Το πρώτο κατάστημα της ΚΙΚΟ Milano στην Ελλάδα είναι γεγονός
- 10 ΣΕΠ 2020
Αν κάτι μας παρηγορεί τώρα που τελείωσε το καλοκαίρι- σου μιλάει μία beauty editor και addict- είναι οι νέες αφίξεις και τα ολόφρεσκα beauty news που κάθε μέρα καταφθάνουν στο γραφείο και το mail μας. Μέσα σε αυτά, και το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος ΚΙΚΟ Milano στην Ελλάδα.
Ναι, η ΚΙΚΟ Milano-το νούμερο ένα brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία που αναπτύσσεται κυρίως με δικό της δίκτυο καταστημάτων που συνεχώς διευρύνεται- έφτασε στην Ελλάδα και το πρώτο κατάστημα λειτουργεί από τις αρχές Σεπτεμβρίου, στον 2ο όροφο του The Mall of Athens στο Μαρούσι. Στην Ελλάδα, ο Όμιλος Fais ανέλαβε το Master–franchising για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, με στόχο τη δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων για τα επόμενα χρόνια, στις παραπάνω χώρες.
«Be what you want to be! – Να είσαι αυτό που θέλεις να είσαι!» είναι η φράση πίσω από την οποία κρύβεται η φιλοσοφία του brand, περιγράφοντας το όραμά της για την ομορφιά. Με πάνω από 1000 καλλυντικά προϊόντα, μπορεί κανείς να επιλέξει ανάλογα με τον τρόπο ζωής του, τον τύπο δέρματος και τις συγκεκριμένες ανάγκες του σε κάθε φάση της ζωής του. Για την ιστορία, το brand ιδρύθηκε το 1997 από τον όμιλο Percassi στο Μιλάνο, την πρωτεύουσα της μόδας, της τέχνης και του design. Βασισμένο στην αξία του ”Made In Italy”, αλλά και στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων, κατάφερε να πρωτοπορήσει και να θέσει νέους κανόνες στον χώρο των καλλυντικών.
Οι κατηγορίες καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα όπως προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, νυχιών αλλά και πολλά αξεσουάρ και επαγγελματικά πινέλα. Βασικά της χαρακτηριστικά είναι η συνεχόμενη καινοτομία, η ασφάλεια, η ποικιλία, οι εξαιρετικές υφές και η αποτελεσματικότητα των προϊόντων και όλα αυτά σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές για τον καταναλωτή. Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως ακολουθούνται όλες οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές και τα προϊόντα είναι cruelty free, με το 75% να παράγεται στην Ιταλία και το 99% στην Ευρώπη.
H είσοδος σε ένα κατάστημα KIKO δεν συνδέεται μόνο με την αγορά καλλυντικών, αλλά δίνει μια αυθεντική συνολική εμπειρία αισθητικής! Mε designer τον αρχιτέκτονα Kengo Kuma, τα καταστήματα με χαρακτήρα περίτεχνο και εκλεπτυσμένο, προσφέρουν στον καταναλωτή ελευθερία και στιγμές ευεξίας, ικανοποίησης και διασκέδασης. Τέλος τα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αρχές της βιωσιμότητας (sustainability) και με υλικά που βελτιστοποιούν την ενεργειακή απόδοση.