VIVIANE' S BEAUTY TALKS

Η νέα πρόταση του οίκου Gucci για τα φρύδια μας. Από εμένα είναι όχι

Αν δύο beauty πράγματα θέλω να αποβάλω από το μυαλό μου από τη δεκαετία των 90s και early 00's  είναι τα πολύ λεπτά, τοξωτά φρύδια τύπου Drew Barrymore και την εμμονική σχέση που είχα με το τσιμπιδάκι φρυδιών και το μεγεθυντικό φακό (τσέκαρα και την παραμικρή ατέλεια και εντόπιζα με περισσή μαεστρία και την παραμικρή τριχούλα). Τα χρόνια πέρασαν, η γραμμή πάνω από τα μάτια (τα φρύδια) μεγάλωσε και το  ηθικό δίδαγμα είναι ξεκάθαρα ένα: Με τα φρύδια μας δεν πειραματίζομαι-ζόμαστε ποτέ μόνοι μας ούτε με παρέα, εκτός αν στην παρέα υπάρχουν οι καλύτεροι (και πιο έμπειροι) brow experts. Και είναι κάθετο αυτό.

Από την  άλλη πλευρά, ο Σεπτέμβριος (όπως και ο Φεβρουάριος) είναι οι μήνες που τα πάντα κινούνται σε πιο fashion ρυθμούς. Οι μητροπόλεις της μόδας γεμίζουν influencers, διασημες κυρίες και γενικότερα A-list περσόνες που έρχονται να παρακολουθήσουν από κοντά και να ενημερωθούν πρώτοι για τις fashiοn και beauty τάσεις της νέας σεζόν. Και για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν φορές που στις πασαρέλες βλέπουμε τάσεις που θέλουμε και μπορούμε να τις υιοθετήσουμε αύριο κιόλας, υπάρχουν άλλες που απλά θαυμάζουμε αλλά «δεν είμαι εγώ», υπάρχουν κι αυτές, που απλά αδυνατούμε να συλλάβουμε από το σκεπτικό τους και μόνο. Ε, στην τελευταία περίπτωση, ανήκουν ξεκάθαρα τα φρύδια που είδαμε στο fashion show του οίκου Gucci, που έκλεισε την Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο.

Διάβασε ακόμη: Πες “αντίο” στον οίκο Gucci και τα ”ομορφάσχημα” ρούχα του. Ο Alessandro Michele έχει αρχίσει και βαριέται

Imaxtree

Θέλεις η δήλωση του Alessandro Michele στο WWD πως «φοβάται μην αρχίσει να βαριέται» ή απλά η νέα γενιά πραγμάτων που ξεκινάει στον οίκο και υποδέχεται υπό μία έννοια τον όχι και τόσο εμφανή μινιμαλισμό και ο ο Global Makeup Artist της Gussic Beauty, Thomas de Kluyver, επέλεξε να δημιουργήσει no makeup looks.

Παρόλα αυτά, η ταυτότητα του οίκου παρέμεινε ζωντανή και πιστή στην παράδοση των «ομορφάσχημων» ρούχων που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στην πασαρέλα του οίκου μέσα από τα «αλλόκοτα» φρύδια που είχαν τα μοντέλα.

Imaxtree

Τα φρύδια καλύφθηκαν από ψεύτικες βλεφαρίδες κολλημένες ανάποδα, με ανοδική φορά, δημιουργώντας την τέλεια αντίθεση με την bare επιδερμίδα των μοντέλων. Και από εμάς είναι ξεκάθαρα ΟΧΙ.

Και η υπερβολή συνεχίστηκε. Το βλέμμα έγινε ακόμη πιο ιδιαίτερο όταν ο Thomas de Kluyver αποφάσισε να τοποθετήσει τις ψεύτικες βλεφαρίδες στη θέση που τους άρμοζε aka στο πάνω και κάτω κινητό βλέφαρο, δημιουργώντας στην πραγματικότητα ένα υπερβολικό Twiggy look.

Imaxtree

Και εκτός από την ευφυή σκέψη να επαναχρησιμοποιούμε τις ψεύτικες βλεφαρίδες, η αλήθεια είναι πως σε καμία περίπτωση δεν το σκεφτόμαστε για το αυριανό μακιγιάζ μας στο γραφείο. Εκτός κι αν αύριο είναι Απόκριες.

Κεντρική Φωτογραφία: Imaxtree

Exit mobile version