BEAUTY NEWS

6 ροζ προϊόντα ομορφιάς μεταδίδουν το μήνυμα για έγκαιρη πρόληψη και διάγνωση του καρκίνου του μαστού

Η ιστορία της RevitaLash Cosmetics ξεκίνησε από την αγάπη ενός συζύγου στην αγαπημένη του σύζυγο που έπασχε από καρκίνο του μαστού. Σήμερα, το brand διοικείται από τον ιδρυτή και CEO, Michael Brinkenhoff, M.D., ο οποίος εξακολουθεί να τιμά την αποθανούσα κα Gayle Brinkenhoff, η οποία διαγνώστηκε με μεταστατικό καρκίνο μαστού σε ηλικία 32 ετών. Η ομάδα αποφάσισε να επεκτείνει τον κύκλο αγάπης και να στηρίζει ακόμη περισσότερες γυναίκες που πάσχουν από αυτή την ασθένεια με το Pink Program.

Αντίστοιχα, η Εκστρατεία της Estée Lauder Companies για τον Καρκίνο του Μαστού ενώνει και εμπνέει τους ανθρώπους παγκοσμίως με αποστολή να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού. Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού ιδρύθηκε το 1992 από την αείμνηστη Evelyn H. Lauder με το λανσάρισμα της εμβληματικής Ροζ Κορδέλας και αποτελεί το μεγαλύτερο εταιρικό πρόγραμμα κοινωνικού αντίκτυπου της Estée Lauder Companies. Μέσω των ενεργειών, η Εκστρατεία υποστηρίζει περισσότερους από 60 οργανισμούς παγκοσμίως, έχοντας συγκεντρώσει περισσότερα από 118 εκατομμύρια δολάρια για παγκόσμια έρευνα, εκπαίδευση και ιατρικές υπηρεσίες που σώζουν ζωές – πάνω από τα 93 εκατομμύρια δολάρια χρηματοδοτούν επιχορηγήσεις ιατρικής έρευνας μέσω του Ιδρύματος Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού® (BCRF).

Κάθε χρόνο, τον Οκτώβριο, ολοένα και περισσότερα beauty brands κυκλοφορούν προϊόντα ομορφιάς- συλλογές αφιερωμένες στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για τον Καρκίνο του Μαστού – πλέον, ο πιο διαγνωσμένος καρκίνος παγκοσμίως – με σημαντικό μέρος των εσόδων τους να πηγαίνει σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που βοηθούν νοσούσες ή survivors ή συμβάλλουν στην υποστήριξη/ χρηματοδότηση της περαιτέρω έρευνας, εκπαίδευσης και θεραπείας παρακινώντας όλες ανεξαιρέτως τις γυναίκες να φροντίζουν για την υγεία του στήθους τους- ανεξάρτητα από την ηλικία ή το μέγεθός του. Η πρόληψη άλλωστε, σώζει ζωές και αυτός ο μήνας είναι πάντα ένα καλό reminder. #PinkOctober. Το φετινό σύνθημα; «Η Ομορφιά μάς Ενώνει στον Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού»!

6 προϊόντα ομορφιάς που ντύνονται ροζ για τον Καρκίνο του Μαστού

Για την καμπάνια Pink Ribbon 2023 και την υποστήριξη του Ιδρύματος Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού (BCRF), η Aveda λανσάρει την limited edition ενυδατική κρέμα Hand Relief Rosemary Mint. Με το χαρακτηριστικό Pure-Fume™ άρωμα της Aveda από βιολογικά πιστοποιημένη μέντα & δεντρολίβανο, η limited edition Hand Relief Moisturizing Cream, ενυδατώνει εντατικά τα ξηρά χέρια- χάρη στα φυτικά ενυδατικά συστατικά- αφήνοντάς τα αισθητά πιο μαλακά και απαλά. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας και συσκευασμένη σε σωληνάριο HDPE που έχει ανακυκλωθεί κατά 45%, ενώ, παράγεται με 100% ανανεώσιμη ενέργεια στις κύριες εγκαταστάσεις της Aveda.

Κατά τη διάρκεια του μήνα της Εκστρατείας κατά του Καρκίνου του Μαστού, η Aveda θα κάνει δωρεά $10 για κάθε αγορά της Limited-Edition Hand Relief™ στο Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού® (BCRF). Στόχος της Aveda είναι να συγκεντρώσει $350,000 παγκοσμίως για τη στήριξη της cruelty- free έρευνας για τον καρκίνο του μαστού μέσω των πωλήσεων αυτού του limited edition προϊόντος και των προσπαθειών συγκέντρωσης χρημάτων.

Για ακόμη μία χρονιά, η RevitaLash® Cosmetics στηρίζει την ενημέρωση, έρευνα και ενίσχυση γυναικών με Καρκίνο Μαστού διεθνώς με το 2023 Pink Program. Τιμώντας το μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, η RevitaLash® Cosmetics λανσάρει νέες πρωτοβουλίες και υποστηρίζει τις υπάρχουσες συμπεριλαμβάνοντας τη διάθεση προϊόντων limited-edition για τη χρηματοδότηση θεραπειών καρκίνου μαστού και άλλων φιλανθρωπικών δράσεων.

Αυτόν τον Οκτώβριο, για κάθε πώληση των ορών θρέψης για βλεφαρίδες και φρύδια (RevitaLash® Advanced eyelash conditioner, RevitaLash® Advanced Sensitive eyelash conditioner & RevitaBrow® Advanced eyebrow conditioner) θα δωρίζει €5 στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» για την ενίσχυση των σκοπών και του έργου του Συλλόγου με ανώτατο ποσό τα €2000. Την πρωτοβουλία της ελληνικής ομάδας θα ενισχύσει η RevitaLash® Cosmetics προσφέροντας το αντίστοιχο ποσό στον ίδιο σύλλογο. Τα προϊόντα της RevitaLash Cosmetics είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα spa, κέντρα αισθητικής και ιατρεία καθώς και online.

Επί 20 χρόνια η ghd υποστηρίζει οργανώσεις σε όλο τον κόσμο για την έρευνα κατά του καρκίνου του μαστού. Μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει πάνω από 23 εκατομμύρια δολάρια και συνεχίζει κάθε χρόνο τις προσπάθειές μας για τη συγκέντρωση περισσότερων πόρων. Τα εργαλεία της σειράς limited edition ghd pink με το πολύ σημαντικό μήνυμα “TAKE CONTROL NOW” μάς υπενθυμίζουν τη σημασία του μηνιαίου αυτοελέγχου.

Από τα αγαπημένα μας hairstyling tools της ghd, η πρώτη «έξυπνη» πρέσα μαλλιών που παρακολουθεί τη θερμοκρασία 250 φορές το δευτερόλεπτο για να διατηρεί την ιδανική θερμοκρασία styling των 185°C, για 70% πιο δυνατά μαλλιά, 20% περισσότερη λάμψη διπλάσια προστασία για το χρώμα. Για κάθε styler ghd platinum+ της κολεξιόν pink Take Control Now €10 δωρεά στον Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής” για την υποστήριξη της επιστημονικής έρευνας αιχμής κατά των καρκίνων των γυναικών.

Ένα limited-edition duo για τα χείλη από τη Bobbi Brown σε ροζ αποχρώσεις προς τιμήν του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού. Εμπλουτισμένα με ένα μείγμα βοτανικών ελαίων πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά και λάμψη υψηλής απόδοσης, τα Crushed Oil-Infused Glosses «φορούν» την ροζ κορδέλα προς τιμήν του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού. Η ενυδατική φόρμουλα για τα χείλη γλιστράει ομαλά, χαρίζοντας μια έκρηξη εξαιρετικά λαμπερού χρώματος που ενισχύουν όλους τους τόνους δέρματος.

Τιμώντας τον μήνα Οκτώβριο, η ONYX nails δημιούργησε τη νέα συλλογή ημιμόνιμων βερνικιών Pink Ribbon, με κύριο σκοπό να ενθαρρύνει κάθε γυναίκα να αυτοεξετάζεται και να μην αμελεί τις ετήσιες προληπτικές εξετάσεις της, καθώς η έγκυρη πρόληψη είναι και η καλύτερη θεραπεία. Στη συλλογή θα βρει κανείς τρεις αποχρώσεις του ροζ για όλα τα γούστα, που αντιπροσωπεύουν τη δύναμη, την ελπίδα και τη γενναιότητα των γυναικών που μάχονται με την ασθένεια.

Μέρος των εσόδων από την συλλογή Pink Ribbon θα διατεθεί στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» στηρίζοντας το πολύτιμο έργο του και βοηθώντας να διαδοθεί το μήνυμα της πρόληψης κι έγκυρης διάγνωσης, αλλά και της υποστήριξης σε όσες γυναίκες το έχουν ανάγκη.

Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet aka το συλλεκτικό ροζ βραχιόλι της Estée Lauder αποτελεί ένα σύμβολο του αγώνα υπενθυμίζοντάς μας τη σημασία για έγκαιρη ενημέρωση και πρόληψη. «Απόλυτη πηγή έμπνευσης για το ροζ βραχιόλι της Εκστρατείας, αποτελεί η εμβληματική Ροζ κορδέλα της Estée Lauder. Φέτος, επέλεξα να έχει μια τρισδιάστατη κίνηση έτσι ώστε να αγκαλιάζει απαλά το χέρι δημιουργώντας ένα “διπλό” βραχιόλι – κόσμημα. Η ροζ κορδέλα σατέν φινιρίσματος, πλαισιώνεται αρμονικά σε όλο της το μήκος από το μεταλλικό σώμα του βραχιολιού. Η μια άκρη της κορδέλας καταλήγει στο χαρακτηριστικό λογότυπο του Pink Ribbon και η άλλη με μια αέρινη κίνηση, σηματοδοτώντας την αέναη συνέχιση της εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού» ανέφερε ο Dukas, που για 18 η συνεχή χρονιά, δημιούργησε το Pink Ribbon Bracelet.