BEAUTY NEWS

Ο Drew Elliott είναι ο νέος Global Creative Director της MAC Cosmetics

Brent N. Clarke/Invision/AP

Είναι ο άνθρωπος που θα «ευθύνεται» στο εξής (για την ακρίβεια από τις 28/10/19) για κάθε δημιουργική καμπάνια, concept και γενικότερα ιδέα που θα βλέπεις να υλοποιείται από τη  M·A·C Cosmetics. Σου συστήνω τον Drew Elliott το νέο Senior Vice President, Global Creative Director της M·A·C Cosmetics.

 

«O Drew είναι από τους γνήσιους ανθρώπους που δημιουργούν τάσεις και ορίζουν το πνεύμα των καιρών μας», λέει ο John Demsey, Executive Group President, των Estée Lauder Companies. «Κατά τη διάρκεια της καριέρας του έχει υπάρξει φίλος και συνεργάτης για τη M·A·C και τους artists μας, οι οποίοι του έδωσαν τη μοναδική οπτική του πώς ορίζεται εικαστικά το brand. Η έμφυτη αντίληψη του για το DNA της M·A·C και τις αξίες που μοιράζεται με το brand, σε συνδυασμό με το μοναδικό του δημιουργικό ταλέντο και την εξειδίκευσή του στον κλάδο, είναι ο ιδανικός για να αναλάβει το ρόλο του Global Creative Director και να επαναπροσδιορίσει το brand σαν δημιουργική δύναμη.»

Ο Elliott θα ηγείται της στρατηγικής, των concept και της υλοποίησης όλων των δημιουργικών διαδικασιών, ώστε να οδηγήσει την εικόνα της M·A·C Cosmetics παγκοσμίως, σε δρόμους που «ταράζουν» τα νερά, σε όλα τα σημεία επικοινωνίας στο ταξίδι του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένου των σημείων πώλησης, του digital, της συσκευασίας, του visual merchandising κλπ. Επιπλέον, από το ρόλο του, θα εξελίξει περαιτέρω τη δυνατή κληρονομιά στους βασικούς πυλώνες του brand, που είναι το artistry, το inclusion & το diversity, το trendsetting και το individuality, ώστε να διασφαλίσει ότι η M·A·C θα συνεχίσει να είναι ο κυρίαρχος storyteller στο πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον του makeup.

«Η ικανότητα του Drew να μεταφράζει τα δεδομένα των καταναλωτικών συνηθειών σε δημιουργικές ιδέες – σε συνδυασμό με τη βαθιά γνώση του για τη μόδα, την ομορφιά, την pop κουλτούρα και την ψυχαγωγία – τον κάνει ιδανικό να ηγηθεί σε αυτόν τον τομέα, ενώ τροφοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο της ανάπτυξης της M·A·C.», λέει ο Philippe Pinatel, Senior Vice President/General Manager, M·A·C Cosmetics.

Οι επιτυχίες του Elliott σε πολλούς τομείς και η αναγνώριση που έχει στον κλάδο, αντανακλούν τη διορατικότητά του και τη μοναδική του ικανότητα να δημιουργεί περιεχόμενο που έχει απήχηση σε παγκόσμια κοινά και εμπνέει τον επιχειρηματικό κόσμο. Πριν ενταχθεί στην ομάδα της M·A·C Cosmetics, o Elliott είχε τη θέση του Creative Director του ENTtech Media Group που απέκτησε το περιοδικό PAPER. Το 2016, ο Drew είχε αναλάβει τη θέση του Creative Consultant και ήταν μέλος των κριτών για την top σειρά “America’s Next Top Model.

Κεντρική Φωτογραφία: Brent N. Clarke/Invision/AP

Exit mobile version