Το smokey eye look του οίκου Chanel θα τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω σου
- 9 ΟΚΤ 2020
Με το ιστορικό Grand Palais να μεταμορφώνεται αυτή τη φορά σε μία μικρογραφία του Hollywood, με τα τεράστια γράμματα “Chanel” (παρόμοια με αυτά στη Santa Monica στην Καλιφόρνια), σε λευκό φόντο να κοσμούν την πασαρέλα του οίκου, το σκηνικό «δήλωνε» ξεκάθαρα τον «κινηματογραφικό» του χαρακτήρα.
«Αυτή συλλογή είναι μία ωδή στις μούσες του οίκου…Η Gabrielle Chanel και ο Karl Lagerfeld έντυσαν τόσες πολλές ηθοποιούς σε ταινίες και στην πραγματική ζωή. Και σκεφτόμουν αυτούς που μας κάνουν να ονειρευόμαστε τόσο πολύ» είπε η Virginie Viard, creative director του οίκου σχετικά Επιστρέφοντας στο show, το look ήταν αρκετά δυνατό, αλλά την ίδια στιγμή πολύ fresh. Έκανα focus στο γκρι-μαύρο smokey eye μόνο στο άνω βλέφαρο, από κάτω, άφησα τα μάτια πολύ καθαρά. Μια συλλογή για όχι μόνο για την κλασική γυναίκα Chanel. Ούτε για την «ενζενί». Μια συλλογή που μπορούν να υποστηρίξουν (ενδυματολογικά) και οι δυο.
«Σκεφτόμουν τις ηθοποιούς στο photo call, στο κόκκινο χαλί, εκείνη τη στιγμή που τους καλούσαν οι φωτογράφοι: τα λίγο αφηρημένα πρόσωπά τους, η στάση τους, που ήταν λίγο ασύμβατη σε σχέση με τα ρούχα που φορούσαν. Και μετά, οι fans που περίμεναν πίσω από τα κάγκελα, αυτή η πολύ ζωντανή πλευρά του κινηματογράφου που συμβαίνει πέρα από τον κινηματογράφο. Αυτή μου αρέσει» πρόσθεσε η ίδια.
Το beauty look του οίκου και πιο συγκεκριμένα το μακιγιάζ, δεν θα μπορούσε να είναι πολύ διαφορετικό από το «κινηματογραφικό» ύφος της συλλογής. Η global creative make-up και colour director του Γαλλικού οίκου, Lucia Pica, κράτησε το «starlet glamour», δίνοντάς του όμως, ένα «φρέσκο», πιο σύγχρονο twist. Αντί της κλασικής- αναμενόμενης λάμψης του Hollywood, η Pica – η οποία βρίσκεται στον οίκο από το 2015- απέδωσε μια μοντέρνα, πιο ματ εκδοχή, κάνοντας focus στα μάτια, δημιουργώντας ένα bold καθαρό smokey eye look, που ανταποκρινόταν άψογα στις συνθήκες της νέες εποχής (με τη μάσκα).
«Για την Virginie (Viard, creative director of Chanel), όλα είχαν να κάνουν με τη γυναίκα του κινηματογράφου, οπότε θέλαμε τα κορίτσια να φαίνονται υπέροχα… Υπήρχε ένα μινιμαλιστικό συναίσθημα, αλλά ταυτόχρονα υπήρχε μια πολύ λαμπερή πινελιά σε αυτό…Η ιδέα του «ματ παντού» τους έδωσε ένα σχεδόν ανέγγιχτο, starlet feel» είπε η Pica χαρακτηριστικά και καθώς οι μάσκες είναι η νέα κανονικότητα, τα μάτια έχουν γίνει «σημείο δημιουργικής έκφρασης»- κάτι που πρέπει να τονιστεί.
«Πρέπει να σκεφτούμε πως τα μάτια μας τώρα τα χρησιμοποιούμε πολύ περισσότερο για να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας. Δεν μπορείς να δεις πότε χαμογελάει ο ένας στον άλλο, οπότε η έμφαση στα μάτια θα βοηθήσει. Πιάνω τον εαυτό μου να χρησιμοποιεί περισσότερη μάσκαρα και περισσότερες σκιές ματιών. «Επιστρέφοντας στο show, το look ήταν αρκετά δυνατό, αλλά την ίδια στιγμή πολύ fresh. Έκανα focus στο γκρι-μαύρο smokey eye μόνο στο άνω βλέφαρο, από κάτω, άφησα τα μάτια πολύ καθαρά. Κατά κάποιον τρόπο, είχε μια αίσθηση Winona Ryder της δεκαετίας του ’90» πρόσθεσε η ίδια μιλώντας στη Vogue. Όσο για τα χείλη, έμεινα στις φυσικές natural αποχρώσεις τους.
Και κρίνοντας από το αποτέλεσμα αλλά και από τις νέες συνθήκες που καλούμαστε να προσαρμοστούμε λόγω της πανδημίας, λατρέψαμε το smokey eye look του οίκου. Τι λες;