CELEBRITIES

8 διαφορετικές κωμωδίες και 3 stand up comedy παραστάσεις που αξίζει να δεις

Ελίνα Γιουνανλή

Οι μέρες μας είναι βαριές, παρόλο που ο καιρός ανοίγει και η άνοιξη αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της γεμίζοντας με χρώμα το βλέμμα μας από παρτέρια, χωράφια και ρωγμές σε πεζοδρόμια. Η επικαιρότητα όμως είναι βαριά, είναι γεμάτη από το αίτημα όλων μας για δικαίωση για τους νεκρούς των Τεμπών, ενώ η καθημερινότητα τρέχει όπως πάντα σε ανελέητους ρυθμούς, κάνοντας το να πάρουμε μια ανάσα να μοιάζει ανέφικτο. Η δύναμη του θεάτρου έρχεται να μας βοηθήσει ακριβώς σε αυτό. Οι διαφορετικές κωμωδίες και οι stand up comedy παραστάσεις που θα δεις παρακάτω είναι η εγγύηση για την απαραίτητη ανάσα που χρειάζεσαι.

Βρετανικό αλλά και ελληνικό χιούμορ, μαύρες κωμωδίες, pop καταστάσεις, κλασικές κωμωδίες ιδωμένες μέσα από ένα άλλο πρίσμα. Και φυσικά πολλά αστεία αγαπημένων stand up comedians. Όλα τα παραπάνω θα βρεις στην παρακάτω λίστα με τις διαφορετικές κωμωδίες που μπορείς να δεις στην πόλη και να αφήσεις επιτέλους το χειλάκι σου να σκάσει.

Στρίγγλα

διαφορετικές κωμωδίες Γ. Στρυφτάρης

Μια διαφορετική σκηνική ανάγνωση στο κλασικό έργο Το Ημέρωμα της Στρίγγλας επιχειρεί ο Δημήτρης Λιόλιος στο Θέατρο ΕΛΕΡ- Ελένη Ερήμου. Η παράσταση στην οποία συνοδοιπόρος του είναι η Αναστασία Χατζάρα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 10 Μαρτίου.

Η εμβληματική σαιξπηρική κωμωδία ανασχηματίζεται σε ένα ψυχολογικό παιχνίδι για την εξουσία, την έμφυλη ταυτότητα και την κοινωνική καταπίεση. Μια σύγχρονη, απογυμνωμένη, ελεύθερη διασκευή η οποία ανατέμνει τις λεπτές ρωγμές ανάμεσα στην επιβολή και την υποταγή, την ελευθερία και τη συμμόρφωση. Ένα παιχνίδι που δεν είναι αθώο. Η μάχη πίσω από το γέλιο και μια ιστορία που δεν τελειώνει ποτέ.

«Μόλις ολοκληρώθηκε η κειμενική επεξεργασία του έργου, ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι ο τίτλος αυτής της παράστασης θα ήταν “Φίμωση”. Δεν άρεσε σε κανέναν. Στρίγγλα είναι επίσης εργαλείο κοπής ή λείανσης το οποίο, χειροκίνητα, δημιουργεί μια ομαλή και λεία επιφάνεια. Η Στρίγγλα παραπέμπει σε πλάσματα φανταστικά ή μυθικά. Σε κάποιους προκαλεί φόβο. Ερινύες, Μαινάδες, Μάγισσες, Πριγκίπισσες και λοιπά δαιμόνια… Και κάπου εδώ, σταματάει κάθε προσπάθεια εδραίωσης της πεποίθησης ότι ο υποφαινόμενος διαθέτει χιούμορ. Δεν έχει.

Είναι άραγε το γέλιο απλώς απελευθερωτικό ή μηχανισμός ελέγχου; Γιατί κρύβονται, πού συγκρούονται και πώς συνυπάρχουν οι ανάγκες μας; Η στρίγγλα είναι και μια ιστορία αγάπης σε μια συνθήκη λοξή, αυθαίρετη, σημερινή. Κωμωδία ή τραγωδία; Μια βουτιά στο ψυχοδυναμικό πορτραίτο της εξουσίας, της χειραγώγησης και του ελέγχου. Ποιες μορφές εξαναγκασμού διαμορφώνουν την ταυτότητά μας; Πώς κατασκευάζονται οι ρόλοι μέσα σε μια σχέση; Η παράσταση επιχειρεί να επανεξετάσει αυτή τη νευραλγική και αμφίσημη ισορροπία, μέσα από το πρίσμα της απόστασης, της ειρωνείας και της υπερβολής. Όλα συνεχώς αναδιαμορφώνονται και επαναπροσδιορίζονται. Κι όσο η δραματουργία οδηγεί σε κάτι πιο σκοτεινό και επικίνδυνο, όσο το έργο απογυμνώνεται από τα ιστορικά χαρακτηριστικά του, βρισκόμαστε σε ένα πεδίο μάχης. Το σπίτι μας. Καλή διασκέδαση;», γράφει ο σκηνοθέτης.

Παίζουν: Δημήτρης Λιόλιος, Αναστασία Χατζάρα

Διάρκεια: 70′

Πότε και πού: Από 10 Μαρτίου κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21:15 στο Θέατρο ΕΛΕΡ, σκηνή ΕΛΠΙΣ.

Εισιτήρια εδώ.

Κνονκ

διαφορετικές κωμωδίες Ανδρέας Σιμόπουλος

Η κλασική γαλλική κωμωδία του 1923 Κνοκ ή ο Θρίαμβος της Ιατρικής, ένα έργο με έντονα στοιχεία σάτιρας και φάρσας, μεταφέρεται στον σύγχρονο κόσμο του μάρκετινγκ, σε μια νέα μετάφραση και διασκευή από τον έμπειρο στο είδος Έκτορα Λυγίζο. Η παράσταση σε σκηνοθεσία Αργυρώς Χιώτη παρουσιάζεται στο Θέατρο Τέχνης από το Σάββατο, 8 Μαρτίου.

Σε μια μικρή πόλη της επαρχίας αναλαμβάνει το τοπικό ιατρείο ένας καινούργιος υπερφιλόδοξος γιατρός. Με στόχο την αύξηση της πελατείας του και το κέρδος, και χρησιμοποιώντας μελετημένες τεχνικές χειραγώγησης και εκφοβισμού, καταφέρνει σιγά-σιγά να μετατρέψει όλους τους κατοίκους σε φανταστικούς ασθενείς απόλυτα εξαρτημένους από τον ίδιο.

Μέσα από μια σειρά ευτράπελα κωμικά επεισόδια, το έργο λειτουργεί ως μια αποκαλυπτική σάτιρα για τις μεθόδους επιρροής και παραπλάνησης, θέτοντας κοινωνικά διλήμματα σε σχέση με την εφαρμογή των κανόνων της αγοράς ακόμη και στις πιο ευαίσθητες περιοχές της ζωής μας.

Η παράσταση, σε σκηνοθεσία Αργυρώς Χιώτη, είναι μια διαφορετική ματιά στο κλασικό είδος της σάτιρας μέσα από τον προσωπικό σκηνικό της κώδικα που βασίζεται στη μουσικότητα του λόγου και των σωμάτων.

Ερμηνεύουν: Χαρά Γιώτα, Ευθύμης Θέου, Γιώργος Κριθάρας, Ματίνα Περγιουδάκη.

Πότε και πού: Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 19:00 στο Θέατρο Τέχνης- Σκηνή Φρυνίχου (μέχρι και 30 Μαρτίου).

Εισιτήρια εδώ.

Ο Άσχημος

διαφορετικές κωμωδίες Χρήστος Συμεωνίδης

Η σαρδόνια, σκοτεινή κωμωδία Ο Άσχημος του Marius Von Mayenburg, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή, έχοντας πετύχει το απόλυτο sold-out την περασμένη σεζόν, συνεχίζει για 2η χρονιά να συναρπάζει το κοινό από τη σκηνή του Νέου Θεάτρου Βασιλάκου.

4 ηθοποιοί (Ορφέας Αυγουστίδης, Μαίρη Μηνά, Γιάννης Κλίνης και Κωνσταντίνος Πλεμμένος) σε 8 ρόλους εναλλάσσοντας σκηνές και χαρακτήρες με καταιγιστικό ρυθμό, σ’ αυτή την καυστική σάτιρα για τη βιαιότητα της σύγχρονης ναρκισσιστικής κοινωνίας, όπου η εικόνα και το κοινωνικό status καθορίζει πλέον, περισσότερο από ποτέ, τον πυρήνα της ύπαρξής μας.

Ο Λέττε είναι άσχημος. Πολύ άσχημος. Αλλά δεν το ξέρει. Όταν, εξαιτίας προβλημάτων στη δουλειά του, όλοι γύρω του αναγκάζονται να του εξομολογηθούν την απερίγραπτη έκταση της ασχήμιας του, αποφασίζει να πάρει δραστικά μέτρα. Να αλλάξει πρόσωπο. Η εγχείρηση πηγαίνει υπερβολικά καλά και πλέον το ανείπωτα όμορφο πρόσωπό του, θα γίνει το διαβατήριό του για μια νέα ζωή – μια ζωή γεμάτη γυναίκες, δόξα, λεφτά. Όταν όμως το πρόσωπό του γίνεται προϊόν προς πώληση, τα πράγματα θα πάρουν μια πραγματικά άσχημη τροπή.

Διάρκεια: 90′

Πότε και πού: Kάθε Τετάρτη και Κυριακή στις 21:00, Πέμπτη και Παρασκευή στις 21:00, Σάββατο στις 18:00 και 21:00 στο Νέο Θέατρο Βασιλάκου.

Εισιτήρια εδώ.

Το πήδημα

Το Πήδημα

Μία pop, σύγχρονη κωμωδία για τις σχέσεις έγραψε η Μάγκι Νέβιλ και σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγιοπετρίτης- Μπογδάνος στο Θέατρο Πόρτα (συνεργασία με το Θέατρο του Νέου Κόσμου). Οι 6 ήρωες της παράστασης Το πήδημα αναρωτιούνται: Τι στο καλό συμβαίνει με τον έρωτα; Γιατί δεν είναι όπως παλιά;

Μια αντι-κωμωδία χωρίς προφυλάξεις, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Αγιοπετρίτη- Μπογδάνου.

6 άνθρωποι σε ένα μπαρ. 50 λίρες χρέος. Μία τουαλέτα γυναικών. Ένας αιχμάλωτος που πρέπει να δικαιώσει τους υπόλοιπους. Και είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς.

Κάποιοι παρατάνε. Κάποιοι το παρατραβάνε. Κάποιοι απατούν. Κάποιοι την πατάνε. Κάποιοι χρωστούν. Και ένας μόνο θα την πληρώσει ακριβά.

6 ταλαντούχοι ηθοποιοί της νέας γενιάς οικειοποιούνται το ευθύ βρετανικό χιούμορ και φωτογραφίζουν την εποχή ακριβώς όπως είναι: γυμνή, ευάλωτη, απεγνωσμένη. Μαζί με τις εξωφρενικές μουσικές επί σκηνής από τις Σκιαδαρέσες, με τις χαρακτηριστικές μελωδίες και τους σουβλερά τρυφερούς στίχους, προσκαλούν τον θεατή σε μια ασύλληπτη διάδραση. Αφηγούνται την παράκρουση, συμφιλιώνονται με τη συγκίνηση και τελικά συνυπάρχουν σε μια φάρσα μυτερή μα εύθραυστη.

Παίζουν οι ηθοποιοί: Τζωρτζίνα Λιώση, Νάνσυ Μπούκλη, Άγγελος-Προκόπιος Νεράντζης, Νίκη Σκιαδαρέση, Όλγα Σκιαδαρέση, Λυδία Τζανουδάκη.

Διάρκεια: 120′

Πότε και πού: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00, στο θέατρο Πόρτα.

Εισιτήρια εδώ.

Pigalle

διαφορετικές κωμωδίες Στέφανος Κοσμίδης

Πιγκάλ: Σύμφωνα με μία θεωρία, το «πιγκάλ» οφείλει το όνομά του στην πλατεία Pigalle του Παρισιού, γύρω από την οποία ζούσαν πολλοί καλλιτέχνες (αναφορά στις βούρτσες και τα πινέλα των ζωγράφων).

Ποτέ ένα τόσο βρώμικο αντικείμενο δεν είχε ένα τόσο όμορφο όνομα! 

Με την εκκεντρική και πάντα καυστική γραφή του, ο Γιάννης Κεντρωτάς επιστρέφει με το έργο PIGALLE. Μια μαύρη κωμωδία που εξερευνά τα πιο σκοτεινά ένστικτα της ανθρώπινης φύσης.

Είναι Σάββατο βράδυ και ο Ντίνος με την γυναίκα του περιμένει το αφεντικό του, Στάθη, στο σπίτι του για φαγητό, για να του παρουσιάσει το νέο επιχειρηματικό του πλάνο. Τα πράγματα όμως δεν πηγαίνουν ακριβώς όπως τα έχει σχεδιάσει.

Η συνεργασία του συγγραφέα Γιάννη Κεντρωτά με τον σκηνοθέτη Μιχάλη Κοιλάκο, που έχει ήδη αποδώσει άλλες δύο θεατρικές παραστάσεις με μεγάλη επιτυχία (Ο Τόρνος και Γιοσίρου), συνεχίζεται με την ίδια εκρηκτική δυναμική και στο PIGALLE.

Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί: Φοίβος Συμεωνίδης, Τάνια Παλαιολόγου, Βασίλης Χατζηδημητράκης.

Τσέλο: Αναστάσιος Μισυρλής.

Πότε και πού: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 στο Θέατρο Olvio

Εισιτήρια εδώ.

Κανόνια και τρομπέτες

Χρήστος Συμεωνίδης

To νέο έργο του Γιάννη Τσίρου Κανόνια και τρομπέτες σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου συνεχίζει τις παραστάσεις του στο θέατρο Εμπορικόν.

Στη σκηνή, ένα all star cast: Έλλη Τρίγγου, Στάθης Σταμουλακάτος, Μάνος Καζαμίας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Μαριτίνα Κουτσοχιώνη.

Τα Κανόνια είναι μια μαύρη κωμωδία εξαπάτησης. Ο Γιάννης Τσίρος, έχοντας στο παρελθόν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής γύρω από την σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα (Άγριος σπόρος, Αξύριστα πηγούνια) ασχολείται στο νέο του έργο με το βρώμικο χρήμα, το τραπεζικό σύστημα και τον σύγχρονο εθισμό γύρω από την εξαπάτηση.

Αθήνα. Ελλάδα 2.0. Ένα ζευγάρι Ρομά, ένα ζευγάρι τραπεζιτών και 2 όργανα της τάξης. Ένα loft κάπου στο κέντρο. Μία σακούλα χαρτονομίσματα. Ένα σακουλάκι ναρκωτικά. Και ψάρια.

Ο Κωνσταντίνος είναι διευθυντικό στέλεχος σε τράπεζα. Στα «χέρια» του έχει κάποια ομόλογα που καταρρέουν. Το βράδυ λίγο πριν την οικονομική καταστροφή θα συναντηθεί με τον Χρόνη.

Ο Χρόνης -έμπορος ναρκωτικών μεταξύ άλλων- δουλεύει για τον Κωνσταντίνο. Έχει και μία αρραβωνιαστικιά, τη Ρουμπίνη που θέλει να εξασφαλίσει μία καλύτερη συνθήκη για το δάνειο της από τον Κωνσταντίνο ο οποίος, έχει μια «απαγορευμένη» σχέση με την Κλαίρη, επίσης από την τράπεζα.

Εκείνο το βράδυ τα 2 ζευγάρια – από μία σύμπτωση – συναντιούνται και γνωρίζονται. Ο Κωνσταντίνος θέλει κάτι από τον Χρόνη, ο Χρόνης θέλει κάτι από τον Κωνσταντίνο, η Ρουμπίνη θέλει κάτι από τον Χρόνη και η Κλαίρη θέλει κάτι από την Ρουμπίνη. Όλα θα συμβούν μέσα σε ένα βράδυ καταστροφής, παροξυσμού και παρεξήγησης.

Το βασικό όμως είναι ένα: Να ξεφορτωθούν τα ομόλογα πριν βαρέσουν τα «κανόνια»!

Και κάπου εκεί, 2 αστυνομικοί θα επιβάλουν τον νόμο και όλα θα πάνε καλά.

Ο Γιώργος Παπαγεωργίου συναντιέται με ένα θίασο αξιώσεων στο νέο έργο του Γιάννη Τσίρου, με στόχο να αναδείξει την ψυχολογία του νεοέλληνα στην Ελλάδα του 2.0.

Διάρκεια: 85′

Πότε και πού: Κάθε Τετάρτη στις 20:00, Κυριακή στις 18:00, Πέμπτη και Παρασκευή στις 21:00 και Σάββατο στις 18:00 και 21:00.

Εισιτήρια εδώ.

Λαπωνία

Μετά τις sold οut παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη, η εκρηκτική κωμωδία Λαπωνία των Μάρκ Ανζελέτ και Χριστίνα Κλεμέντε, σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη, έρχεται στην Αθήνα, στο θέατρο Ζίνα, από τις 12 Μαρτίου 2025, με τους (αλφαβητικά): Μελέτη Ηλία, Βίβιαν Κοντομάρη, Βάσω Λασκαράκη και Σπύρο Τσεκούρα.

Με φόντο την χιονισμένη χριστουγεννιάτικη Λαπωνία, 2 ζευγάρια, διαφωνούν, συμφωνούν, μαλώνουν, γελούν, κλαίνε και μονοιάζουν.

2 οικογένειες συναντιούνται στη Λαπωνία για να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα. Όμως η χαρούμενη ατμόσφαιρα διαταράσσεται όταν ένα απ’ τα παιδιά λέει στο άλλο ότι ο Άγιος Βασίλης είναι ένα ψέμα που δημιουργούν οι μαμάδες κι οι μπαμπάδες! Και τότε οι γονείς τους καλούνται να βγάλουν το φίδι απ’ την τρύπα.

Μια παράσταση ηθικών διλημμάτων για τις έννοιες του ψέματος, της αλήθειας, της λογικής, της μαγείας, των οικογενειακών αξιών αλλά και ανείπωτων μυστικών, που οδηγούν σε ανατρεπτικές καταστάσεις.

Η Λαπωνία είναι μία σύγχρονη κωμωδία που ανεβαίνει στο για πρώτη φορά στη χώρα μας. Η μεταφορά στην ελληνική πραγματικότητα έγινε από τη μεταφράστρια Μαρία Χατζηεμμανουήλ.

Διάρκεια: 80′

Πότε και πού: Από 12 Μαρτίου, κάθε Τετάρτη και Κυριακή στις 19:30, Πέμπτη στις 20:00, Παρασκευή στις 21:00 και Σάββατο στις 18:00 και 21:00, στο Θέατρο Ζίνα.

Εισιτήρια εδώ.

Μεμοράντουμ

Το Μεμοράντουμ του Βάτσλαβ Χάβελ είναι ένα πολιτικό κείμενο που γράφτηκε ως σχόλιο κατά του σοβιετικού καθεστώτος της Τσεχοσλοβακίας. Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε πρώτη φορά τη δεκαετία του ’70 ως σχόλιο κατά της Χούντας. Η ομάδα The Young Quill το παρουσιάζει εκ νέου, σε σκηνοθεσία Αικατερίνης Παπαγεωργίου, στο Θέατρο Μπέλλος και βλέποντάς το θα καταλάβεις τι σημαίνει πολιτικό gaslighting.

Μια παρανοϊκή πολιτική κωμωδία για τη γραφειοκρατία, το κράτος και το σύστημα.

Το περιβάλλον είναι το υπερρεαλιστικό -καφκικό- σύμπαν ενός δημόσιου οργανισμού. Η αδηφαγία, η αισχροκέρδεια και ο ωχαδερφισμός είναι οι ύψιστες αξίες που διατρέχουν τους εργαζομένους. Μια νέα, τεχνητή γλώσσα επιβάλλεται στον οργανισμό. Μια γλώσσα τεχνοκρατική κι απαλλαγμένη από κάθε συναισθηματισμό. Με αυτήν τη γλώσσα θα ανταλλάσσεται στο εξής η υπηρεσιακή αλληλογραφία. Οι εργαζόμενοι λαμβάνουν τα υπομνήματα του τελευταίου επίσημου υπηρεσιακού ελέγχου σε μια ακατάληπτη γλώσσα κι έτσι ξεκινά ένας κυκεώνας καταιγιστικών εξελίξεων. Οι άνθρωποι συγκρούονται με το απρόσωπο σύστημα. Μπλέκουν σ’ ένα φαύλο κύκλο δαιδαλωδών γραφειοκρατικών διαδικασιών από τις οποίες δεν μπορεί παρά μόνο να ηττηθούν.

Μπορεί κανείς να επιβιώσει αν δεν αφομοιωθεί από το σύστημα;

Παίζουν (αλφαβητικά): Αλέξανδρος Βάρθης, Θανάσης Βλαβιανός, Τάσος Λέκκας, Αλεξάνδρα Μαρτίνη, Φάνης Μιλλεούνης, Ελίζα Σκολίδη, Ορέστης Χαλκιάς.

Πότε και πού: Κάθε Πέμπτη στις 20:00, Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 18:00 στο θέατρο Μπέλλος.

Εισιτήρια εδώ.

3 stand up comedy παραστάσεις που αξίζει να δεις

Και τι έλεγα;

Έχοντας αφήσει πίσω της έναν τεράστιο απόηχο από τις 3 υπερεπιτυχημένες σεζόν και τις πολυάριθμες περιοδείες της προηγούμενης solo παράστασής της, με τίτλο Κουβέρτα, η Χρύσα Κατσαρίνη επέστρεψε στη σκηνή με την παράσταση Και τι έλεγα;

Ολόκληρη η παράσταση αφορά ένα και μόνο βράδυ: Αυτό της 6ης Μαϊου του 2012· ένα καθοριστικό βράδυ. Πρέπει βέβαια να γνωρίζετε πως η Χρύσα έχει διάσπαση προσοχής και για πρώτη φορά αφήνει αυτή την διαταραχή της να πάρει τα ηνία. Οπότε μπορεί και να μη μιλάει μόνο για το βράδυ της 6ης Μαϊου!

Σε κάθε περίπτωση αν είστε πραγματικοί fans της δουλειάς της, είστε ασφαλείς. Αντέξατε τα ΑΟΥΤΣ!. Δεν μπορεί να είναι χειρότερα!

Πότε και πού: Κάθε Παρασκευή στις 21:30 στο Θέατρο Nous, Creative Space.

Εισιτήρια εδώ.

Κυριλέ

διαφορετικές κωμωδίες

Μετά τα Δουλίτσα Να Υπάρχει και Όχι Μανάδες που δίκασαν κοινό και κριτικούς, το κακό τριτώνει και ο Πάρις Ρούπος επανέρχεται με το 3ο του σόλο show, με τίτλο Κυριλέ.

Σε αυτό, εκτός των άλλων, αναρωτιέται γιατί δεν έχει καλό ίντερνετ στους αρχαιολογικούς χώρους, από πού προέρχονται τα hate comments στα social media, ποιοι οδηγούνε smart, τι να απέγινε η ιρλανδέζικη μαφία, ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι που αλλάξανε πράγματι τον κόσμο, αν είμαστε άραγε μόνοι μας στη γη και κάνει flat-shaming στους επιπεδιστές.

Το λαϊκό πρόγραμμα περιλαμβάνει εμβόλιμα και κιθάρα, με κάποια απροσδόκητα άσματα που θα μείνουν παραμείνουν ακυκλοφόρητα.

Όπως είπε και ένας ιερός πατέρας «Ελάτε όπως είστε». Είτε κάζουαλ, είτε Κυριλέ.

Διάρκεια: 80′

Πότε και πού: Κάθε Παρασκευή στις 21:00 στο Πραξιτέλους Bar Downstairs.

Εισιτήρια εδώ.

Ντερμπεντέρισσα

διαφορετικές κωμωδίες

Τις Πέμπτες του Μαρτίου η Κατερίνα Βρανά θα βρίσκεται στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο όπου θα κλείσει τον κύκλο της sold out solo παράστασής της με τίτλο Ντερμπεντέρισσα.

Με τη μοναδική, χαρακτηριστική της ματιά, η Κατερίνα εξετάζει πώς αισθάνεται η ίδια ως γυναίκα και ως κωμικός με τα στερεότυπα και τις έμφυλες προκαταλήψεις, πώς και αν η αναπηρία έχει επηρεάσει τον χαρακτήρα της, την θηλυκότητά της, την σεξουαλικότητα και το χιούμορ της, ενώ μιλά για όλες εκείνες τις μικρές και μεγάλες χαρές που μπορούν να σου φτιάξουν την ημέρα.

Εσείς, έχετε αναρωτηθεί ποτέ:

Ποια είναι τα 3 μοναδικά επαγγέλματα που δεν μπορεί να κάνει μια γυναίκα;

Γιατί, ενώ οι καιροί αλλάζουν, οι ενδυματολογικές επιλογές των ανδρών περιορίζονται;

Ποια είναι η άσπονδη κολλητή κάθε γυναίκας που εμφανίζεται πάντα στις πιο ακατάλληλες στιγμές;

Ξέρετε, μήπως, αν υπάρχει μια λέξη που να εμπεριέχει όλες τις ιδιότητες μιας δυναμικής, έξυπνης, αλανιάρας και θαρραλέας γυναίκας;

Μια βαθιά, ειλικρινής κι απολαυστικά αστεία παρατήρηση όσων ζούμε σήμερα και συχνά δεν θίγουμε, ιδωμένα μέσα από το απίθανα κωμικό φίλτρο της Κατερίνας Βρανά. Της φίνας, της Ντερμπεντέρισσας.

Πότε και πού: Κάθε Πέμπτη του Μαρτίου στις 21:15 (ώρα προσέλευσης 20:30) στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο.

Εισιτήρια εδώ.