7 θεατρικές παραστάσεις που θα δεις τον Σεπτέμβριο στο Ηρώδειο
- 25 ΑΥΓ 2024
Αν αυτές οι γραμμές σε βρίσκουν στις διακοπές σου, θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου (έστω και με πόνο ψυχής) να τις προσπεράσεις γιατί ο Σεπτέμβριος για σένα φαντάζει ακόμα μακριά. Αν έχεις επιστρέψει όμως στην πόλη συνέχισε, αφού στη συνέχεια του άρθρου θα καταλάβεις ότι το καλοκαίρι δεν τελειώνει τον Αύγουστο και σίγουρα δεν τελειώνουν αυτόν τον μήνα οι πολιτιστικές μας βραδιές σε ανοιχτά θέατρα. Ο Σεπτέμβριος προμηνύεται άκρως θεατρικός στο Ηρώδειο.
Μερικές από τις πιο πολυσυζητημένες παραστάσεις του καλοκαιριού, παραστάσεις που παρουσιάστηκαν στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου ή που έκαναν περιοδεία σε πόλεις όλης της Ελλάδας, επιστρέφουν κάτω από τον αττικό ουρανό και παρουσιάζονται στο πιο ωραίο ανοιχτό θέατρο της Αθήνας, στη σκιά του βράχου της Ακρόπολης, το Ηρώδειο τον Σεπτέμβριο. Καιρός να φτιάξεις τη λίστα των θεατρικών εξορμήσεών σου.
Ηρακλής Μαινόμενος του Ευριπίδη
Την Κυριακή, 1η Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί στο Ηρώδειο η παράσταση Ηρακλής Μαινόμενος, του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ένας σπουδαίος θίασος με τους Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, Γιώργο Γάλλο, Στεφανία Γουλιώτη, Ηρώ Μπέζου, Άννα Καλαϊτζίδου, Γιάννη Κλίνη, Αινεία Τσαμάτη, Νίκο Μήλια, Γκαλ Ρομπίσα, Μπάμπη Γαλιατσάτο, Θανάση Ραφτόπουλο, Αντώνη Αντωνόπουλο, καθώς και τον διαπρεπή μουσικό Φώτη Σιώτα σε εξέχοντα ρόλο επί σκηνής, μάς βυθίζει στην υπαρξιακή αγωνία της εμβληματικής τραγωδίας του Ευριπίδη, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Δημήτρη Καραντζά.
Ο Δημήτρης Καραντζάς έχει τη μαεστρία με όποια ιστορία κι αν καταπιαστεί να τη φέρει στο σήμερα και να σε κάνει κοινωνό των παθών των ηρώων του κι αυτή τη μαεστρία θα διαπιστώσεις και στον Ηρακλή Μαινόμενο αν τον δεις στο Ηρώδειο την 1η του Σεπτέμβρη.
Σ’ αυτό, το πιο σκοτεινό και πιο ανθρώπινο έργο του Ευριπίδη, τόπος δράσης είναι η Θήβα, που βρίσκεται σε καθεστώς τυραννίας από τον Λύκο, αφότου ο Ηρακλής έφυγε για τον τελευταίο του άθλο. Ο πατέρας και η σύζυγος του Ηρακλή, εξόριστοι και μελλοθάνατοι, δεν έχουν καμία ελπίδα. Το ίδιο και ο Χορός που βρίσκεται ξαφνικά δούλος στο καθεστώς του Τυράννου Λύκου. Όταν ο Ηρακλής έρχεται από τον Άδη έχοντας καταφέρει όλους τους άθλους, ανατρέπει τον Λύκο και όλα δείχνουν ότι το τέλος τους θα είναι αίσιο. Αλλά η βούληση των Θεών – η Τυραννία του Ηρακλή – βάφει τα χέρια του ήρωα με το πιο νοσηρό αίμα. Το αίμα της γυναίκας και των παιδιών του, που θα σκοτώσει κεντρισμένος από τη μανία της Λύσσας.
Πότε: Κυριακή 1/9 στις 21.00.
Εισιτήρια εδώ.
Ορέστεια του Αισχύλου
Στις 12 και 13 Ιουλίου 2024, στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, περισσότεροι από 19.000 θεατές χειροκρότησαν όρθιοι τον Θεόδωρο Τερζόπουλο, τον θίασο και τους συντελεστές της Ορέστειας. Η εμβληματική τριλογία του Αισχύλου, στην πρώτη συνεργασία του διεθνώς καταξιωμένου Έλληνα σκηνοθέτη και δασκάλου με το Εθνικό Θέατρο, πέρασε πλέον στην ιστορία. Η παράσταση μετά από 2 αλλεπάλληλα sold out, η παράσταση περιόδευσε στην Ελλάδα και την Κύπρο και στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου θα μπορέσεις να την παρακολουθήσεις στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού.
Tο 458 π.Χ., σε μια εποχή βίαιων κοινωνικών και πολιτικών ανατροπών, o Αισχύλος παρουσιάζει στη γιορτή των Διονυσίων την Ορέστεια (Αγαμέμνων, Χοηφόροι, Ευμενίδες), τη μοναδική σωζόμενη τριλογία αρχαίου δράματος και το τελευταίο σωζόμενο έργο του, που συνέταξε δύο μόλις χρόνια πριν από τον θάνατό του, αντανακλώντας πολλές από τις ραγδαίες μεταβολές της εποχής του.
Κεντρικός άξονας της τριλογίας είναι το τραγικό βραχυκύκλωμα του Ορέστη που διαχέεται σε όλα τα πρόσωπα του δράματος και στον χορό μέσα από διαδοχικά στάδια: από την αποσταθεροποίηση στο αδιέξοδο, στην τρέλα. Την κατάσταση αυτή εκμεταλλεύεται η Αθηνά στο τρίτο μέρος της τριλογίας, για να θεσμοθετήσει τη δημοκρατία με τη βία, μέσω μιας αμφιλεγόμενης σύναψης ειρήνης.
Στα δύο πρώτα μέρη της τριλογίας, στον Αγαμέμνονα και τις Χοηφόρους, οι δολοφονίες που βάζουν τέλος στις τυραννικές εξουσίες του Αγαμέμνονα και της Κλυταιμνήστρας αποτελούν την κορύφωση μιας νέας περιόδου κρίσης και αποσταθεροποίησης που αντανακλάται στις Ευμενίδες. Οι Ερινύες, οι χθόνιες θεότητες, εκπροσωπώντας τα ένστικτα και τις παρορμήσεις διαφυλάσσουν τη μνήμη. Γνωρίζοντας ότι κάθε διαμάχη με τους θεούς είναι προδιαγεγραμμένη ήττα, εξεγείρονται και απειλούν την ευταξία της πόλης. Ο Ορέστης πρέπει να πληρώσει για να τιμωρηθεί όχι μόνο το έγκλημα, αλλά και η επανάληψή του, και να διατηρηθεί ζωντανή η μνήμη της σύγκρουσης.
Η Αθηνά προσπαθεί με κάθε τίμημα να συνάψει «σύμφωνο ειρήνης» ανάμεσα στους θεούς και τις Ερινύες, προσφέροντας ανταλλάγματα και προνόμια. Για να πετύχει τη συνθηκολόγηση, μεταφέρει τη βία στο πεδίο της γλώσσας. Ο λόγος της εισάγει τη δόλια πειθώ, το ψέμα και την παραπλάνηση στην πολιτική σφαίρα. Οι Ερινύες υποκύπτουν με τη θέλησή τους. Φορώντας τα χαρακτηριστικά πορφυρά ενδύματα των μετοίκων, ανακηρύσσονται σε Ευμενίδες και απομακρύνονται από τον πυρήνα της πόλης. Οδηγούνται στην αφάνεια, στη λήθη, στα έγκατα της γης. Το δημοκρατικό πολίτευμα έχει εγκαθιδρυθεί. Όχι όμως ανώδυνα. Ό,τι είναι ασύμβατο με το νέο καθεστώς -το μέρος του ζωντανού σώματος που συνδέεται με τη μνήμη, τα ένστικτα, τη ζωική ορμή- έχει εξοριστεί. Η νέα τάξη πραγμάτων επιβάλλεται από τους εξουσιαστικούς μηχανισμούς με τρόπο τέτοιο, ώστε αυτές οι ζωτικές δυνάμεις μοιάζει σαν να μην υπήρξαν ποτέ.
Οι Ερινύες συμβιβάζονται και αποδέχονται την κοινωνική θέση των μετοίκων, ωστόσο η εσωτερική δομή τους δεν αλλοιώνεται. Όπως τα φυσικά φαινόμενα που δεν εξαφανίζονται από τη γη, αλλά ακολουθούν μια σπειροειδή πορεία μετουσίωσης, κλιμάκωσης και αποκλιμάκωσης, έτσι μπορούμε να φανταζόμαστε και τις χθόνιες θεότητες να οπισθοχωρούν και να αποσύρονται, για να αναδυθούν εκ νέου, παίρνοντας συνεχώς νέες, απροσδόκητες μορφές.
Παίζουν: Έβελυν Ασουάντ (Κασσάνδρα), Τάσος Δήμας (Φύλακας/Κορυφαίος/Προπομπός), Κωνσταντίνος Ζωγράφος (Πυλάδης), Έλλη Ιγγλίζ (Τροφός), Κώστας Κοντογεωργόπουλος (Ορέστης), Δαυίδ Μαλτέζε (Αίγισθος), Άννα Μαρκά Μπονισέλ (Προφήτις), Νίκος Ντάσης (Απόλλων), Ντίνος Παπαγεωργίου (Κήρυκας), Αγλαΐα Παππά (Αθηνά), Σάββας Στρούμπος (Αγαμέμνων), Αλέξανδρος Τούντας (Οικέτης), Νιόβη Χαραλάμπους (Ηλέκτρα), Σοφία Χιλλ (Κλυταιμνήστρα/Το Είδωλον της Κλυταιμνήστρας).
Xορός: Μπάμπης Αλεφάντης, Έβελυν Ασουάντ, Ναταλία Γεωργοσοπούλου, Κατερίνα Δημάτη, Κωνσταντίνος Ζωγράφος, Πύρρος Θεοφανόπουλος, Έλλη Ιγγλίζ, Βασιλίνα Κατερίνη, Θάνος Μαγκλάρας, Ελπινίκη Μαραπίδη, Άννα Μαρκά Μπονισέλ, Λυγερή Μητροπούλου, Ρόζυ Μονάκη, Ασπασία Μπατατόλη, Νίκος Ντάσης, Βαγγέλης Παπαγιαννόπουλος, Σταύρος Παπαδόπουλος, Μυρτώ Ροζάκη, Γιάννης Σανιδάς, Αλέξανδρος Τούντας, Κατερίνα Χιλλ, Μιχάλης Ψαλίδας, Giulio Germano Cervi.
Πότε: Τετάρτη 4 και Πέμπτη 5/9, στις 21.00.
Εισιτήρια εδώ.
Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη
Η Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία του διεθνούς φήμης σκηνοθέτη Timofey Kulyabin, μετά την επιτυχία που σημείωσε στην Επίδαυρο έρχεται στο Ηρώδειο τον Σεπτέμβριο για 2 παραστάσεις στις 9 και 10 του μήνα.
Η παγκόσμια πρεμιέρα της παράστασης που γέμισε το αργολικό θέατρο, κέρδισε το κοινό με τις ερμηνείες των ηθοποιών σε συνδυασμό με τη σύγχρονη σκηνοθετική ματιά του. Ένα αντιπολεμικό έργο που αξίζει να δεις στην Αθήνα.
«Τολμηρός και πρωτοποριακός στην τέχνη και στη ζωή, με τον πόλεμο να είναι εγγεγραμμένος πια στο dna του, αρνητής του καθεστώτος Πούτιν, ειδικά μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, ο Kulyabin εργάζεται αυτοεξόριστος έχοντας βρει καταφύγιο στο Βερολίνο. Αυτή η προσωπική του εμπειρία ήταν και η γενεσιουργός αφορμή της οπτικής του γι’ αυτήν την τραγωδία», έγραφε για τον σκηνοθέτη της παράστασης και την εμπειρία της Ιφιγένειας στην Επίδαυρο, η Γεωργία Οικονόμου στο NEWS24/7.
«Το ερμηνευτικό cast ήταν θαυμάσιο. Καλοκουρδισμένο, υπακούει σε μία κοινή αισθητική νόρμα κατορθώνοντας να μας κάνει συμμέτοχους στα τραγικά διλήμματα των ηρώων του. Διλήμματα οικουμενικά που έχουν να κάνουν με ηθικές επιλογές εξαιρετικά περίπλοκες, που δεν επιδέχονται σωστής ή λανθασμένης απάντησης, καθώς φέρνουν σε αντιπαράθεση τα ατομικά συναισθήματα με τις υποχρεώσεις τους. Όλα τα πρόσωπα της Ιφιγένειας ταλανίζονται γύρω από αυτό το θεμελιώδες δίπολο του ατομικού με το συλλογικό “πρέπει”», σημείωνε η ίδια μεταξύ άλλων.
Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Ανθή Ευστρατιάδου/ Ιφιγένεια, Μαρία Ναυπλιώτου/ Κλυταιμνήστρα, Νικόλας Παπαγιάννης/ Μενέλαος, Δημήτρης Παπανικολάου/ Πρεσβύτης, Θάνος Τοκάκης/ Αχιλλέας, Νίκος Ψαρράς/ Αγαμέμνων.
Χορός: Δημήτρης Γεωργιάδης, Χρήστος Διαμαντούδης, Μάριος Κρητικόπουλος, Βασίλης Μπούτσικος, Αλέξανδρος Πιεχόβιακ.
Πότε: Δευτέρα 9/9 και Τρίτη 10/9 στις 21.00.
Εισιτήρια εδώ.
8 Γυναίκες
Η πιο δροσερή κωμωδία του φετινού καλοκαιριού, μετά από μια sold out περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, καταφτάνει στις 11 Σεπτεμβρίου στο ωραιότερο θέατρο της Αθήνας για μία και μοναδική παράσταση, με ένα γυναικείο all-star cast που «σκοτώνει» και με το μυστήριο να απογειώνεται, αυτή φορά με τη μαγευτική θέα της νυχτερινής Ακρόπολης στο Ηρώδειο.
Υρώ Μανέ, Γιώτα Φέστα, Τάνια Τρύπη, Φωτεινή Ντεμίρη, Ευγενία Δημητροπούλου, Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, Ευγενία Ξυγκόρου, Μαρίζα Τσάρη αφού καταχειροκροτήθηκαν με ενθουσιασμό από το κοινό όλης της χώρας, χάρη στις άφθονες δόσεις γέλιου, μυστηρίου και ανατροπών που προσέφεραν απλόχερα, έρχονται στο Ηρώδειο να οργανώνουν το τέλειο έγκλημα, για τελευταία φορά! Εσύ μπορείς να βρεις τη δολοφόνο;
Η διάσημη αστυνομική κωμωδία του Ρομπέρ Τομά μέσα στο πολύχρωμο Αλμοδοβαρικό σύμπαν που στήνει ο Χρήστος Σουγάρης, με ζωντανό βίντεο επί σκηνής το οποίο καταργεί εντυπωσιακά τα όρια μεταξύ θεάτρου και σινεμά, παρουσιάζεται σε μια πλούσια παραγωγή υψηλών προδιαγραφών.
8 γυναίκες βρίσκονται αποκλεισμένες σε ένα απομονωμένο σπίτι με αφορμή μια οικογενειακή συνάντηση. Ξαφνικά έρχονται αντιμέτωπες με έναν φόνο – αλλά και με τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά τους.
Η Γκαμπί, σύζυγος του μεγαλοαστού Μαρσέλ, οι δυο του κόρες, Σουζόν και Κατρίν, η κουνιάδα του, Ογκουστίν, η πεθερά του, Μαμή, η απρόσκλητη και ανεπιθύμητη αδελφή του, Πιερέτ, η επιστήθια οικονόμος, μαντάμ Σανέλ, και η όμορφη καμαριέρα Λουίζ.
Είναι όλες ύποπτες.
Ο οικοδεσπότης Μαρσέλ, μοναδικός άνδρας του σπιτιού, βρίσκεται άγρια δολοφονημένος στο δωμάτιό του. Καθώς κανείς δεν εισήλθε στο σπίτι την προηγούμενη νύχτα, οι υποψίες για τη δολοφονία, βαραίνουν εκείνες – και μόνο εκείνες.
Κατά τη διαδικασία της εξιχνίασης της υπόθεσης, αποκαλύπτονται μυστικά και ψέματα για τη σχέση των γυναικών με τον δολοφονημένο, σύζυγο, πατέρα, αδελφό, εργοδότη και γαμπρό.
Ήταν τελικά ο αγαθός, μειλίχιος οικογενειάρχης, τον οποίο καταπίεζαν αφόρητα οι γυναίκες που πλαισίωναν τη ζωή του, ή ο κλασικός άντρας εκμεταλλευτής, άπιστος και κακοποιητής τους;
Απαντήσεις στο Ηρώδειο.
Πότε: Τετάρτη, 11/9 στις 21.00
Εισιτήρια εδώ.
Ικέτιδες του Αισχύλου
60 χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του έργου στην Επίδαυρο, το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν και το Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζουν την εμβληματική τραγωδία του Αισχύλου Ικέτιδες, με τη σκηνοθετική υπογραφή της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας του Θεάτρου Τέχνης Μαριάννας Κάλμπαρη. Η παράσταση έγινε sold out στην Επίδαυρο και πολύ πρόσφατα ξεκίνησε η προπώληση εισιτηρίων για τις παραστάσεις στο θέατρο του Λυκαβηττού αλλά και στο Ηρώδειο, όπου οι Ικέτιδες θα παρουσιαστούν στις 12 Σεπτεμβρίου.
Μια παράσταση για τις βαθιές ρίζες της πατριαρχίας και τον τρόπο με τον οποίο καθόρισαν τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα.
Η Λένα Παπαληγούρα και Λουκία Μιχαλοπούλου μαζί με τους Γιάννη Τσορτέκη και Άκη Σακελλαρίου, συνθέτουν το εξαιρετικό πρωταγωνιστικό σύνολο μιας παράστασης που συμπληρώνει η κορυφαία Ελληνίδα τραγωδός Λυδία Κονιόρδου.
Στις παραστάσεις της Επιδαύρου, του Ανοιχτού Θεάτρου Λυκαβηττού και του Ωδείου Ηρώδου Αττικού η Μαρίνα Σάττι εμφανίζεται ως σολίστ, μαζί με τις χορωδούς από το δικό της γυναικείο χορωδιακό σχήμα CHÓRES, που παίρνουν μέρος στον εντυπωσιακό πενηνταμελή Χορό.
Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Λυδία Κονιόρδου/ Πελασγός, Λουκία Μιχαλοπούλου/ Αμυμώνη, Λένα Παπαληγούρα/ Υπερμνήστρα, Άκης Σακελλαρίου/ Δανός, Γιάννης Τσορτέκης/ Αιγύπτιος Κήρυκας.
Σολίστ η Μαρίνα Σάττι.
Κορυφαία χορεύτρια: Χριστίνα Σουγιουλτζή
Κορυφαίες CHÓRES (αλφαβητικά): Ελένη Βασιλάκη, Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου, Γιώτα Δημητρακοπούλου, Φανή Λύκου, Ιόνυ Μοσχοβάκου, Δάφνη Παγουλάτου, Ελένη Πούλιου, Ελίνα Σταμοπούλου, Δανάη Στεργίου, Νικολάια Τριανταφύλλου
Κορυφαίες Δραματικής Σχολής Θεάτρου Τέχνης (αλφαβητικά): Νεφέλη Δοδοπούλου, Μυρτώ Καπώλη, Ρένια Κρητικού, Άννα Μωρόγιαννη.
Πότε: Πέμπτη 12/9 στις 21.00.
Εισιτήρια εδώ.
Δον Κιχώτης
Η ιστορία του ονειροπόλου Ιππότη Δον Κιχώτη από τη Μάντσα, του συντρόφου του Σάντσο Πάντσα και της αγαπημένης του Δουλτσινέας ξαναζωντανεύει από έναν μεγάλο θίασο, που διεθύνει σκηνοθετικά ο Γιάννης Μπέζος. Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης ως Δον Κιχώτης, ο Θανάσης Τσαλταμπάσης ως Σάντσο, η Νάντια Κοντογεώργη ως Δουλτσινέα και η Παρθένα Χοροζίδου ως Μαροτόρνα έρχονται στο Ηρώδειο τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου.
«Το σατιρικό ρομάντζο του Θερβάντες μας υπενθυμίζει τη μεγάλη ανάγκη του ανθρώπου γι’ αυτό που τον ξεπερνά! Κι όταν καταθέτει ο ήρωάς μας την ευαισθησία του και τη μεγάλη του φαντασία, οι άλλοι χλευάζουν και γελούν. Κι όμως, έτσι είναι! Η φαντασία και η ποίηση, για να περάσουν, πρέπει να πληρώσουν διόδια! Μερικές φορές πολύ ακριβά!
Ας γελάσουμε λοιπόν με τα παθήματα του Δον Κιχώτη, αλλά ταυτόχρονα ας αναλογιστούμε μήπως η, έτσι κι αλλιώς, μικρή ζωή μας θα ήταν ανυπόφορη χωρίς αυτόν», γράφει ο Γιάννης Μπέζος για την παράσταση.
Πότε: Δευτέρα, 23/9 στις 21.00.
Εισιτήρια εδώ.
Άμλετ
Μετά από μία μεγάλη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, ο Άμλετ, με τη σκηνοθετική υπογραφή του Θέμη Μουμουλίδη και τον Αναστάση Ροϊλό στον ομώνυμο ρόλο, κλείνει το θεατρικό του ταξίδι στο Ηρώδειο τη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου.
Σ’ έναν κόσμο σκοτεινό, αδίστακτο, όπου η φιλία αλλά και οι σχέσεις αίματος δεν σημαίνουν τίποτε, ο Άμλετ στοχάζεται. Η άρνηση για δράση καθρεφτίζει τη σύλληψη της εικόνας ενός κόσμου, πού όσο κι αν αλλάζει, τα ερείπια στέκουν εκεί- απαράλλαχτα. Αποσύνθεση. Η φθορά, η διαφθορά, η παρακμή, η θανάσιμη επανάληψη. Ο Άμλετ στοχάζεται. Όχι τόσο το να ζεις αλλά το πώς μπορείς να ζεις μια ζωή άξια να βιωθεί. Αίτημα πολιτικό και οντολογικό. Ο Άμλετ στοχάζεται για τον χρόνο και τον κόσμο. Και βλέπει την εικόνα ολόκληρη: Καμμιά χρήση του κόσμου δεν είναι καλή. Ο χρόνος εξαρθρώνεται. Ο Άμλετ ζωγραφίζει το ανθρώπινο. Ιχνογραφεί τις αντιθέσεις: Βάθος και επιφάνεια, είναι και φαίνεσθαι, αντίσταση και υποταγή, ειλικρίνεια και υποκρισία, λόγια και σιωπή, απόκρυψη και αποκάλυψη παράσταση και άρρητο. Τα όρια της γλώσσας και του κόσμου ή και αντίστροφα. Ο Άμλετ επιθυμεί την επιθυμία ενός καινούργιου κόσμου απαλλαγμένου από ενοχές που θα χτιστεί πάνω στα ερείπια του παλιού.
Πρωταγωνιστούν: Αναστάσης Ροϊλός/ Άμλετ, Ιωάννα Παππά/ Γερτρούδη, Μιχάλης Συριόπουλος/ Κλαύδιος, Θοδωρής Σκυφτούλης/ Πολώνιος- Νεκροθάφτης, Θανάσης Δόβρης/ Βερνάρδος Ρόζενγκραντζ- Ηθοποιός Όσρικ- Λοχαγός, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου/ Γκίλδενστερν, Τζένη Καζάκου/ Οφηλία, Άρης Νινίκας/ Οράτιος, Δημήτρης Αποστολόπουλος/ Λαέρτης Φόρτεμπρας.
Πότε: Δευτέρα 30/9 στις 20.30.
Εισιτήρια εδώ.