ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ

Πάρε κι εσύ το Pink Ribbon και ενίσχυσε την εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder

Η Evelyn Lauder, εκτός από το να κάνει κάθε γυναίκα να νιώθει πιο όμορφη, με περισσότερη αυτοπεποίθηση και λίγο πιο χαρούμενη με τα καλλυντικά της, κατάφερε να αφήσει πίσω της μία κληρονομιά που δεν μετριέται σε αριθμούς. Η ιδρύτρια της Estée Lauder, όταν αντιλήφθηκε την άγνοια για την νόσο που ευθυνόταν για το θάνατο πολλών γυναικών παγκοσμίως θέλησε να δράσει. Μαζί με την Alexandra Penney (πρώην αρχισυντάκτρια του περιοδικού SELF) δημιουργούν τη Ροζ κορδέλα το 1992 και κάπως έτσι η Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού αρχίζει να διαδίδει το μήνυμα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης πολύ γρήγορα.

Το Ροζ κορδελάκι έγινε χαρακτηριστικό της Εκστρατείας θυμίζοντας σε κάθε γυναίκα τι πρέπει να κάνει. Φυσικά, η Evelyn Lauder δεν έμεινε μόνο στο Ροζ κορδελάκι που διανεμόταν από τα stands των brands σε όλο τον κόσμο. Ίδρυσε το Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό, για τη άντληση χρηματοδότησης, η οποία θα αφορούσε αποκλειστικά την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού.

 

Από τότε μέχρι σήμερα που το εγχείρημα της Evelyn κλείνει 25 χρόνια, συνεργάτες, εργαζόμενοι στην εταιρία, πελάτες των brands, ερευνητές, γιατροί και πολλές γυναίκες παγκοσμίως έχουν έρθει κοντά ενώνοντας τις δυνάμεις τους για την εξεύρεση θεραπείας.

 

Φυσικά μέχρι σήμερα τα αποτελέσματα είναι μόνο ενθαρρυντικά και εσύ δεν έχεις παρά να συμβάλλεις με τον δικό σου τρόπο, αγοράζοντας το ροζ βραχιόλι που και φέτος σχεδίασε ο Δούκας Χατζηδούκας.  Επιπλέον, ανεβάζοντας μία φωτογραφία στα social media με hashtags #PinkRibbon25 και #ELCdonates, $25 πηγαίνουν στην έρευνα για τον Καρκίνο του Μαστού.

Μην περιμένεις! Πάρε μέρος κι εσύ στην εκστρατεία και βοήθησε να πέσουν κι άλλο τα ποσοστά θνησιμότητας γυναικών από τον Καρκίνο του Μαστού. Spread the news!