CELEBRITIES

Ζέτα Μακρυπούλια: Το ξέσπασμα κατά αεροπορικής εταιρείας, το Twitter και οι διάσημοι που την υπερασπίστηκαν

instagram.com/zeta_makripoulia_official/

Ήταν την Κυριακή, 4 Ιουνίου, όταν η Ζέτα Μακρυπούλια έκανε κάτι που δεν συνηθίζει. Ανέβασε μία σειρά από Instagram Stories και για να ξεσπάσει, όπως είπε, και για να μιλήσει γι’ αυτό που της συνέβη με αεροπορική εταιρεία με την οποία είχε σχεδιάσει να ταξιδέψει στη Σάμο. Η Ζέτα Μακρυπούλια βρέθηκε έγκαιρα σύμφωνα με τα λεγόμενά της στο αεροδρόμιο, πήγε στην τουαλέτα και μέχρι να βγει, το check in είχε κλείσει κι εκείνη έχασε την πτήση της. Έκτοτε το όνομα της όπως και το όνομα της αεροπορικής εταιρείας έφτασαν στις πρώτες θέσεις των trending hashtags του Twitter.

«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», είπε μεταξύ άλλων στο video που ανάρτησε η Ζέτα Μακρυπούλια.

«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», συνέχισε.

«Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη Γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο», σημείωσε μεταξύ άλλων η Ζέτα Μακρυπούλια, ενώ σε άλλο σημείο πρόσθεσε: «Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο».

Η Ζέτα Μακρυπούλια τα είπε για να ξεσπάσει και για να λύσει τις απορίες της, για το πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια και πώς μπορεί να ενημερωθεί ως επιβάτης, εφόσον έχουν σταματήσει οι ανακοινώσεις. Το Twitter εντωμεταξύ είχε πάρει φωτιά.

Οι δηλώσεις της Ζέτας Μακρυπούλια έγιναν ένα από τα πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, ενώ η ηθοποιός και παρουσιάστρια δέχτηκε σκληρή κριτική από τους χρήστες του. Στην μεγάλη πλειοψηφία τους πήραν θέση υπέρ της εταιρείας, παρόλο που, όπως ανέφερε και η ίδια, παρόμοια σχόλια έχουν γίνει από πολλούς επιβάτες της για παράδειγμα στο trip advisor.

Η Ζέτα Μακρυπούλια, αφού τα είπε και «ξέσπασε» ξαναβρήκε το χιούμορ της μέσα σε όλα όσα είχαν συμβεί και σχολιαστεί. Κάπως έτσι κατέληξε να κάνει ένα αυτοσαρκαστικό Instagram Story στο οποίο εμφανίζεται να πετάει έξω από το παράθυρο ενός αεροπλάνου κρατώντας πλακάτ που έγραφε: «Πάω για κατούρημα».

Ζέτα Μακρυπούλια
Μετά τη Ζέτα Μακρυπούλια, τα δικά τους παράπονα κατά της αεροπορικής εταιρείας εξέφρασαν και άλλοι διάσημοι, όπως η Μαρία Σολωμού. Η ηθοποιός μοιράστηκε το δικό της Instagram Story μέσα από το οποίο μίλησε για το πρόσφατο ταξίδι της στη Θεσσαλονίκη παρέα με τον σκύλο της.

«Την προηγούμενη εβδομάδα πέταξα για Θεσσαλονίκη και μπήκα ηλεκτρονικά να έκλεισα ένα εισιτήριο για εμένα και τον σκύλο μου. Μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω online check, φαντάστηκα ότι θα πρέπει να ζυγίσουν το σκύλο νωρίτερα. Λέω οκ θα πάω λίγο νωρίτερα. Η μόνη υποσημείωση που βγήκε είναι ότι πέρα από τα λεφτά που μου πήραν για το πήγαινε – έλα του σκυλιού, είναι να έχω ταυτότητα ή διαβατήριο. Μου είπαν εκεί ότι πρέπει να έχω βιβλιάριο του σκυλιού», είπε μεταξύ άλλων η Μαρία Σολωμού. To video προβλήθηκε και από την εκπομπή Πρωινό μας, του ΣΚΑΪ.

«Θα πίστευε κάποιος ότι λογικά ότι θα έπρεπε να είμαι ενήμερη και να ξέρω ότι τα σκυλάκια πετάνε με το βιβλιάριό τους. Δεν το φαντάστηκα γιατί αφενός δεν βγήκε κάποια υποσημείωση από κάτω, αφετέρου έχει τύχει να μην μου ζητήσουν ποτέ εμένα. Οπότε δεν ήξερα ότι για τις πτήσεις εσωτερικού χρειάζεται βιβλιάριο το σκυλί. Περίμενα κάνα τεταρτάκι, μέχρι να πειστεί η υπεύθυνη από τον άνθρωπο στο γκισέ να βγει έξω.

Βγήκε μόνο όταν πήγα να σηκώσω story επί τόπου. Πανικός. Ήρθε αυτή κι άλλη μία κυρία να μου πουν ότι δεν με ξέρουν και δεν ξέρουν αν έχω βιβλιάριο. Λέω “δεν με ξέρετε; Και γιατί χ@@@@@@@@@ όταν είπα να ανεβάσω story; Και γιατί τρέξατε τότε; Επίσης μου είπαν ότι οι άνθρωποι έχουν αλλεργίες. Λέω “αλήθεια; Και με το βιβλιαράκι του σκυλιού δεν θα έχουν αλλεργίες;”. Πήρα ένα ασυνόδευτο, γύρισε το σκυλί στη μαμά μου, έπαθα πανικό μέχρι να φτάσει και θα πω ότι οι κοπέλες μέσα στην καμπίνα ήταν εξαιρετικές», πρόσθεσε η Μαρία Σολωμού.

Το Twitter ξαναπήρε φωτιά.

Καλό είναι όλοι μας να τηρούμε τους κανόνες που τίθενται όταν αγοράζουμε μία υπηρεσία. Για να αποφεύγουμε μετά την συναισθηματική ταραχή του να χάνουμε το καράβι, αεροπλάνο, τρένο μας. Καλό είναι να θυμόμαστε πάντα ότι αγοράσαμε μία υπηρεσία που διέπεται από κανόνες κι όχι όλη την εταιρεία και τους εργαζόμενούς της που οφείλουν να μας εξυπηρετήσουν όπως και να έχει. Καλό είναι να θυμόμαστε ότι ο πελάτης, όχι, δεν έχει πάντα δίκιο.

Καλό είναι επίσης να αισθανόμαστε ελεύθεροι να εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας κι ας δεχτούμε κριτική μετά. Καλό είναι να μην κατηγορούμε τους υπαλλήλους μίας εταιρείας και να μην τους τσουβαλιάζουμε και να τους χαρακτηρίζουμε όλους μαζί. Καλό είναι να μην χαρακτηρίζουμε και τους ανθρώπους που παραπονιούνται χωρίς να τους ξέρουμε, απλά και μόνο επειδή έχουν ένα status διασημότητας. Καλό είναι τέλος, να παραδεχόμαστε και το δικό μας μέρος του λάθους. Αν συνέβαιναν όλα τα παραπάνω καλά, μάλλον η καθημερινότητά μας θα ήταν λίγο καλύτερη.

Exit mobile version