#ΤΟΖΗΣΑΜΕ

Ζήσαμε το απόλυτο hair experience στο Βερολίνο

«Πώς νιώθεις όταν έχεις bad hair days»; Όχι και πολύ χαρούμενη, να υποθέσουμε. Τα μαλλιά σου αντιμετωπίζουν καθημερινά διάφορες προκλήσεις, που χαλάνε την όψη και την αίσθησή τους, αλλά και τη διάθεσή σου. Αντίθετα, όταν είναι υγιή, λαμπερά, ελαστικά και σε φόρμα, τότε αισθάνεσαι πιο άνετη, δυνατή και με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Tα μαλλιά ενισχύουν την εσωτερική μας δύναμη! Το διαπιστώνουμε πρακτικά ότι επηρεάζουν το πώς νιώθουμε με τον εαυτό μας. Όταν τα φροντίζουμε, φροντίζουμε εμάς τις ίδιες. Γι’ αυτό το haircare είναι απαραίτητο κομμάτι ενός ολιστικού self-care.

Όποιον τύπο, χτένισμα και χρώμα μαλλιών κι αν έχεις, σγουρά, ξανθά, ίσια, καστανά, χάλκινα ή με κυματισμούς, είναι μια αντανάκλαση του χαρακτήρα και προέκταση της προσωπικότητάς σου. Τα μαλλιά είναι ένας μοναδικός τρόπος αυτοέκφρασης και εξέλιξης, πηγή έμπνευσης και εσωτερικής δύναμης, ένας καμβάς συναισθημάτων. Αυτό τον δυναμικό και μεταμορφωτικό ρόλο των μαλλιών τόνισε πριν από λίγες μέρες στο Βερολίνο το Schwarzkopf σε ένα χορταστικό press event, που είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω.

Schwarzkopf Βερολίνο

Οι ambassadors του Schwarzkopf: Ήταν όλες τους υπέροχες!

Σε μια επιβλητική βιομηχανική αίθουσα του τέλους του 19ου αιώνα, την πρώτη μέρα του event μονοπώλησε ένα εντυπωσιακό διαδραστικό beauty show, που κινήθηκε γύρω από τις ιδέες της συμπερίληψης, της εξατομίκευσης και της ενδυνάμωσης. Κατά τη διάρκειά του «παρέλασαν» μπροστά μας μοναδικές γυναίκες, διαφόρων ηλικιών και εθνικοτήτων, με διαφορετικούς τύπους μαλλιών.

«Τα μαλλιά είναι ένα προσωπικό ταξίδι για την καθεμία από εσάς», δήλωσε με έμφαση ο Simon Ellis, International Creative Director του Schwarzkopf, που αποκάλυψε σε μένα διαστάσεις της περιποίησης των μαλλιών στις οποίες ίσως να μην είχα δώσει προσοχή. Με ιντρίγκαρε ο εμπνευστικός τρόπος με τον οποίο μίλησε για τα μαλλιά: «Από τις πρώτες μπούκλες μέχρι τις πρώτες γκρίζες τρίχες, από το πρώτο κούρεμα μέχρι κάθε νέα βαφή, τα μαλλιά είναι ένας ζωντανός καμβάς και εσύ είσαι η καλλιτέχνης. Αγάπησε τα! Γιόρτασέ τα!», πρόσθεσε ο Ellis, ξεδιπλώνοντας το concept της νέας καμπάνιας του Schwarzkopf. Με τίτλο “For Every You”, αυτή η καμπάνια υπογραμμίζει τη σημασία των μαλλιών στη μοναδικότητά μας και την ενίσχυση της εσωτερικής μας δύναμης, και αντικατοπτρίζει απόλυτα τις αξίες της εταιρείας στην εποχή μας.

Πρωταγωνίστριες της καμπάνιας είναι 7 νέες πρέσβειρες. Πρώτη και καλύτερη η βραβευμένη στις Κάννες ηθοποιός Diane Kruger, που είχα τη μεγάλη χαρά να γνωρίσω και να ανταλλάξω μερικές κουβέντες μαζί της. Λαμπερή από κοντά όσο και στη μεγάλη οθόνη, είχε μια συγκρατημένη και σεμνή παρουσία που δεν επισκίαζε τις άλλες ambassadors, δηλαδή την τενίστρια και επιχειρηματία Ana Ivanović (πρώην Νο1 στην παγκόσμια κατάταξη του αθλήματος), την τραγουδίστρια και ηθοποιό Alli Neumann, την τηλεοπτική παρουσιάστρια και ηθοποιό Collien Ulmen-Fernandes, τo μοντέλο και ηθοποιό Mini Anden, την τηλεοπτική παρουσιάστρια Nazan Eckes και το μοντέλο και influencer Swantje Paulina.

Κάθε μία από τις διαφορετικές, επιτυχημένες γυναίκες έχει μια ξεχωριστή προσωπική ιστορία για τα μαλλιά της και τη σχέση της με αυτά. Για την Kruger είναι η «υπογραφή» της, γι’ αυτό φροντίζει να είναι πάντα στην καλύτερή τους κατάσταση. Καθώς η δουλειά της είναι να αλλάζει ρόλους και να «μεταμορφώνεται» διαρκώς, υπάρχουν πολλές χρωματικές αποχρώσεις, με τις οποίες μπορεί να πειραματίζεται και να εκφράζεται. Ταυτόχρονα, δοκιμάζοντας διαφορετικά hair looks, ανακαλύπτει νέες πλευρές του εαυτού της.

Για την Ivanović, τα μαλλιά είναι ένας τρόπος να ενισχύει τις δυνατότητές της. Όταν διατηρεί τα μαλλιά της σε καλή κατάσταση, τότε διατηρεί το σήμα κατατεθέν της. Η περιποίησή τους πριν από έναν αγώνα τένις αποτελούσε απαραίτητο βήμα, καθώς της προσέφερε δύναμη και αυτοπεποίθηση. «Η ζωή μπορεί να γίνει απαιτητική, τόσο για μένα όσο και για τα μαλλιά μου. Οπότε και οι δύο πρέπει να παραμείνουμε δυνατοί», λέει χαρακτηριστικά.

Όσο για τη Neumann, που κινείται μεταξύ της υποκριτικής και του τραγουδιού, τα μαλλιά είναι ένα μέσο εξωτερίκευσης των αισθημάτων και της διάθεσής της. Η όψη και η εικόνα τους δεν έχουν μόνο αισθητική αξία, αλλά αναδεικνύουν τα διάφορα κομμάτια του χαρακτήρα της που θέλει να τονίσει κάθε φορά. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Τα μαλλιά μου αποτελούν μέρος της προσωπικότητάς μου. Είτε πάνω είτε κάτω από τη σκηνή, συμβαδίζουν πάντοτε με εμένα και με τις ιδέες μου, όσες προκλήσεις κι αν αντιμετωπίζουν».

Καλωσορίζοντας τα νέα προϊόντα Taft και Gliss

Τη δεύτερη μέρα του event, μας παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα περιποίησης Gliss και styling Taft από το Schwarzkopf. Με ενθουσίασαν οι προηγμένες συνθέσεις και το σύστημα προστασίας και ενδυνάμωσης HaptIQ, χάρη στα οποία τα προϊόντα Gliss προσφέρουν +100% πιο δυνατά μαλλιά*. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον το σύστημα HaptIQ: δρα εσωτερικά και εξωτερικά στην τρίχα, δηλαδή ενισχύει μικρο-δεσμούς στο εσωτερικό της, ενώ ταυτόχρονα περιβάλλει τα μαλλιά με ένα προστατευτικό στρώμα που προφυλάσσει από μελλοντικές βλάβες.

Για πρώτη φορά σε προϊόντα για τα μαλλιά του λιανικού εμπορίου παρατηρήσαμε να αναγράφεται μία κλίμακα περιποίησης από το 1 έως το 3. Οι ενδείξεις 1, 2 και 3 που θα δεις κι εσύ στα προϊόντα Gliss, που αντιστοιχούν στην κατάσταση των μαλλιών και τις ανάγκες που έχουν, είναι ένας πρακτικός οδηγός για να επιλέξεις το προϊόν που χρειάζεσαι, αλλά δείχνει και την εξατομικευμένη προσέγγιση του Schwarzkopf.

Έτσι, τα λεπτά και ελαφρώς ξηρά μαλλιά έχουν ανάγκη από ανάλαφρη περιποίηση επιπέδου 1, ενώ τα ξηρά, ταλαιπωρημένα και βαμμένα μαλλιά χρειάζονται πολύ βαθιά και εντατική περιποίηση επιπέδου 3. Από τα νέα προϊόντα της Gliss ανυπομονώ να δοκιμάσω τις μάσκες για λάμψη και αναζωογόνηση, αλλά και τα 3 spray conditioners για άμεση επανόρθωση, βαμμένα μαλλιά, σπασμένες άκρες και προστασία από τη θερμότητα έως και 230°C, μιας και χρησιμοποιώ καθημερινά εργαλεία styling που ταλαιπωρούν ιδιαίτερα τα λεπτά, σγουρά και βαμμένα ξανθά μαλλιά μου.

Οι ευχάριστες εκπλήξεις δεν τελειώνουν όμως εδώ. Αν νομίζεις ότι οι αρωματοποιοί δημιουργούν μόνο αρώματα για το δέρμα, σκέψου ξανά! Οι οσφρητικές συμφωνίες που αναδίδουν τα προϊόντα Gliss, με πρωταγωνιστές τη βανίλια και τη σανδαλόξυλο, δημιουργήθηκαν αποκλειστικά από διάσημες «μύτες» της αρωματοποιίας, που έχουν υπογράψει στο παρελθόν δημοφιλέστατα αρώματα.

Περνώντας στα προϊόντα styling Taft, μιας μάρκας που εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο των μαλλιών μας σε καθημερινή βάση, γνωρίσαμε τους 10 νέους κωδικούς λακ και αφρών. Με την πιστοποίηση της οργάνωσης για τα δικαιώματα των ζώων Peta, με συστατικά φυσικής προέλευσης και φόρμουλες χωρίς αλκοόλη στα μους και τα gels και με το σύστημα προστασίας και ενδυνάμωσης HaptIQ στις λακ, τα προϊόντα Taft απαντούν όχι μόνο στο ζητούμενο για τέλειο styling, αλλά και για προϊόντα που δημιουργούνται με πιο βιώσιμο τρόπο και σεβασμό στο περιβάλλον και στα ζώα.

Ακόμα κι αν ήταν σύντομο, αυτό το press event ήταν μια πλούσια εμπειρία γνωριμίας με τις καινοτομίες του Schwarzkopf αλλά και με τις αξίες και τη σύγχρονη φιλοσοφία του. Αυτό που έχω να πω είναι ότι το Schwarzkopf δεν βρίσκεται τυχαία στις επάλξεις του haircare εδώ και 125 χρόνια!

*σε σύγκριση με προϊόντα που δεν έχει εφαρμοστεί το προϊόν.

Exit mobile version