ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το όνειρο των αδελφών Φαρμάκη έχει όνομα

Το κείμενο αυτό είναι μέρος του project "Panteio Day". Φοιτητές του Ad&PR Lab του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών βρέθηκαν μία ημέρα στο Σπίτι της 24MEDIA και εκεί πήραν brief από 8 αγαπημένα brand για να δημιουργήσουν native content.

 

Από την Δανάη Κοντίση

Έχεις μία ιδέα, έχεις πάθος και διάθεση να δουλέψεις πάνω σε αυτήν, έχεις μία δυνατή και έμπιστη ομάδα και έχεις και την Ελληνική οικονομική και όχι μόνο πραγματικότητα να είναι χειρότερος εχθρός και από τον Thanos σε έναν «πόλεμο» που σίγουρα στο μυαλό σου είναι αυτός της αιωνιότητας.

Στην Ελλάδα της κρίσης οι νέες επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν πέρα από την συνολικά κακή οικονομική κατάσταση της χώρας και άλλα εμπόδια. Η Ελληνική καχυποψία, ο σκληρός ανταγωνισμός μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων σε συνδυασμό με την εμφάνιση νέων ανταγωνιστών σε παγκόσμιο επίπεδο, η χρηματοπιστωτική αστάθεια ολόκληρης της Ευρώπης είναι μερικά μόνο από τα εμπόδια, που ένας νέος επιχειρηματίας καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα.

Τι συμβαίνει όμως την ίδια ακριβώς στιγμή στην παγκόσμια οικονομική σφαίρα; Τι θα πρέπει να λάβει υπόψη του ο νέος επιχειρηματίας στο ξεκίνημα του;  Οι λέξεις κλειδιά είναι ανθρωποκεντρισμός και καινοτομία. Οι στόχοι που καλείται εδώ να πετύχει είναι ασφαλώς πολύ πιο δημιουργικοί και είναι ακριβώς αυτό, στόχοι!  Πρόκειται για προκλήσεις και όχι εμπόδια. Οι νούμερο ένα λοιπόν προκλήσεις των επικεφαλών των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο αλλά και σε Ελληνικό πια επίπεδο σύμφωνα με την ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων) είναι η στροφή στον άνθρωπο -τον συνεργάτη, τον πελάτη, τον υπάλληλο-  και στις καλύτερες δυνατές σχέσεις με αυτόν. Τις νέες αυτές προκλήσεις συνοδεύουν βεβαίως οι οικονομικοπολιτικοί κίνδυνοι, που θα ήταν αφελές από μέρους μας να ξεχάσουμε, αλλά και μία αισιόδοξη οπτική, η οποία θέτει στο επίκεντρο την επένδυση εμπιστοσύνης στο επιχειρείν.

Ακριβώς αυτήν την επένδυση έκαναν η Γωγώ και η Όλγα Φαρμάκη παίρνοντας την απόφαση να κάνουν το KISTERSS πραγματικότητα. Ένα ιστολόγιο μόδας, αρχικά, και στη συνέχεια ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό κατάστημα (e-shop), που καλύπτει τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας σε ένδυση, υποδήματα, αξεσουάρ και χειροποίητα γυαλιά ηλίου, με έδρα την Ελλάδα, ήταν το δικό τους όνειρο.

Δεδομένου ότι η αποστολή KISTERSS έχει στεφθεί με μεγάλη επιτυχία, ήδη από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας τους, θελήσαμε να μάθουμε ποια ήταν τα εμπόδια που συνάντησαν εκείνες στα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα και τι συμβουλές δίνουν σε κάποιον που επιθυμεί να κάνει το δικό του πρώτο βήμα στον κόσμο της επιχειρηματικότητας.

“Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν το οικονομικό,καθώς δεν είχαμε μεγάλο budget αλλά είχαμε μεγάλα όνειρα.

Το δεύτερο και επίσης σημαντικό ήταν η απόσταση, καθώς εγώ έμενα μόνιμα Αμερική και η Όλγα Ελλάδα. Έτσι είχαμε να αντιμετωπίσουμε την διαφορά ώρας, που μας εμπόδιζε σε μεγάλο βαθμό, καθώς οι αποφάσεις παίρνονται πάντα από κοινού.”

Η επιθυμία τους όμως να κάνουν κάτι δικό τους μαζί, οικογενειακά, γύρω από το αντικείμενο που λατρεύουν, στην χώρα που αγαπούν, ήταν η κινητήριος δύναμή τους κάθε φορά που συναντούσαν κάποιο εμπόδιο. Εάν μάλιστα μπορούσαν να δώσουν τρεις συμβουλές στην Γωγώ και την Όλγα του 2011, αλλά και σε κάθε νέο επιχειρηματία, αυτές θα ήταν:

“ Να πιστεύουν  στον εαυτό τους και σε αυτό που θέλουν να κάνουν γιατί αν δεν το πιστέψουν οι ίδιοι εκατό τοις εκατό, τότε δεν θα το πιστέψουν και οι άλλοι.

Να κάνουν μικρά και σταθερά βήματα.

Να κάνουν όσο το δυνατόν σωστότερη διαχείριση των χρημάτων.“

Εμείς από την συζήτησή μας μαζί τους θα κρατήσουμε και την πολύ αυθόρμητη συμβουλή της Όλγας :

 

“Τα όνειρά μας τα κυνηγάμε και δεν μας προσπερνούν”

και θα την φέρνουμε στο μυαλό μας στις δύσκολες στιγμές, στους δικούς μας «αγώνες μετ’ εμποδίων».

Δείτε όλα τα κείμενα της ενέργειας στην σελίδα http://panteio-day.24media.gr/.