ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ

Τα μνημεία της Αθήνας που θα φωταγωγηθούν ροζ για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Ο Οκτώβριος έχει οριστεί παραδοσιακά ως ο μήνας  Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού. Στο πλαίσιο, λοιπόν, της Εκστρατείας για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή του, οι Estée Lauder Companies πραγματοποιούν σε όλο τον κόσμο το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων-οροσήμων σε ροζ χρώμα προκειμένου να γίνουν σύμβολα ελπίδας, καλώντας όλους μας να γίνουμε μέρος αυτού του παγκόσμιου κινήματος.

Έτσι, μετά το Παναθηναϊκό Στάδιο που είδαμε να φωταγωγείται ροζ πέρυσι,  σειρά φέτος έχουν δύο ακόμη μνημεία της Αθήνας με διαχρονικό πολιτιστικό και τουριστικό ενδιαφέρον, οι στύλοι του Ολυμπίου Διός και η Πύλη του Αδριανού, τα οποία την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου θα δεις να φωταγωγούνται ροζ.

«Η εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού αναδεικνύει όλα όσα κάνουμε σαν εταιρία με στόχο με επηρεάσουμε θετικά τους ανθρώπους και τις κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Όταν η μητέρα μου ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία το 1992, είχε ένα ξεκάθαρο όραμα: Να θέσει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού.Με την συνεχή και συστηματική υποστήριξη των εργαζομένων στην εταιρία, των συνεργατών και των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στην θεραπεία και την υλοποίηση του οράματός της, μέσα από συνεχείς επενδύσεις στην έρευνα και την εκπαίδευση/επιστήμη» σχολίασε ο William P. Lauder, Executive Chairman of The Estée Lauder Companies, συνεχίζοντας το έργο της μητέρας του, Evelyn Η. Lauder.

 

Η φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο και εστιάζει στην ανάγκη να δράσουμε, μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer.

Παράλληλα, η εκστρατεία περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν, όπως μεταξύ άλλων το φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο – μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση, ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies, τη διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως, την κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας, ενώ στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer.

Exit mobile version