Η Jennifer Lopez ποζάρει με την κόρη και τη μητέρα της. Διαχρονική ομορφιά
- 5 ΜΑΙ 2021
Την ομορφιά της Jennifer Lopez – η οποία όσο περνάνε τα χρόνια μάς εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο – νομίζω δεν μπορεί να την αμφισβητήσει κανείς. Η pop star που το 2011 τιτλοφορήθηκε ως η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου με ένα εξώφυλλο στο περιοδικό People, φαίνεται να διατηρεί μέχρι και σήμερα τον τίτλο της, επάξια.
Φυσικά, αυτή η ομορφιά έχει οικογενειακές ρίζες και περνάει από γενιά σε γενιά. Και η παρακάτω φωτογραφία που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram η Jennifer Lopez αποδεικνύει την παραπάνω διατύπωση.
Η Jennifer Lopez ποζάρει με τη μητέρα και την κόρη της
Η γοητεία της οικογένειας, λοιπόν, έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον, ξεκινάει από τη Guadalupe Lopez, συνεχίζεται από τη JLο και μετά από την Emme. Κι αν το παρακάτω πορτρέτο είχε ονομασία, αυτή θα ήταν: “Οι τρεις γενιές ομορφιάς”. Οι τρεις γυναίκες ποζάρουν με το προφίλ στην κάμερα, από τη μεγαλύτερη προς την μικρότερη (σαν ένα σχεδιάγραμμα εξελικτικής πορείας, ένα πράγμα). Από τα 75, στα 47 και τα 13, η ομορφιά είναι ίδια και απαράλλαχτη.
«Η μαμά μου λάμπει περισσότερο», «Το πήρα από τη μαμά μου», «Η ομορφιά δεν έχει ημερομηνία λήξης» γράφει στην περιγραφή της φωτογραφίας η Jennifer Lopez, διαβεβαιώνοντας παράλληλα πως τα προϊόντα ομορφιάς είναι για δέρματα από 7 έως 77 ετών. Η φωτογράφιση έγινε στο πλαίσιο διαφήμισης των προϊόντων ομορφιάς της τραγουδίστριας. Μαμά, κόρη και εγγονή ποζάρουν με outfits nude αποχρώσεων, φορώντας προϊόντα της JLo Beauty και δημιουργώντας ένα τελείως φυσικό αποτέλεσμα.
Η Jennifer Lopez, πάντως, χρωστάει κάτι παραπάνω από τα γονίδια στη μαμά της. Όταν παρουσίασε στον κόσμο την JLo Beauty, εξήγησε ότι η λογική του brand βασίζεται σε ένα οικογενειακό μυστικό που μοιράζεται μαζί με τη Guadalupe.
«Η μαμά μου έλεγε ότι το ελαιόλαδο ήταν η θεραπεία για όλα. Είναι ένα μυστικό που εφαρμόζω όλα αυτά τα χρόνια. Λειτουργεί πραγματικά. Έτσι, όταν ξεκίνησε η ιδέα του JLo Beauty, ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα. Είχα πει: “Το ελαιόλαδο θα πρέπει να είναι η βάση όλων των προϊόντων”» είχε αναφέρει σε παλαιότερη δημοσίευσή της.