BEAUTY
SPONSORED

Adrien Koskas: O Global Brand President της Garnier αποκαλύπτει το μέλλον του brand και είναι… πράσινο

Unsplash

Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε ένα virtual event της Garnier με παρόντα τον κο Adrien Koskas, Global Brand President της Garnier. Κατά τη διάρκεια του event η Garnier αποκάλυψε ένα πρόσωπο ακόμα πιο ευαισθητοποιημένο, ενώ συγκεκριμένα ο κος Koskas μίλησε για την ακόμα μεγαλύτερη οικολογική στροφή του brand και τις  δεσμεύσεις τους ως προς το Green Beauty, σε κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον ίδιο και να τον ρωτήσουμε από πρώτο χέρι, πώς η ομορφιά και η οικολογία μπορούν να συναντηθούν.

Γιατί είναι σημαντικό να επιλέγουμε “πράσινα” προϊόντα ομορφιάς; 

Ζούμε σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ραγδαία και αντιμετωπίζει αναπάντεχες δυσκολίες σχετικά με την συντήρηση των φυσικών πόρων και τη διαφύλαξη του περιβάλλοντος για τις μελλοντικές γενιές. Οι πρόσφατες κρίσεις (η οικολογική αλλά και η πανδημία) μας αφυπνίζουν. Ο κόσμος πρέπει να σταματήσει να ξεπερνά τα όρια και τα brands έχουν, επίσης, ρόλο σε αυτό. Είναι σημαντικό να αναλαμβάνουμε την ευθύνη για το μέλλον του πλανήτη και της ανθρωπότητας. Οι ίδιες αξίες είναι σημαντικές για τους καταναλωτές: η Generation Z (γνωστή και ως Gen Green) είναι ακτιβιστές και προστατεύουν το περιβάλλον με κάθε τρόπο – τα brands πρέπει να συμβαδίσουν με αυτό. Από τότε που ανέλαβα τη θέση μου στη Garnier, οι προσπάθειές μας προς ένα πιο αειφόρο μέλλον, έγινε το προσωπικό μου πάθος. Στην πραγματικότητα, η Garnier προσεγγίζει την έννοια της οικολογίας εδώ και χρόνια αλλά τώρα είναι η στιγμή να πάρουμε αυτές τις προσπάθειες στα σοβαρά, σε παγκόσμιο επίπεδο. Οφείλει να αφορά κάθε τμήμα της δουλειάς μας, η ομάδα της Garnier πρέπει να ζει και να αναπνέει “οικολογία”.

Είναι τα φυσικά προϊόντα της Garnier το ίδιο αποτελεσματικά με τα υπόλοιπα;

Όταν συνθέτουμε οικολογικά προϊόντα είναι εξαιρετικά σημαντικό να μην κάνουμε συμβιβασμούς στην ποιότητα, στην ασφάλεια αλλά και στην απόδοση. Στη Garnier είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στην προστασία της βιοποικιλότητας και του πλανήτη με το να στηρίζουμε τις πράσινες επιστήμες – τις ύψιστες επιδόσεις της φύσης, με τη βοήθεια της επιστήμης – προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα με τις ίδιες υψηλές αποδόσεις και την υψηλότερη οικολογική αξία.

Το Garnier Bio Restoring Hemp αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα μιας καινοτομίας που υποστηρίζεται από την πράσινη επιστήμη αφού αυτή είναι παρούσα σε κάθε στάδιο της παραγωγής: από την παραγωγή των πρώτων υλών μέχρι την τελική διαμόρφωση του προϊόντος.

  • Green Cultivation: η κάνναβη μας καλλιεργείται σε φάρμες που σέβονται το φυσικό περιβάλλον και ακολουθούν τους κανόνες της οργανικής καλλιέργειας.
  • Green transformation (όλες οι διαδικασίες που μας επιτρέπουν να μετατρέψουμε τις πρώτες ύλες σε συστατικά υψηλών επιδόσεων): οι σπόροι κάνναβης μας υποβάλλονται σε ψυχρή έκθλιψη προκειμένου να διατηρήσουν όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαίου τους και να μεγιστοποιήσουν τη φυσική αποτελεσματικότητα μέσα από μία διαδικασία που δεν χρησιμοποιεί θερμότητα γεγονός που μειώνει το ενεργειακό αποτύπωμα μας.
  • Green formulations: οι φόρμουλές μας είναι κατασκευασμένες με πάνω από 98% συστατικά φυσικής προέλευσης και είναι πάνω από 94% βιοδιασπώμενες

Η Garnier θα συνδυάζει την καινοτομία με την πράσινη ομορφιά στα προϊόντα της από εδώ και πέρα; 

Ναι φυσικά, όλα μας τα προϊόντα θα ενσωματώνουν από εδώ και πέρα την νέα μας δέσμευση στην οικολογία αφού αυτό δεν μπορεί να αφορά μονάχα μία σειρά ή μία καμπάνια. Αυτή η αξία βρίσκεται πλέον στο DNA ολόκληρης της εταιρείας Garnier.

Ποιο είναι το επόμενο καινοτόμο προϊόν που αναμένεται να γίνει τάση, μέσα από τις νέες κυκλοφορίες της Garnier στους επόμενους μήνες;

Μετά το λανσάρισμα των Fructis Hair Food – που διαθέτουν 98% συστατικά φυσικής προέλευσης και φόρμουλες κατά 96% βιοδιασπώμενες – θέλουμε να κάνουμε ένα ακόμα βήμα, λανσάροντας την πρώτη σειρά των Botanic Therapy Solid Shampoo. Για πρώτη φορά καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία μπάρα σαμπουάν που είναι τόσο αποτελεσματική όσο το υγρό. Πρόκειται για μία μεγάλη αλλαγή για τους καταναλωτές μας αφού τώρα μπορούν να χρησιμοποιούν οικολογικό σαμπουάν σε μορφή μπάρας χωρίς να χάνουν από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του υγρού σαμπουάν.

Αυτή η καινοτομία αποδεικνύει και την δέσμευσή μας στην πράσινη ομορφιά, ανοίγοντάς μας ένα νέο μονοπάτι σε καλλυντικά οικολογικά, χωρίς χρήση νερού:

  • η απόλυτη “zero plastic” λύση για τα μαλλιά με 100% FSC-certified χαρτονένια συσκευασία που είναι 100% ανακυκλώσιμη
  • σχεδιασμένες με 94% φυτικά συστατικά
  • Vegan
  • Έως 97% βιοδιασπώμενες φόρμουλες
  • και μία φόρμουλα για γρήγορο λούσιμο, κάτι που σημαίνει 30% χαμηλότερη κατανάλωση νερού σε σχέση με το κανονικό σαμπουάν. Μειώνοντας τον χρόνο του λουσίματος, μειώνουμε σημαντικά την ποσότητα νερού που ξοδεύεται αλλά επίσης και την ποσότητα CO2 που απαιτείται για να ζεσταθεί το νερό.

O Adrien Koskas, Global Brand President της Garnier

Exit mobile version