BEAUTY NEWS

“We belong to something beautiful”: Στη νέα καμπάνια της Sephora η ομορφιά ανθίζει μέσα στην ποικιλομορφία και την αυτοπεποίθηση

Με σκοπό να εμπνέει τις κοινότητές της μέσα από το όραμά της χωρίς αποκλεισμούς, στο πλαίσιο του οποίου εξυμνούνται όλες οι μορφές ομορφιάς, η Sephora επιβεβαιώνει τον ρόλο της, ο οποίος αποσκοπεί στο να προσφέρει χώρους ελεύθερης εξερεύνησης, αυτοέκφρασης, χωρίς κριτική, που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση μέσα από θετικές αλληλεπιδράσεις. Για πρώτη φορά, υιοθετεί μια ενιαία υπογραφή-motto παγκοσμίως: We belong to something beautiful και εμπνέει, επαναπροσδιορίζοντας τους κώδικες της ομορφιάς.

«Το We Belong to Something Beautiful, που ξεκίνησε αρχικά στη Βόρεια Αμερική το 2019, έχει γίνει κάτι περισσότερο από μια υπογραφή της μάρκας. Έχει εμπνεύσει δράση, από την εξέλιξη της εμπειρίας των καταστημάτων μας μέχρι την επέκταση της γκάμας των προϊόντων μας. Ενώ κάθε κουλτούρα έχει μοναδικές αποχρώσεις, πιστεύουμε ότι η ένταξη είναι μια παγκόσμια ανθρώπινη έννοια. Τώρα, προκαλούμε τους εαυτούς μας να δεσμευτούμε σε αυτή τη φιλοδοξία παγκοσμίως» αναφέρει χαρακτηριστικά η Deborah Yeh, Global Chief Marketing Officer της Sephora.

Αυτή η υπογραφή, η οποία απεικονίζει τις αξίες που υποστηρίζει και υπερασπίζεται η Sephora, ζωντανεύει τώρα στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία μέσω μιας νέας καθηλωτικής καμπάνιας, η οποία δημιουργήθηκε με την εταιρεία BETC και επαναπροσδιορίζει το ρόλο του καθρέφτη ως σύμμαχο. Συχνά θεωρούμενος ως αντικείμενο κρίσης, ο καθρέφτης μετατρέπεται εδώ σε έναν καλοπροαίρετο και θετικό μάρτυρα για τον εορτασμό κάθε ομορφιάς, μακριά από προκαταλήψεις και τις υπαγορεύσεις .

Για τη σκηνοθεσία αυτής της καμπάνιας, το brand συνεργάστηκε με μια κοινότητα γυναικών: τη σκηνοθέτιδα Stefanie Soho και τη φωτογράφο Liz Collins, οι οποίες απαθανάτισαν στιγμές από σκηνές της ταινίας, αλλά και από πιο διαφορετικές και μερικές φορές πιο προσωπικές στιγμές της ζωής, δείχνοντας ότι όλοι οι καθρέφτες μπορούν να γίνουν καθημερινοί σύμμαχοι. Η ταινία παρουσιάζει μια σειρά από κομμάτια της ζωής όπου οι χαρακτήρες συναντιούνται και συνδέονται μέσω της ομορφιάς.

«Σε αυτή την καμπάνια, θέλαμε να τονίσουμε μια θεμελιώδη αρχή για τη Sephora: η ομορφιά ανθίζει μέσα στην ποικιλομορφία και την αυτοπεποίθηση. Αυτοπεποίθηση στον εαυτό μας και την αυτοπεποίθηση που προέρχεται από τη σύνδεση με τους άλλους. Ως ηγέτιδα εταιρεία, έχουμε την ευθύνη και το προνόμιο να μεταφέρουμε αυτό το μήνυμα όσο το δυνατόν ευρύτερα» δήλωσε με τη σειρά της η Sylvie Moreau, Πρόεδρος EME της Sephora.

Η καμπάνια θα προβληθεί σε 400 καταστήματά μας στην ΕΕ. Και, επειδή η Sephora θέλει να ασχοληθεί με ολόκληρη την κοινότητά της, η Selena Gomez, μια διασημότητα με ισχυρές δεσμεύσεις για την ψυχική υγεία, την ενσωμάτωση και την αυτοαποδοχή, συμμετέχει στην εκστρατεία με τη μάρκα της Rare Beauty.