ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι φωτογραφίες του Jeff Bezos στη Vogue τερμάτισαν το άβολο (και σίγουρα δεν είναι στη μόδα)

Scott Garfitt/Invision/AP

Ο Jeff Bezos μάλλον πλήρωσε για να γίνει εξώφυλλο της Vogue. Δεν είναι δικό μας συμπέρασμα. Το λένε οι χρήστες του Twitter/X που παρατήρησαν ότι δεν το λυπήθηκε το photoshop η Annie Leibovitz. Τις περισσότερες φορές τα social media θέλουν να μαθαίνουν περισσότερα για τα διάφορα celebrity ζευγάρια. Στην περίπτωση του power couple, Jeff Bezos και Lauren Sánchez, παρακαλάνε για λιγότερα νέα. Ειδικά για το δαχτυλίδι αρραβώνων της Sánchez που φημολογείται ότι κόστισε 2.5 εκατομμύρια δολάρια. Να θυμίσουμε ότι o Jeff Bezos είναι ένας από τους χειρότερους εργοδότες, παγκοσμίως. Έχει γραφτεί πολλές φορές ότι ρωτάει συχνά πυκνά τους υπαλλήλους του αν είναι τεμπέληδες ή απλά ανίκανοι. Αλλά, η Vogue (US) δεν νοιάζεται για την εργασιακή ηθική των εξωφύλλων της.

Δεν είναι λίγοι που μιλούν για την μεταμόρφωση του Jeff Bezos σε Tony Stark με καφέ καουμπόικο καπέλο (τον δισεκατομμυριούχο από το σύμπαν της Marvel) βλέποντας τους μάλλον φωτοσοπαρισμένους κοιλιακούς του πάλαι ποτέ CEO τη Amazon (το 2021 παραχώρησε τη θέση). Τα trolls μιλούν για εξώφυλλο παρωδία που μάλλον δημιουργήθηκε από AI. Στην οικογένεια Kardashian πάντως άρεσε πολύ το εξώφυλλο και καρδούλωσαν.

Το τρολάρισμα στο ζεύγος Jeff Bezos-Lauren Sánchez ήταν πιο άβολο από το εξώφυλλο

«Μπορώ να το ξε-δώ;». «Δεν μοιάζουν άνθρωποι». «Κάποιος πρέπει να δει αν η Anna Wintour αισθάνεται καλά». «Κανείς δεν ζήτησε αυτό το περιεχόμενο». «Βγαλμένοι από μεξικάνικη σαπουνόπερα». «Γιατί επιλέγετε να προμοτάρετε αυτό το ζευγάρι με όλα όσα συμβαίνουν στον κόσμο;». «Βραβείο cringe εξωφύλλου Vogue» είναι μόνο κάποια από τα σχόλια που διαβάζεις στο post της Vogue στο Instagram και στο Twitter. Δεν λείπουν τα σχόλια για τις αυξητικές ορμόνες που λέγεται ότι πήρε ο Jeff Bezos για να φουσκώσει.

«Ποτέ δεν ένιωσα πιο άβολα με μια φωτογραφία», έγραψε ένας χρήστης, ενώ άλλος συμπλήρωσε, «γελοία φωτογραφία. Οι Απόκριες τελείωσαν». «Αυτή είναι η #1 πιο ανατριχιαστική ανάρτηση που έχω δει ποτέ. Θα σας κάνω Unfollow». Η λίστα είναι ατελείωτη. 

Θέλουμε ένα περιοδικό που σχεδόν φετιχοποιεί (δεχόμαστε και το ωραιοποιεί) το love story ενός από τους πιο πλούσιους ανθρώπους του πλανήτη (ο Jeff Bezos είναι ο τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος παγκοσμίως) την ίδια ώρα που αγοράζουμε λάδι αμφιβόλου ποιότητας στις λαϊκές αγορές επειδή οι τιμές στα super markets είναι αβάσταχτες; Το κόστος ζωής είναι δυσβάσταχτο και ίσως τα media θα έπρεπε να ακουν τις ανάγκες των αναγνωστών τους και όχι των ανθρώπων που θέλουν να εποικίσουν το Διάστημα. Δεν φαίνεται ότι η Vogue (US) αφουγκράζεται ιδιαίτερα τον μακρόκοσμο. Μένει σταθερά στον δικό της μικρόκοσμο.

Jeff Bezos

Δεν είναι καιροί για Μαρίες Αντουανέτες, η επίδειξη πλούτου «δεν είναι μαγκιά, είναι αυτοταπείνωση». Δεν έχουμε να πούμε περισσότερα για τους fauxlanthropists, τα είπε όλα η Marina Hyde στο κομμάτι του Guardian για τους κοινούς θνητούς που ακόμα πληρώνουν φόρους και τους super rich που τους αποφεύγουν, όπως ο διάολος το λιβάνι.