ΕΞΟΔΟΣ

Heineken ή Πράσινη: H καλύτερη παρέα όπως κι αν την αποκαλείς

Όταν μιλάμε για μπίρα, διλήμματα υπάρχουν πολλά: Από μπουκάλι ή από ποτήρι; Με πίτσα ή με σουβλάκι; Με φαγητό ή χωρίς φαγητό; Με αφρό ή χωρίς; Υπάρχει όμως ένα δίλημμα, που έχει μόνο σωστές απαντήσεις. Πρόκειται για το Heineken ή Πράσινη, το δίλημμα που δημιούργησε η αγαπημένη μας premium lager μπίρα, στο πλαίσιο του εορτασμού των 150 χρόνων της.

Αν σου ζητούσε κανείς να περιγράψεις το ιδανικό καλοκαιρινό σαββατοκύριακο, τι θα έλεγες; Ξέρουμε! Mια καταγάλανη θάλασσα, καλή παρέα και ρυθμική μουσική στην παραλία. Και με τι θα δροσίζεσαι; Πάλι ξέρουμε! Είτε με «Heineken», είτε με «Πράσινη»! Γιατί εδώ και 150 χρόνια η Heineken ξέρει ότι το καλοκαίρι δεν έχει διλήμματα.

Στο καλοκαιρινό δίλημμα λοιπόν Heineken ή Πράσινη, κλήθηκαν να απαντήσουν και οι λουόμενοι στην παραλία της Βούλας, παίρνοντας τη δική τους θέση στο debate. Και όπως θα διαπιστώσεις στο παρακάτω βίντεο, όλες οι απαντήσεις τους ήταν εξίσου απολαυστικές! Παράλληλα, ανεξάρτητα από τις απαντήσεις που έδωσαν, πήραν μέρος στο διαγωνισμό* της Heineken, στα πλαίσια του οποίου 2 τυχεροί θα κερδίσουν μια συσκευή The Sub και ένα 2L torp Heineken.

«Για ‘μένα Πράσινη είναι μόνο η Heineken», «Πράσινες είναι πολλές μπίρες από τη συσκευασία τους, αλλά Heineken είναι μόνο μία». «Πράσινη τη μάθαμε, Πράσινη την ξέρουμε. Πράσινη θα τη λέμε για χρόνια». Το κοινό μίλησε: Ποιος νοιάζεται πως θα την πεις; Σημασία έχει, να την απολαύσεις όπως επιθυμείς, δημιουργώντας αξέχαστες στιγμές, παρέα με τους πιο αγαπημένους σου ανθρώπους.

Heineken

Heineken

150 χρόνια αξέχαστες στιγμές, με κάθε τρόπο

150 χρόνια Heineken. H τέλεια στιγμή για να μιλήσουμε για την κληρονομιά της πιο διάσημης μπίρας και να τιμήσουμε την ιστορία της. Ή μήπως (και αυτό είναι απλώς μια ιδέα), θα μπορούσαμε να παρακάμψουμε το στερεότυπο της «επετείου» και να γιορτάσουμε το ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο την απολαμβάνουν, όπως θέλουν; Εξάλλου, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, έχουν περάσει 150 χρόνια γεμάτα με αξέχαστες στιγμές.

Ακολούθησε το σκεπτικό μου: Σε περισσότερες από 190 χώρες την μπίρα Heineken μπορείς να τη ζητήσεις με διαφορετικούς τρόπους. Στην Ελλάδα, το παρατσούκλι που της έχουμε χαρίσει είναι «Πράσινη». Με αφορμή λοιπόν τα 150α γενέθλιά της η αγαπημένη μας premium lager μπίρα, αναδεικνύει ότι όπως κι αν την αποκαλείς, αυτό που μετρά για τη Heineken είναι να μας χαρίζει αξέχαστες στιγμές και να την απολαμβάνουμε.

150 χρόνια αξέχαστων στιγμών με κάθε τρόπο

Η επετειακή διαφημιστική καμπάνια για τα 150 χρόνια Heineken, εμπνεύστηκε από τα λόγια του ανθρώπου που έχτισε τη ζυθοποιία της οικογένειάς του, τον Freddy Heineken: «Δεν πουλάω μπίρα, πουλάω gezelligheid». Που στα ολλανδικά σημαίνει τις «καλές στιγμές».

«Είμαστε ανοιχτόμυαλοι για τον τρόπο με τον οποίο αναφέρονται σε εμάς οι καταναλωτές μας, πώς μας συλλαβίζουν, τί παρατσούκλι μας δίνουν και πώς πίνουν Heineken γιατί, ξέρουμε ότι αυτό δεν έχει πραγματικά σημασία», τόνισε ο Bram Westenbrink, παγκόσμιος επικεφαλής της Heineken, σε σχετική δήλωση του ενώ ταυτόχρονα επεσήμανε:

«Κατά τη διάρκεια της 150χρονης κληρονομιάς μας, μάθαμε ότι οι καλές στιγμές δεν είναι αυτές που κάνουμε τα πράγματα σωστά. Είναι οι συνθήκες, τα μέρη και οι άνθρωποι με τους οποίους μπορούμε να απολαύσουμε μια μπίρα. Ενώ ο τρόπος που απολαμβάνουμε τις καλές στιγμές μπορεί να έχει αλλάξει και μπορεί να διαφέρει σε καθεμία από τις 192 χώρες, στις οποίες μπορεί κάποιος να απολαύσει μια Heineken, η ανάγκη για καλές στιγμές παραμένει η ίδια και σταθερή, όπως και η μπίρα μας. Έτσι, αυτή η καμπάνια είναι μια γιορτή αυτής της παγκόσμιας κοινής εμπειρίας και της ποιότητας της χαράς που μπορεί να έχει η κοινωνικοποίηση και η ανθρώπινη σύνδεση για τους ανθρώπους, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο».

Heineken ή Πράσινη; Όπως και να την αποκαλείς, κάθε απολαυστική γουλιά της είναι η καλύτερη παρέα στις πιο αξέχαστες στιγμές σου. Cheers λοιπόν όπως κι αν τη λες, αρκεί να περνάς καλά!

*Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν στις 21 Ιουλίου.