ΑΡΩΜΑ

Η Miley Cyrus στην πιο #FloraFantasy καμπάνια για το νέο άρωμα Gucci

«Γεννημένο» την ίδια χρονιά που ο Οίκος γιορτάζει τα 100 χρόνια του, το Gucci Flora Gorgeous Gardenia κάνει το ντεμπούτο του με ένα νέο μπουκάλι, σε λακαριστό ροζ και με το χαρακτηριστικό Flora μοτίβο, επανασχεδιασμένο μέσα από τη ματιά του Alessandro Michele. Nέο, απολαυστικό, λουλουδάτο και διακριτικά γλυκό άρωμα, το Gucci Flora Gorgeous Gardenia επαναλανσάρεται με την #FloraFantasy, μια καμπάνια με πρωταγωνίστρια την  Miley Cyrus, σκηνοθετημένη και κινηματογραφημένη από την καλλιτέχνη Petra Collins.

Ένας παράξενος κόσμος εμπνευσμένος από τα Γιαπωνέζικα anime, ένα κεφάτο, ονειρεμένο σκηνικό που παραπέμπει στην χαριτωμένη kawaii αισθητική όπου “more is more”. Ενσαρκώνοντας απόλυτα τη γενιά της, η Miley Cyrus μιλάει με ειλικρίνεια για την αυτο-έκφραση, την αισιοδοξία και την αυθεντικότητα. Σ’ έναν κόσμο φαντασίας, γεμάτο λουλούδια και χνουδωτά, απαλά ζωάκια (λευκά poodles και απαλές γάτες Περσίας) το Gucci Flora Gorgeous Gardenia πρωταγωνιστεί ως η τέλεια έκφραση της χαράς της, ένα signature λουλουδάτο άρωμα για όλα τα ελεύθερα πνεύματα.

H Miley Cyrus πρωταγωνίστρια σε μία έκρηξη φαντασίας

Σκηνές σε ροζ και παστέλ αποχρώσεις δημιουργούν την σουρεαλιστική αίσθηση του film και παρασύρουν τον θεατή σε ένα anime όνειρο, μια Flora Fantasy που κινείται από την πραγματική ζωή σε μια άλλη διάσταση την ίδια στιγμή. Καθώς η Miley μεταμορφώνεται σε εικονογραφημένο χαρακτήρα, ο θεατής μεταφέρεται σε έναν φανταστικό κόσμο όπου η φύση ζωντανεύει.

Το άρωμα

Όσο για τη μυρωδιά του, το άρωμα περιστρέφεται γύρω από τη Γαρδένια, ένα λουλούδι ανέκαθεν θαυμαστό για το μεγαλείο του, το οποίο λέγεται πως πρωταγωνιστούσε σε ελιξίρια και μαγικά φίλτρα. Με έμπνευση από αυτό τον θρύλο και την μυστική δύναμη του λουλουδιού, η υπέροχη Λευκή Γαρδένια συνδυάζεται με ηλιόλουστο Absolute από Γιασεμί Grandiflorum. Η μοντέρνα floral υπογραφή του αρώματος εκφράζεται μέσα από ένα χαρωπό ακόρντο από Άνθος Αχλαδιάς που προκαλεί συναισθήματα χαράς σε όποιον το φοράει, ενώ μια ιδέα ακόρντου Καστανής Ζάχαρης προσθέτει μια ντελικάτη γλύκα στο ίχνος του.

Last but not least, το λακαριστό ροζ γυαλί και το λαμπερό χρυσό καπάκι το καθιστούν πραγματικά ένα αντικείμενο πόθου. Αξιοσημείωτη προσθήκη, το χαρακτηριστικό Flora μοτίβο του Οίκου: επανασχεδιασμένο με ένα design εμπνευσμένο από το όραμα του Alessandro Michele, αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητας του brand, ένας πίνακας από πολύχρωμα λουλούδια δημιουργημένος από τον καλλιτέχνη Vittorio Accornero για τον Gucci τo 1966. Μια «έκρηξη» εικονογραφημένης floral ζωής, τόσο το μπουκάλι όσο και το κουτί του αναδεικνύουν εκδοχές αυτού του μοτίβου, ενώ το κουτί διακοσμούν στοιχεία από ένα σοφιστικέ πλισέ χαρτί.

Exit mobile version