BEAUTY NEWS

SKKN by Kim: Το πιο φιλόδοξο εγχείρημα ομορφιάς της Kim Kardashian βασίζεται στο πιο καταστροφικό μάρκετινγκ

Instagram/kimkardashian/

Δεν ξέρω αν ήταν κάποιο επικοινωνιακό τρικ με αφορμή την ανακοίνωση του επίσημου λανσαρίσματος της νέας skincare σειράς της, SKKN by Kim (σε μία εποχή που η φάση του celebrity beauty branding έχει αρχίζει να κουράζει άρα να γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό), μία ασυναίσθητη ανοησία της ή η απλά η ίδια η ματαιοδοξία της να μείνει για πάντα νέα, που έχει εμποτίσει τον εγκέφαλό της. Το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση είναι το ίδιο: Η Kim Kardashian θα έτρωγε σκ@@ά κάθε μέρα αν ήξερε πως κάτι τέτοιο, θα την έκανε να δείχνει νεότερη. Μέχρι να φτάσει σ’ αυτό το σημείο, βέβαια, βγάζει νέα σειρά, SKKN by Kim. Eλπίζω τα περιττώματα να μην συμπεριλαμβάνονται στα «θαυματουργά» συστατικά της νέας της σειράς.

Μετά την εξαντλητική δίαιτα που έκανε για να χωρέσει στο φόρεμα της Marilyn Monroe, αφού «πούλησε» αρώματα και καλλυντικά χτίζοντας τη δική της beauty αυτοκρατορία (KKW Beauty και KKW Fragrance- και τα δύο δεν υπάρχουν πια), η Kim Kardashian γυρίζει σελίδα, αποφασίζει από βασίλισσα των φωτοσκιάσων στο μακιγιάζ να ασχοληθεί με το skincare (γνωρίζει πολύ καλά άλλωστε, πως αυτό είναι τώρα το μεγαλύτερο beauty trend) και γίνεται «ηγέτιδα μιας κουλτούρας ομορφιάς που κυριολεκτικά διαλύει το μυαλό μας» όπως ανέφερε η beauty critic των New York Times, Jessico DeFino και δεν μπορούσε να περιγράψει καλύτερα τις σκέψεις μου αυτή τη στιγμή.

Το SKKN by Kim είναι το πιο φιλόδοξο εγχείρημα ομορφιάς της Kardashian και ομολογουμένως απέχει (και ως αντικείμενο και ως φιλοσοφία) πολύ από το πρώτο της.

Για πάντα λεπτή. Για πάντα νέα. Για πάντα λαμπερή όπως η Kim. Με κάθε κόστος ή τουλάχιστον για αυτό το τελευταίο, χρειάζεται απλά να δώσει κανείς κάπου μερικές εκατοντάδες δολάρια και να κάνει εννέα βήματα στη καθημερινή skincare ρουτίνα του. Ένα inspo από την Κορεάτικη ρουτίνα ομορφιάς της το δίνουμε πάντως.

«Το σύστημα των εννέα βημάτων της μπορεί να φαίνεται τρομακτικό σε κάποιους» όπως αναφέρει η ίδια σε συνέντευξή της για τους NYT, αλλά εκείνη θα φροντίσει να τα αναλύσει όλα, εξηγώντας πως «όλα είναι απαραίτητα».

9 βήματα η skincare ρουτίνα που προτείνει η Kim Kardashian, 10 βήματα πίσω σε μια κουλτούρα που «ανταμείβει» τις γυναίκες μόνο για την εμφάνισή τους

Η SKKN γεννήθηκε από την επιθυμία της ίδιας της Kim να κατανοήσει και να περιποιηθεί καθημερινά τη δική της επιδερμίδα (έχει μιλήσει πολλές φορές ανοιχτά για το θέμα της ψωρίασης στο πρόσωπο και το σώμα) και στην ουσία προκύπτει ως αποτέλεσμα της εμπειρίας της αλλά και πολλών ετών συνεργασίας με δερματολόγους και αισθητικούς συμπεριλαμβανομένης της celebrity facialist Joanna Czech, που έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο της ομορφιάς. «Είναι σαν να μοιράζομαι τις λύσεις μου, όπως έκανα με το Skims» λέει χαρακτηριστικά.

Η σειρά περιλαμβάνει ένα προϊόν για καθαρισμό, ένα toner, ένα προϊόν απολέπισης, ένα serum με υαλουρονικό οξύ, ένα serum με βιταμίνη C, μία κρέμα προσώπου, μία ματιών, oil drops και ένα night oil, που καταλήγουν στο σύνολό τους να κοστίζουν 630 δολάρια, ίσως πιο ακριβά σε σύγκριση με τα προϊόντα που έχουν κατά γενική ομολογία τα υπόλοιπα skincare celebrity brands.

Αυτό φαίνεται να είναι κάτι βέβαια, που δεν πολυαπασχολεί την Kim σ’ αυτή τη φάση, η οποία ομολογεί πως τα προϊόντα που χρησιμοποιούσε και είχε να συγκρίνει ήταν πολύ πιο ακριβά. «Ήθελα απλώς να παραμείνω πιστή σε αυτά που χρησιμοποιώ, ακόμα κι αν όλοι έλεγαν ότι αυτό είναι υπερβολικό», λέει χαρακτηριστικά εξηγώντας πως προσπάθησε να συνδυάσει την ποιότητα στην καλύτερη τιμή.

Οι συνθέσεις των προϊόντων της ακολουθούν πετυχημένες συνταγές: Βιταμίνη C, υαλουρονικό οξύ, νιασιναμίδη, είναι μόνο μερικά από τα συστατικά που θα βρει κανείς στις καινοτόμες φόρμουλες του SKKN by Kim, που έχουν σχεδιαστεί για να αναζωογονούν το δέρμα και θα κυκλοφορήσουν επισήμως 21 Ιουνίου (όσοι πιστοί, σπεύσετε γρήγορα).

Όσο για το design της σειράς, το packaging όλων των προϊόντων έχει ένα «εφέ πέτρας» και έναν ουδέτερο μινιμαλιστικό συνδυασμό χρωμάτων, ακριβώς όπως η μάρκα ρούχων της Skims.

Σε άλλα νέα, τα προϊόντα της σειράς διέπονται από ένα clean, βιώσιμο χαρακτήρα: είναι refillable, vegan και cruelty-free, ενώ είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος, τους τόνους και τις υφές σε κάθε ηλικιακό στάδιο και απευθύνονται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες.

«Δημιούργησα αυτή τη σειρά για να νιώθουν όλοι αυτοπεποίθηση με το δέρμα τους και ανυπομονώ να μπορέσω επιτέλους να τη μοιραστώ μαζί σας!», σχολίασε τέλος στο post που ανέβασε στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram και κάπου εδώ το ”girlboss” που θα έτρωγε σκ@@ά για να μείνει για πάντα νέα μιλάει για αυτοπεποίθηση, ενώ παράλληλα διαιωνίζει πρότυπα ομορφιάς και κουλτούρες που απλά «ανταμείβουν» τις γυναίκες για την εμφάνισή τους.

Κι αν με ρωτάς, αφήνοντας εκτός όλα τα «περιτυλίγματα» και περιττώματα, ευχαρίστως θα έκανα ένα review στη σειρά της Kim.

Exit mobile version