ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ποιος είπε ότι τα σορτσάκια δεν είναι για όλους;

Το κείμενο αυτό είναι μέρος του project "Panteio Day". Φοιτητές του Ad&PR Lab του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών βρέθηκαν μία ημέρα στο Σπίτι της 24MEDIA και εκεί πήραν brief από 8 αγαπημένα brand για να δημιουργήσουν native content.

 

Από την Όλγα Κουτρουμάνου

Κλασσικά παραδοσιακά, η μόδα αλλάζει συνεχώς, δημιουργεί τάσεις και νέα trends. Ανά έτη, έρχεται με νέους “χρυσούς κανόνες” τους οποίους σε προτρέπει να ακολουθήσεις, προκειμένου να αποκτήσεις την πολυπόθητη ταμπέλα ” in fashion”. Τα ρούχα ανέκαθεν αποτελούσαν πολλά παραπάνω από ένα ύφασμα που μας καλύπτει. Πεδίο σχολιασμού αλλά και δημιουργίας. Εργαλείο έμπνευσης αλλά και επανάστασης. Δήλωση του ποιοι είμαστε και τι μας εκφράζει.

Μοτίβα, χρώματα, υφάσματα εναλλάσονται συνεχώς προκειμένου να υπάρχει πληθώρα επιλογών και ατομικής ελευθερίας. Και παρότι οι “κανόνες” που πρέπει να ακολουθείς αλλάζουν πιο γρήγορα και από τις εποχές, ένας κανόνας φαίνεται να έχει μείνει διαχρονικός και απόλυτα δεσμευτικός. ” Δεν είναι όλα τα ρούχα για όλους τους σωματότυπους”.  Όσες προσπάθειες και αν έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια για απενοχοποίηση του γυναικείου σώματος και των καμπύλων του, η βιομηχανία της μόδας  φαίνεται να επιμένει στα “παλαιολιθικά” πρότυπα ομορφιάς. Κατασκευάζοντας ρούχα σε στενές γραμμές και μικρά μεγέθη ,όχι μόνο αποκλείει ένα ποσοστό του γυναικείου καταναλωτικού κοινού, αλλά περιορίζει την ελευθερία και τις στυλιστικές επιλογές του, κατακρίνοντας έμμεσα τις πιο “ζουμερές” φιγούρες.

 

Τρανταχτό παράδειγμα, μιας και πλησιάζει το καλοκαίρι, αποτελούν τα σορτσάκια. Πόσες φορές έχεις ακούσει άκομψους σχολιασμούς και περίεργα βλέμματα για μια κοπέλα παραπάνω κιλών που φορούσε σορτσάκι; Πόσες φορές έχεις συνομιλήσει με φίλες σου, που ενώ ζεσταίνονται, δεν τολμούν να φορέσουν κάτι πιο κοντό; Πόσες φορές και η ίδια, ίσως έχεις περιοριστεί ως προς το τι να βάλεις προκειμένου να αποφύγεις άβολες καταστάσεις; Όλα τα παραπάνω, ξέχασέ τα! Γιατί ήρθε ένα brand που έχει το κατάλληλο σορτσάκι για σένα, είτε είσαι μέγεθος S είτε XL.

 

Το brand noTHINKIN δημιουργήθηκε το 2015 ξεκινώντας από την κατασκευή tailor made σορτς. Σε τζιν, κυρίως, υφάσματα αλλά και έντονα χρώματα, στον κατάλογο θα βρεις πολλά διαφορετικά σχέδια και μεγέθη. Εμπνευσμένοι από την δεκαετία των 90’s και τα κορίτσια του Beverly Hills 90210, κάνοντας μια αναζήτηση, θα δεις πως πρωταγωνιστής είναι τα ψηλόμεσα σορτσάκια, που συνδυάζουν την νοσταλγική διάθεση των 90’s και τις τάσεις των τελευταίων χρόνων.  Έχοντας πλέον τρία χρόνια λειτουργίας και φανατικό αγοραστικό κοινό, η εταιρεία αποφάσισε να επεκταθεί και σε άλλα ήδη όπως μπλούζες και φορέματα. Με μότο ” Μόνο για όσες τολμούν, αν πιστεύεις πως ήρθε η ώρα και εσύ να πετάξεις από πάνω σου τα στερεότυπα και τις δεύτερες σκέψεις, κάνε μια αναζήτηση και βρες το ρούχο εκείνο που είναι “κομμένο και ραμμένο” για τα δικά σου γούστα και μέτρα. Και όπως λέει και το ίδιο το λογότυπο, δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη. No Thinkin λοιπόν και φόρεσε ό,τι πραγματικά σε ευχαριστεί εσένα και μόνο!

Δείτε όλα τα κείμενα της ενέργειας στην σελίδα http://panteio-day.24media.gr/.

Exit mobile version