CELEBRITY BEAUTY

OMG! Η Jennifer Aniston ετοιμάζει το δικό της beauty brand

Jeff Kravitz/FilmMagic

Το «δεν πρόλαβε καλά καλά να ξεκινήσει ο μήνας και μία ακόμη celebrity ανακοίνωσε το λανσάρισμα του δικού της brand ομορφιάς», θα ήταν μία καλή εισαγωγή αυτού του άρθρου, δεδομένου του τελευταίου trend που θέλει κάθε τίμια celebrity αυτής της Γης να εξαργυρώνει τη φήμη της στον beauty κόσμο. Όμως, όταν μιλάμε για τη Jennifer Aniston, τα πράγματα αλλάζουν. Ναι, η Jennifer Aniston μόλις ανακοίνωσε πως θα λανσάρει το δικό της beauty brand με το όνομα ”LolaVie” και η Παρασκευούλα μας έγινε ακόμη πιο γλυκιά.  

Ο λογαριασμός στο Instagram για τη ”LolaVie” άνοιξε με κάποιες, πρώτες φωτός, οι πρώτες φωτογραφίες από το photoshooting της καμπάνιας με το γνωστό ”Something’s coming” ανέβηκαν και στον Insta λογαριασμό της Jennifer Aniston η οποία έσπευσε να μοιραστεί το νέο με τους followers της και η ημερομηνία του επίσημου λανσαρίσματος ανακοινώθηκε: 8 Σεπτεμβρίου. Υπάρχει πρόγραμμα.

Κι ενώ δεν υπάρχουν αναλυτικές λεπτομέρειες για το είδος των προϊόντων, αν κρίνουμε από το πρώτο υλικό που βλέπουμε στα social media, υπονοείται πως το brand της θα έχει σίγουρα προϊόντα περιποίησης για το μπάνιο, μαλλιών (ή τουλάχιστον αυτό θέλουμε να πιστεύουμε αν σκεφτεί κανείς πως τα μαλλιά της Jennifer Aniston είναι μέσα στο #3 των hairgoals μας) και ενδεχομένως με φυσικές συνθέσεις, κρίνοντας και από τη φράση  ”Naturally You” που εμφανίζεται κάτω από το logo της μάρκας στο επίσημο site.

Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, τον Ιούλιο του 2019 κατατέθηκε αίτηση κατοχύρωσης του εμπορικού σήματος ”LolaVie” στο U.S. Patent and Trademark Office (Αμερικανικό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και εμπορικών σημάτων), που θα περιελάβανε προϊόντα ομορφιάς όπως «λοσιόν για πρόσωπο και σώμα, μη φαρμακευτικά σαπούνια για πρόσωπο και σώμα, προϊόντα για την περιποίηση του δέρματος, αφρόλουτρα, αποσμητικά και προϊόντα περιποίησης μαλλιών». Yes God!

Να πούμε σ’ αυτό το σημείο, πως μπορεί  η ”LolaVie” να είναι το πρώτο beauty brand της ηθοποιού, όμως, η ίδια κατά το παρελθόν έχει κάνει αρκετές συνεργασίες με brands ομορφιάς. Είχε μετοχές στη Living Proof (ένα haircare brand) και υπήρξε πρόσωπό της μέχρι το 2016 περίπου, όπου και πούλησε το μερίδιό της, υπήρξε για χρόνια πρόσωπο του skincare brand, Aveeno, ενώ το 2010 δημιούργησε ένα άρωμα με το όνομα LolaVie.

Exit mobile version