H Beyoncé ετοιμάζει το δικό της beauty προϊόν. Υπάρχει celebrity χωρίς δικό του beauty brand;
- 19 ΜΑΙ 2023
To celebrity beauty branding καλά κρατεί. Κι εκεί που, αν με ρωτάς, θεωρούσα, πως τη σκυτάλη έχουν πάρει οι άντρες celebrities (βλέπε Brad Pitt, Jared Leto κλπ), η Beyoncé έρχεται να πει την τελευταία λέξη. Γιατί, ποιος κανονίζει χωρίς την Queen B;
Αν και μεταξύ των πιο ισχυρών και επιδραστικών ανθρώπων στον πλανήτη, η Beyoncé ποτέ– όπως έχει δείξει η ιστορία της 25χρονης καριέρας της μέχρι στιγμής- δεν έβαλε το όνομά της πάνω σε οποιοδήποτε beauty προϊόν ή σειρά μόνο και μόνο για να κερδίσει μερικά extra μηδενικά στο λογαριασμό της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όταν, πριν λίγες μέρες, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, υπονόησε έντονα ότι ετοιμάζει το δικό της brand- σειρά με προϊόντα περιποίησης μαλλιών, προκάλεσε έκπληξη, αλλά και ενθουσιασμό στους fans της.
Η στιγμή να μπει κι εκείνη στη βιομηχανία της ομορφιάς (μάλλον) έφτασε και η ίδια μοιράστηκε τα beauty news- αν και μόλις ξεκίνησε το Renaissance World Tour της στην Ευρώπη- μέσα από μερικές φωτογραφίες της και ένα χειρόγραφο note που απευθυνόταν στους followers της, πυροδοτώντας της φήμες για την επόμενη επιχειρηματική κίνησή της.
Το post της Beyoncé στο Instagram
Στην πρώτη φωτογραφία, η ίδια ποζάρει μπροστά στον καθρέφτη με τις φυσικές μπούκλες της να πρωταγωνιστούν, περιτριγυρισμένη από εργαλεία μαλλιών και μπουκαλάκια- δείγματα προϊόντων χωρίς ετικέτες/brands, ενώ η δεύτερη φωτό είναι throwback, με την ίδια να εμφανίζεται σε μικρή ηλικία να κάνει πλεξούδες στα μαλλιά της (ενδεχομένως στο κομμωτήριο της μητέρας της, Tina Knowles-Lawson).
Στο σημείωμα, η Beyoncé έκανε μία beauty αναδρομή, σημειώνοντας ότι η πρώτη της δουλειά ήταν το σκούπισμα μαλλιών στο κομμωτήριο της μητέρας της και ότι οι Destiny’s Child ξεκίνησαν να κάνουν εμφανίσεις για πελάτες, ενώ εκείνοι έφτιαχναν τα μαλλιά τους.
«Πόσοι από εσάς γνωρίζατε ότι η πρώτη μου δουλειά ήταν το να σκουπίζω τις τρίχες στο κομμωτήριο της μαμάς μου; Οι Destiny’s Child ξεκίνησαν με εμάς να τραγουδάμε στους πελάτες, ενώ εκείνοι έφτιαχναν τα μαλλιά τους. Ήμουν εκτεθειμένη σε τόσα διαφορετικά είδη γυναικών επιχειρηματιών στο κομμωτήριό της. Έμαθα από πρώτο χέρι πώς οι τρόποι που «γιορτάζουμε» και περιποιούμαστε τα μαλλιά μας μπορούν να επηρεάσουν άμεσα την ψυχή μας. Την παρακολούθησα να εξυπηρετεί τόσες πολλές γυναίκες. Έχοντας μάθει τόσα πολλά για τα μαλλιά, πάντα ονειρευόμουν να συνεχίσω την κληρονομιά της. Ανυπομονώ να ζήσετε αυτό που έχω δημιουργήσει», έγραψε χαρακτηριστικά .Τι είναι αυτό που έχεις δημιουργήσει Queen B;
Κι όσο περιμένω το επόμενο «σημάδι» της Queen B -το brand name και η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί- και θυμάμαι το άρθρο των New York Times με τίτλο «Αγαπητοί celebrities: Σταματήστε να λανσάρετε beauty brands», μια ανακούφιση την αισθάνομαι ομολογουμένως που η Beyoncé δεν μας μύησε ΚΙ ΑΥΤΗ στα μυστικά περιποίησης της επιδερμίδας της.