική έρευνα, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της τάξης του 72% προτιμά να διασκεδάζει έξω με φίλους.
Το εντυπωσιακό εδώ είναι πως παρά το γεγονός ότι αγαπούν ιδιαίτερα τα social media, στην πραγματικότητα, οι Gen Zers δίνουν μεγάλη σημασία στην face to face επικοινωνία, καθώς έτσι νιώθουν πιο άνετα.
Unlock Togetherness
Πώς όμως έρχονται οι Gen Zers εν έτει 2023 κοντά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα; Σε αντίθεση με τους Millenials που διασκέδαζαν με τους φίλους τους στα πιο διάσημα bars και clubs της πόλης, οι Gen Zers έχουν βρει λίγο διαφορετικούς τρόπους για να κάνουν unlock στο togetherness, αξιοποιώντας τον χώρο όπου αισθάνονται πιο άνετα από οπουδήποτε αλλού, το σπίτι τους. Σε αυτό το αίσθημα άνεσης που νιώθουν οι Gen Zers στο σπίτι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο – εκτός των άλλων – και τα ρούχα που φορούν.
Οι έρευνες αναφέρουν ότι οι ενδυματολογικές τάσεις της Gen Z διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό από αυτές των αμέσως προηγούμενων γενεών. Οι Gen Zers προτιμούν να φορούν άνετα ρούχα, δημιουργώντας τη δική τους κομψή και ταυτόχρονα athleisure τάση.
Η Gen Z σε ένα HOUSE24 party!
Όσοι ανήκουν σε αυτή την ιδιαίτερη γενιά ξέρουν ήδη πως τίποτα δεν ξεπερνά ένα house party. Σε έναν οικείο χώρο οι Gen Zers νιώθουν πιο άνετα και έτσι μπορούν να είναι αυθεντικά ο εαυτός τους. Η γοητεία ενός τέτοιου party πηγάζει από τις απεριόριστες επιλογές που έχεις. Θες να χορέψεις με τους φίλους σου με την μουσική τέρμα; Μπορείς. Θες να αράξεις στην ταράτσα να δεις τα αστέρια με χαλαρή ατμόσφαιρα και να πιάσεις συζήτηση; Εννοείται πως γίνεται στο σπίτι σου. Ακόμη και αν θες να “κρυφτείς” για λίγο στο διάδρομο για να μαζέψεις δυνάμεις για το υπόλοιπο βράδυ no judgement, έχεις το ελεύθερο. Γιατί τα καλύτερα πάρτυ είναι αυτά στα οποία νιώθεις άνετα. Εδώ, έρχεται το Sloggi, το οποίο έδωσε την ευκαιρία σε 5 Gen Zers να κάνουν unlock το togetherness φορώντας εσώρουχα με τα οποία αισθάνεσαι άνεση, αυτοπεποίθηση αποδεικνύοντας πως φορώντας ό,τι σε εκφράζει τίποτα δεν σε κρατάει πίσω.
It’s the comfort for me
Η Gen Z έχει μεγαλώσει με εκατομμύρια ερεθίσματα γύρω της, το internet και τα social media είναι η βασική πηγή έμπνευσης όσους ανήκουν σε αυτή και αντιπροσωπεύουν το στυλ της. Σε κάθε έκφραση της δημιουργικότητάς της η άνεση των ρούχων είναι ένα επαναλαμβανόμενο στοιχείο της αισθητικής αυτής της γενιάς. Γιατί όμως; Ένας βασικός λόγος είναι η ίδια η ποιότητα των υφασμάτων, τα brands επενδύουν περισσότερο σε καλύτερα υλικά και κυρίως ακούνε τις ανάγκες των καταναλωτών -αν κάτι είναι σίγουρα για τους Gen Zers είναι πως θα ακούσεις τις απόψεις τους-. Ένα τέτοιο brand είναι και το Sloggi, το οποίο με τον δικό του μοναδικό τρόπο δίνει το βήμα στη Generation Z να αγκαλιάσει τη δυναμικότητα που τη χαρακτηρίζει.
Ετυμολογικά άνεση σημαίνει κάτι που βγαίνει αβίαστα και με φυσικότητα λόγω κάποιου ταλέντου. Το Sloggi προκαλεί κάθε Gen Zer να φέρει στην επιφάνεια το δικό τ@ ταλέντο όπου και αν βρισκεται, όπως και αν επιλέγει να συνδυάζει και να κάνει piece together ένα outfit βάζοντας τις βάσεις με τα εσώρουχα.
Πως το Sloggi κάνει define την άνεση #SloggiZeroFeel
Το look and feel είναι πολύ σημαντικό για το πως επικοινωνείται ένα outfit, καθώς είναι ο καθρέφτης της προσωπικότητας και της ατομικότητας.Το individuality είναι το key point της Gen Z καθώς οτιδήποτε επιλέξει να γίνει κομμάτι της γκαρνταρόμπας ενός Gen Zer πρέπει απαραιτήτως να το νιώθει δικό τ@. Με τη σειρά Zero Feel κάθε Gen Zer (και όχι μόνο) έχει στα χέρια του όχι μόνο εσώρουχα αλλά “σύνεργα” που χτίζουν ανάλογα το vision που μπορεί να έχει την πιο άνετη αλλά ταυτόχρονα empowering εικόνα.
Η πολύπλευρη φύση της Gen Z της επιτρέπει να τα συνδυάζει όλα. Το νέο ZERO Microfibre της ανανεωμένης σειράς zero είναι η τεχνολογία που αναζητούν για το αυτό το απαιτητικό lifestyle. Τα Zero Feel εσώρουχα μπορούν να είναι εκεί σε κάθε φάση και με την επιθυμητή άνεση.
Ένα ακόμη όμως personality trait που μοιράζονται οι Gen Zers είναι πως είναι απαιτητικοί. Έχουν υψηλές προσδοκίες από ένα brand ειδικά όταν πρόκειται για κάτι τόσο personal όσο τα εσώρουχα.
Η σειρά Zero Feel σέβεται πέρα από τον καταναλωτή και τον πλανήτη. Τα pieces είναι χωρίς ραφές, χωρίς γραμμές, και από ανακυκλωμένο ύφασμα κατασκευασμένο με σεβασμό στον πλανήτη. Είναι το perfect combo και για τους περιβαλλοντικά ευσυνείδητους.
Αν θες να την δείς in action και να πειστείς για όλα όσα πρεσβεύει, δεν έχεις παρά να πατήσεις play στο παρακάτω video: