ΣΩΜΑ

9 καμπάνιες που αλλάζουν τον τρόπο που βλέπουμε το ανθρώπινο σώμα

Ο όρος "body positivity" σου φέρνει συνήθως στο μυαλό plus size bloggers ή μοντέλα που προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι και νιώθουν καλά με το σώμα τους και μπορούν να φορούν ό,τι θέλουν και να το υποστηρίζουν.

Η αλήθεια είναι πως εμένα τουλάχιστον δε με πείθουν πάντα. Ακόμα και ο όρος “real women” που προσπάθησε κάποιοι καιρό πριν να αντιτεθεί στα μοντέλα τύπου Victoria’s Secret κάπου χωλαίνει. Ίσως υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος μέχρι τα κορμιά των τρανσέξουαλ, των εύσωμων, των έγχρωμων ή ακόμα και των ανάπηρων ανθρώπων να συγκαταλέγονται στα λεγόμενα “κανονικά” σώματα.

Στην προσπάθεια αυτή, έχουν γίνει φυσικά αρκετά βήματα τα τελευταία χρόνια και ανάμεσά τους ξεχωρίσαμε μερικές πολύ αξιόλογες προσπάθειες. Editorials περιοδικών, θεματικά ημερολόγια, διαφημίσεις και hashtags στο Instagram, στέκονται συχνά αφορμή να ξεκινήσει κάτι καλύτερο.

Το ημερολόγιο του Adipositivity Project για το 2016

 

Πρόκειται για γυμνές φωτογραφίες κυρίως ανθρώπων με παραπάνω κιλά που έχει βγάλει η φωτογράφος Substantia Jones και κάθε χρόνο συγκεντρώνει ορισμένες από αυτές φτιάχνοντας ένα ημερολόγιο με τις λήψεις της.

Η σειρά ρούχων “Thank you for staring”

H διαφημιστική καμπάνια Lustworthy

 

H Jes M. Baker ποζάρει σε μια σειρά από διαφημίσεις στον φακό της Liora K. προκειμένου να καλύψει το κενό που υπάρχει στη διαφήμιση, όπου οι σέξι γυναίκες είναι πάντα αδύνατα μοντέλα. Ήθελε να αποδείξει στον κόσμο ότι οι άντρες βρίσκουν εξίσου σέξι και τις πιο γεμάτες γυναίκες.

Η καμπάνια εσωρούχων για “τέλειους άντρες” της Dressmann

Το πολύ αληθινό project #ImNoModelEither

One more from my latest blog post, because I might not always like my body, but I'm always proud of it.

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης amandakater (@amandakater) στις

 

H Lane Bryant βγάζει τα ρούχα της και δηλώνει πως όσο κι αν δεν της αρέσει κάθε μέρα το κορμί της, είναι πάντα περήφανη γι’ αυτό.

H καμπάνια της Debenhams’ για την Άνοιξη 2013

Η LGBTQIA+ φωτογράφιση εσωρούχων της Bluestockings

 

Όλοι οι καλοί χωράνε. Απίστευτη φωτογράφιση.

Η “Go Naked” καμπάνια της Lush από την Αυστραλία

Η καμπάνια αυτή χαρακτηρίστηκε πορνογραφική και απαγορεύτηκε μετά από παράπονα πελατών. Παρόλ’ αυτά η ευθιξία δεν είναι ικανή να μας κάνει να παραβλέψουμε πόσο έξυπνη και όμορφη ήταν η ιδέα και η κίνηση της εταιρείας να παρομοιάσει τα φυσικά της προϊόντα με τα πραγματικά, αρετουσάριστα, γυμνά, ανθρώπινα κορμιά.

Η ιδέα της ModCloth να χρησιμοποιήσει τους εργαζόμενούς της ως μοντέλα

Αποδεικνύοντας  πως κάθε κορμί, μπορεί να να βγει περήφανα στην παραλία.