Τα 3 μεγαλύτερα beauty trends για το 2024 σύμφωνα με το Pinterest. Η Gen Z μίλησε
- 23 ΙΑΝ 2024
482 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Pinterest για να σχεδιάσουν το επόμενο βήμα στη ζωή τους: Το δικό τους σπίτι, την εμφάνισή τους, το μακιγιάζ τους, το επόμενο ταξίδι τους. Από μόνο του αυτό το γεγονός δίνει στο Pinterest μία μοναδική διορατική ικανότητα να «προβλέψει» ποιο θα είναι το επόμενο big thing σε αρκετούς τομείς.
Και φέτος το Pinterest εξέδωσε -όπως κάθε χρόνο άλλωστε- το ”Pinterest-Predicts Report”, δηλαδή την ετήσια αναφορά του, με όλα τα trends που προβλέπεται να γίνουν δημοφιλή και να κυριαρχήσουν το νέο έτος. Ένας οδηγός γι’ αυτά που οι περισσότεροι άνθρωποι θα ψάξουν στο Internet, θα δοκιμάσουν και θα αγοράσουν στη συνέχεια. Before you see it everywhere, see it here.
Το 2024 παρατηρείται μια δυναμική στροφή προς τα bold aesthetics, τη φροντίδα του εαυτού (self care) και την ατομική έκφραση – ειδικά σ’ ό,τι έχει να κάνει με τη Gen Z. Καθώς αυτές οι τάσεις αποκτούν μεγαλύτερο κοινό, είναι πιθανό να διαμορφώσουν το τοπίο της ομορφιάς και της μόδας την επόμενη χρονιά.
Ποια είναι τα beauty trends που αναμένονται να γίνουν δημοφιλή τη φετινή χρονιά;
Τα beauty trends που το 2024 θα πρωταγωνιστήσουν σύμφωνα με το Pinterest
Blue Beauty
Μία από τις τάσεις που φαίνεται να ξεχωρίζουν τη φετινή χρονιά, είναι η αναβίωση του “Blue Beauty” Trend. Το aquamarine make-up επιστρέφει δυναμικά, ιδιαίτερα μεταξύ των Gen Z και Millennials και το μπλε φαίνεται να είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής, υποδηλώνοντας μία στροφή προς τις πιο έντονες και ζωντανές αποχρώσεις.
Το 2024, η Gen Z και οι Millennials θα αναζητήσουν ιδέες για μπλε glam μακιγιάζ και παστέλ μπλε σκιά ματιών, καθώς επίσης και τρόπους να ενσωματώσουν αυτό το must χρώμα της δεκαετίας του ’60 στις σύγχρονες ρουτίνες ομορφιάς τους. Το καλύτερο; Αυτή η μπλε απόχρωση φαίνεται να δείχνει εξίσου εντυπωσιακή σ’ όλους τους τόνους δέρματος. Η νοσταλγία των 60s μ’ ένα πιο μοντέρνο twist.
Για την ιστορία, το blue beauty trend φαίνεται πως σημειώνει σημαντική αύξηση στις αναζητήσεις για μπλε σκιά ματιών (+65%), διασκεδαστικά μπλε νύχια (+260%), ανοιχτό μπλε- γαλάζιο μακιγιάζ (+70%), aqua make-up look (+100%) και έντονο μπλε make-up look (+85%).
Head to Glow
Το glowing skin, δηλαδή η λαμπερή επιδερμίδα το 2024 είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής μέσα από την “Head to Glow” περιποίηση του σώματος. Το 2024, τόσο οι Boomers, όσο και η Gen Z αναμένεται να επενδύσουν σε μεγαλύτερο βαθμό σε πιο luxury προϊόντα όπως λοσιόν σώματος κλπ, μετατρέποντας το σπίτι τους σε spa. Μία τάση που στην ουσία αποδεικνύει στην πράξη το ολοένα και αυξανόμενο focus των καταναλωτών σε μία πιο ολιστική προσέγγιση της ομορφιάς και της ευεξίας, γενικότερα, που επεκτείνεται πέρα από την περιποίηση του προσώπου και καλύπτει ολόκληρο το σώμα.
Το 2024, η περιποίηση του σώματος θα μπει στο επίκεντρο. Οι Boomers και η Gen Z θα διπλασιάσουν τα luxury προϊόντα (λοσιόν σώματος) στο μπάνιο τους, θα μετατρέψουν το σπίτι τους σε spa και δεν θα ξεχνούν το αντηλιακό σώματος. Κι αυτό, γιατί η περιποίηση του δέρματος από το λαιμό και κάτω, απλώς ενισχύει αυτή την τόσο σημαντική φροντίδα.
Όλα τα παραπάνω φαίνονται και από την αύξηση του ενδιαφέροντος για το αντηλιακό (+75%), την ενυδατική κρέμα σώματος (+245%), spa aesthetic (+60%), τις ρουτίνες περιποίησης σώματος (+1.025%) και γενικά τη συνολική περιποίηση σώματος (+845%).
Make It Big
Μπορεί τα bouncy hair, δηλαδή τα χτενίσματα με αρκετό όγκο (όπως κότσοι, πλεξούδες κλπ) να είναι από τα πρώτα πράγματα που μου ήρθαν στο μυαλό ακούγοντας την τάση του ”Make It Big” όμως, το συγκεκριμένο beauty trend δεν περιορίζεται μόνο εκεί. Αφορά κυρίως τη στροφή προς τα μεγαλύτερα σε όγκο και μέγεθος αξεσουάρ μόδας και ομορφιάς. Όλοι θα δείξουν την προτίμησή τους στα πιο bold, statement pieces, που αντανακλούν την τάση του individuality. Μια ωδή στη διαφορετικότητα και την εξατομίκευση.
Η ομορφιά και κάθε λογής στολίδι (αξεσουάρ) το 2024 γίνονται μεγαλύτερα, πιο τολμηρά και πιο δυναμικά. Οι Millennials και η Gen Z θα επιλέξουν την oversized χλιδή. Τα μεγάλα κοσμήματα και αξεσουάρ θα είναι αυτά που θα κυριαρχήσουν και θα μπουν στις wish lists.
Κάτι τέτοιο αντικατοπτρίζεται στην αυξανόμενη δημοτικότητα για chunky hoops (+45%), για χτενίσματα με μεγάλες πλεξούδες (+30%), για wavy σγουρά hair looks στους άνδρες (+50%), για sculptural jewellery (+75%) και για μεγάλους (με όγκο) κότσους(+230%).