FASHION CAMPAIGN

H Gisele με ένα σουτιέν κι ένα τζιν μαθαίνει τη GenZ πώς γίνονται οι σέξι καμπάνιες

Gisele Bündchen Instagram

Η Gisele Bündchen, ένα λευκό σουτιέν (ή χωρίς σουτιέν) κι ένα vintage τζιν. Ακαταμάχητος συνδυασμός. H Gisele Bündchen πρωταγωνιστεί στη καμπάνια denim του brand από το Λος Άντζελες για την Άνοιξη 2024, Frame. Κι από τότε που την είδα, έχω γεμίσει το εικονικό καλάθι 3 φόρες. 

Κι άλλες τόσες το άδειασα γιατί ήρθε και ο λογαριασμός για το φυσικό αέριο και της ΔΕΗ (μπήκα στο πράσινο τιμολόγιο). Παραμένει απίστευτα σέξι αυτή η καμπάνια και έχω στερέψει από λόγια για την αψεγάδιαστη ομορφία της Gisele Bündchen που σίγουρα αξίζει τα λεφτά της ως μοντέλο, και στα 43 της.

Υπάρχει κάτι πιο σέξι από την ανεπιτήδευτη κομψότητα; Η Gisele Bündchen δεν το πιστεύει. Κι αν δείτε τη φωτογράφιση του Erik Torstensson, δεν θα έχετε καμία αμφιβολία. 

Ο δημιουργικός διευθυντής και συνιδρυτής του Frame φωτογράφισε και φέτος το πιο διάσημο μοντέλο της Βραζιλίας. Τη θεωρεί μούσα του (δεν είναι ο μόνος) και έκανε την ανακοίνωση της συνεργασίας τους κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Η μινιμαλιστική συλλογή είναι ήδη διαθέσιμη στις μπουτίκ Frame και στο επίσημο online κατάστημά τους παγκοσμίως, καθώς και σε παγκόσμιους λιανοπωλητές, όπως Net-A-Porter, Matches Fashion, Harrods, Selfridges, MyTheresa από τις 11 Ιανουαρίου 2024. Αυτήν τη δερμάτινη ολόσωμη φόρμα, που φοράει η Gisele στην καμπάνια, τη λιγουρεύομαι.

Γιατί επέλεξε τη Gisele ως μούσα του; Αυτές είναι αστείες ερωτήσεις, αλλά η απάντηση είναι γιατί αντιπροσωπεύει τη γυναίκα που ενσαρκώνει την αβίαστη κομψότητα του brand. Που βάζει ένα τζιν μπουφάν και ένα oversized μονόχρωμο blazer και ξέρει ότι θα γυρίσουν όλα τα βλέμματα πάνω της αμά τη εμφανίσει. Τι θα είναι τάση το 2024 σύμφωνα με το brand Frame; Το casual with a twist. Από υλικά το δέρμα και το κοτλέ.

Η Gizele είναι μια επιχειρηματίας με οικολογικό όραμα, μια μητέρα, μια ακτιβίστρια για το περιβάλλον, κι ένα supermodel με αβίαστο στιλ. Είναι το μοντέλο που εντάχθηκε επίσημα στην οικογένεια Frame τον Σεπτέβριο του 2023 κι έδωσε στο brand την ορατότητα που χρειαζόταν, στη δεύτερη δεκαετία της ύπαρξής του στη βιομηχανία της μόδας. Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τις εμβληματικές καμπάνιες μόδας της Gisele (Celine, Dior, Versace, Valentino, Roberto Cavalli, Givenchy, Louis Vuitton, Burberry), που ξεκίνησε την καριέρα της στα 19 της και τελείωσε την εποχή του heroin chic.