BEAUTY NEWS

Η Scarlett Johansson έκανε Instagram για να προωθήσει το νέο της beauty brand και ο σύζυγός της τρολάρει

Matt Winkelmeyer/Getty Images/ Ideal Image

Αν με ρωτάς, πλέον, είναι «νόμος». Κάθε celebrity της γης (βλέπε τραγουδιστές, ηθοποιοί και κάθε λογής influencers) που σέβεται τον εαυτό του, εξαργυρώνει τη φήμη του στον beauty κόσμο, λανσάροντας το δικό του beauty brand. Η παγκόσμια αγορά βρίθει από διασημότητες, που κατακλύζουν τα social media με τα αγαπημένα τους προϊόντα, αποκαλύπτοντας τα δικά τους μυστικά ομορφιάς. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα και η κουβέντα είναι μεγάλη: Πόσο οι διασημότητες επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις του κοινού; Πώς καθορίζεται η επιτυχία ενός celebrity brand; Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Scarlett Johansson και το δικό της beauty brand που ακούει στο όνομα The Outset.  

Η είδηση ​​ότι η Scarlett Johansson λανσάρει το δικό της beauty brand δεν είναι καινούργια. Πέρυσι, αρχές Ιούλη, η ηθοποιός βρέθηκε στην τηλεοπτική εκπομπή Good Morning America όπου μεταξύ άλλων ανακοίνωσε επισήμως πως ετοιμάζει το δικό brand περιποίησης της επιδερμίδας, κάτι που όπως είπε η ίδια, δουλεύει εδώ και καιρό.

«Δουλεύω πάνω στο δικό μου skincare brand τα τελευταία τρία χρόνια» είχε πει τότε, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της με Zoom, ενώ όπως αποκάλυψε η ίδια η πανδημία – η οποία σταμάτησε απότομα την παραγωγή ταινιών στο Black Widow του Marvel Studio – της έδωσε περισσότερο χρόνο να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του brand της, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2022. «Αυτό θα είναι ένα brand για όλους όσους θέλουν η επιδερμίδα τους να δείχνει καλύτερη καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια» ανέφερε αποκλειστικά στο Allure.

Φεβρουάριος 2022: Η Scarlett Johansson επιστρέφει με νεότερα (όσον αφορά το brand της) και με ένα λογαριασμό στο Instagram που ανοίγει μόνο και μόνο για να προωθήσει το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα- γιατί, πού πας χωρίς Instagram; Να πούμε σ’ αυτό το σημείο πως η 37χρονη ηθοποιός δεν είχε μέχρι πρότινος λογαριασμό στη διαδικτυακή πλατφόρμα. Και κάπου εδώ, ο σύζυγός της, ξεκινά το τρολάρισμα.

Το τρολάρισμα του συζύγου της, Colin Jost

«Είναι αυτός ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσω μαζί σου;» σχολίασε κάτω από μία φωτογραφία μ’ ένα κοντινό πλάνο της Johansson που ανέβηκε στο λογαριασμό του The Outset. «Ετοιμάζω ένα παρόμοιο brand που ονομάζεται “Part of a Face” και θα ήθελα πολύ να χρησιμοποιήσω αυτή τη φωτογραφία. Ευχαριστώ», γράφει χαρακτηριστικά στο τέλος και τα likes παίρνουν φωτιά.

Το νέο beauty brand της Scarlett Johansson

Τις τελευταίες ώρες στο προφίλ του brand στο Instagram έχουν ανέβει ομολογουμένως πολλές φωτογραφίες, όμως, καμία δεν είναι πιο προσωπική (με την ηθοποιό να μοιράζεται τα μυστικά της κλπ). Παρ’ όλα αυτά, σ’ ένα από τα τελευταία της post η ίδια αποκαλύπτει το γιατί αποφάσισε να μπει επιχειρηματικά στον κόσμο της ομορφιάς, μεταφέροντας ένα απόσπασμα από την επερχόμενη συνέντευξή στη Vogue.

«Υπήρξα το πρόσωπο πολλών πολυτελών εμπορικών brands σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες», εξηγεί και συνεχίζει: «Υποθέτω ότι πάντα ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια μάρκα που να είναι αληθινή για μένα».

Στην ίδια συνέντευξη η ίδια αναφέρει πως ολόκληρη η γκάμα προϊόντων του brand της θα κυκλοφορήσει 1η Μαρτίου και η δημιουργία τους βασίζεται στην εμπειρία της ηθοποιού για το πώς η ίδια διαχειρίζεται τα σπυράκια, την ξηρότητα στην επιδερμίδα της κλπ. Αναμένουμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες.

Exit mobile version