9 θεατρικές παραστάσεις που μπορείς να δεις αυτές τις μέρες
- 16 ΜΑΡ 2025
Η θεατρική άνοιξη συνεχίζεται με ακόμα περισσότερες παραστάσεις. Θεατρικές παραστάσεις που ολοκληρώνουν το ταξίδι τους στις σκηνές της Αθήνας και άλλες που μόλις το ξεκίνησαν, θα βρεις σε αυτή την εποχή που είναι μεταβατική όχι μόνο σε ό,τι αφορά τον καιρό αλλά και σε ό,τι αφορά τα θεάματα. Τις θεατρικές παραστάσεις που ακολουθούν μπορείς να τις παρακολουθήσεις αυτές τις μέρες. Σου συνιστώ να το κάνεις γιατί εβδομάδα χωρίς θέατρο, μοιάζει με χαμένη εβδομάδα.
Από κλασικές αξίες όπως το Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμιουελ Μπέκετ, αλλά και σπουδαία μυθιστορήματα στη σκηνή, μέχρι νέα έργα του ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου, μια όπερα δωματίου και ένα έργο θεάτρου ντοκιμαντέρ για το έγκλημα των Τεμπών, μπορείς να βρεις ανάμεσα στις 9 παραστάσεις που μπορείς να δεις αυτές τις μέρες στην Αθήνα. Μην χάσεις τις τελευταίες παραστάσεις θεατρικών έργων που σημειώνουν επιτυχία εδώ και χρόνια και σημείωσε στην ατζέντα σου τις νέες, ενδιαφέρουσες πρεμιέρες. Αυτόν τον Μάρτιο το θέατρο συναρπάζει, συγκινεί και μετακινεί. Κι εσύ θα γίνεις μέρος του.
Περιμένοντας τον Γκοντό
Το Περιμένοντας τον Γκοντό, το εμβληματικό έργο του Ιρλανδού Νομπελίστα Σάμιουελ Μπέκετ, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, παίζεται πλέον μόνο Παρασκευή (20:00), Σάββατο (21:00) και Κυριακή (19:00) και ολοκληρώνει το θεατρικό ταξίδι του την Κυριακή των Βαΐων.
Οδηγίες για την παρακολούθηση του Περιμένοντας τον Γκοντό:
- Να έχετε ανοιχτόμυαλη προσέγγιση. Αποδεχτείτε την αβεβαιότητα.
- Προετοιμαστείτε για μια εμπειρία περισυλλογής: Κατά την παρακολούθηση, θα ήταν καλό να αναλογιστείτε πώς αυτά τα θέματα σχετίζονται με την ανθρώπινη εμπειρία γενικότερα, αλλά και προσωπικά.
- Δώστε προσοχή στους διαλόγους και τις παύσεις. Έχουν εξίσου μεγάλη σημασία και συμβάλλουν στη δημιουργία της ατμόσφαιρας.
- Απολαύστε το κωμικό στοιχείο. Η αίσθηση του χιούμορ είναι συχνά λεπτή και παράλογη, αλλά σημαντική για την κατανόηση του έργου.
- Μην προσπαθήσετε να αναλύσετε τα πάντα. Αφήστε το έργο να σας αγγίξει.
- Συζητήστε το έργο μετά την παράσταση.
Η τεχνητή νοημοσύνη, που έχει δώσει την παραπάνω απάντηση στο πώς πρέπει να παρακολουθήσει κανείς το Περιμένοντας τον Γκοντό, μοιάζει να γνωρίζει καλά το έργο του Σάμιουελ Μπέκετ. Για τους περισσότερους το έργο δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, πρόκειται ένα από τα σπουδαιότερα και επιδραστικότερα κείμενα του 20ου αιώνα, το οποίο συνεχίζει να απασχολεί τους δημιουργούς μέχρι σήμερα. Παράλληλα όμως, είναι ανοιχτό σε όλους τους νέους θεατές, κάθε ηλικίας, καθώς παραμένει επίκαιρο όχι μόνο για τη φιλοσοφική του βαρύτητα, αλλά και για τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο συνδυάζει την τραγικότητα με το χιούμορ, όντας ταυτόχρονα βαθύ και διασκεδαστικό. Ο Θωμάς Μοσχόπουλος προσκαλεί το κοινό σε μία ερμηνευτική προσέγγιση που αναδεικνύει το τραγικωμικό του σύμπαν και ταυτόχρονα επιχειρεί μία ανάγνωση ακριβείας που ακουμπά όσο ποτέ στις μέρες μας.
Ιδιαίτερο στοιχείο στην παράσταση αποτελεί η διανομή (κατ’ αποκλειστικότητα νέοι σε ηλικία ερμηνευτές), που καταθέτει ένα σχόλιο για τα αδιέξοδα της νέας γενιάς, που στην εποχή μας βρίσκει τον εαυτό της καθηλωμένο από τις καταστάσεις, πριν καν ξεκινήσει την πορεία της.
Επί σκηνής οι: Πάνος Παπαδόπουλος, Τάσος Ροδοβίτης, Γιάννης Σαμψαλάκης, Γιάννης Βαρβαρέσσος και Πέτρος Δημοτάκης.
Πότε και πού: Κάθε Παρασκευή στις 20:00, Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 19:00 στο Θέατρο Πόρτα.
Εισιτήρια εδώ.
Απόρρητο
Το έργο του Ivan Vyrypaev Απόρρητο (Νέα Τάξη Πραγμάτων), θα παρουσιάζεται μέχρι την Κυριακή 23 Μαρτίου στο θέατρο Τζένη Καρέζη, σε σκηνοθεσία που υπογράφει η Ταμίλα Κουλίεβα.
Θα τολμούσες να εξομολογηθείς τις πιο προσωπικές σου αλήθειες σε αυτούς που αγαπάς; Μέχρι πού αντέχεις να δοκιμάσεις τα όρια της αποδοχής τους; Και αλήθεια, σε ποιο σημείο σπάει η κλωστή που κρατάει την ισορροπία ανάμεσα στην εικόνα που θέλεις να έχεις και τις πιο μύχιες πτυχές σου που συνθέτουν αυτό που πραγματικά είσαι;
Ένα σύγχρονο έργο με δονούμενο κοινωνικό λόγο που δίνει στις λέξεις την ορμή της αλήθειας, με τους Ταμίλα Κουλίεβα, Μαριάννα Κιμούλη και Χρήστο Στέργιογλου.
Συμμετέχουν η Έλλη Στάη και ο Παύλος Τσίμας.
Μεταφερόμαστε στο 2028. 3 επιστήμονες, παίρνουν μέρος σε μια κλειστή έρευνα, η οποία με τη συμβολή της φερεγγυότητας της Τεχνητής Νοημοσύνης, διερευνά τα πιο φλέγοντα ερωτήματα που απασχολούν την ανθρωπότητα. Μέσα από τις απαντήσεις που καλούνται να δώσουν, σε μορφή ατομικών συνεντεύξεων, έρχονται αντιμέτωποι με συνεχείς εσωτερικές συγκρούσεις ανάμεσα σε όσα πιστεύουν και σε όσα αντέχουν να δηλώσουν.
Οι θεατές, σε ρόλο παντογνώστη αφηγητή μαθαίνουν τις αδήλωτες πτυχές της ζωής και της προσωπικότητάς τους και χωρίς να το επιδιώκουν, γίνονται οι εξομολογητές της πιο κρυφής αλήθειας τους.
Μιας αλήθειας, που εάν της έδιναν χώρο, θα ήταν πραγματικά ελεύθεροι.
Σε αυτή τη μικρή χρονική μετατόπιση, το μέλλον γίνεται ο καθρέπτης του παρόντος και αυτό που μοιάζει μακρινό, αποδεικνύεται τελικά, τόσο εγγύς και προβλέψιμο.
Πότε και πού: Μέχρι 23 Μαρτίου κάθε Πέμπτη στις 21:00, Σάββατο στις 18:30 και Κυριακή στις 19:00 στο Θέατρο Τζένη Καρέζη.
Εισιτήρια εδώ.
Το φουλάρι
Μια ραδιοφωνική όπερα δωματίου ετοίμασε η συνθέτρια Δήμητρα Τρυπάνη σε πρωτότυπο κείμενο της Ηρώς Μπέζου. Η παράσταση Το Φουλάρι παρουσιάζεται στο Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας σήμερα, Κυριακή 16 Μαρτίου, την Τρίτη 18 και την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025.
Το έργο ως μια σύγχρονη πολυφωνική μαύρη κωμωδία, χαρακτηρίζεται από αυστηρή φόρμα, έντονη πολυρυθμικότητα στη συνύφανση μουσικής και κειμένου, και πληθώρα πολυφωνικών εφέ.
Στην πρωτότυπη μουσική σύνθεση του έργου ενσωματώνονται 10 τραγούδια του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης (ιταλικά, γαλλικά, αγγλικά και ισπανικά), ενορχηστρωμένα και πολυφωνικά επεξεργασμένα από τη συνθέτρια.
12 ερμηνευτές από τον χώρο της μουσικής, του θεάτρου και του χορού πλαισιωμένοι από ένα 45μελές πολυφωνικό σύνολο με συμμετέχοντες από διαφορετικά καλλιτεχνικά και εκπαιδευτικά πεδία, και ένα 7μελές σύνολο μουσικής δωματίου, πρωταγωνιστούν σε μια σύγχρονη μουσική παράσταση μεταξύ ρεαλισμού και παραλόγου.
Στο Φουλάρι, ένας συγγραφέας, ταλαντούχος μα αφόρητα ακοινώνητος, προσκαλείται σε μια επίσημη δεξίωση, όμως αδυνατεί να διαχειριστεί την παρουσία του εκεί. Καθώς καλείται να συστηθεί και να επικοινωνήσει τη δουλειά του στην ιδιαίτερη ομήγυρη που τον περιβάλλει, η φυσική του δυσκολία στην επικοινωνία δημιουργεί συνεχώς εμπόδια, ασυνεννοησίες και ευτράπελα, σε μια κλιμάκωση που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πού θα καταλήξει.
Ερμηνευτές: Γιώργος Νικόπουλος, Χρήστος Θάνος, Ελπινίκη Σαριπανίδου, Φάνης Ζαχόπουλος, Ελένη Βεργέτη, Βάλια (Βασιλική) Καράγιωργα, Νίκος Ζιάζιαρης, Φώτης Σιώτας, Βάσια Ζορμπαλή, Ηρώ Μπέζου, Αλίκη Σιούστη, Ειρήνη Μπιλίνη Μωραΐτη
Συμμετέχουν: 8μελές μουσικό σύνολο & 45μελές πολυφωνικό σύνολο
Πότε και πού: Την Κυριακή 16/3, την Τρίτη 18/3 και την Τετάρτη 19 Μαρτίου στις 21:00 στο Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας.
Εισιτήρια εδώ.
Αξύριστα Πηγούνια
Το βραβευμένο θεατρικό έργο του Γιάννη Τσίρου Αξύριστα Πηγούνια, σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη ολοκληρώνει την 4η χρονιά επιτυχημένων παραστάσεων την Κυριακή 13 Απριλίου, στο θέατρο Μικρό Χορν.
Στο ρόλο του Σάββα ο Στάθης Σταμουλακάτος και στο ρόλο του Κυριάκου ο Ηλίας Βαλάσης. Στους ρόλους του Μαρινάκη και της Ιρίνας, ο Σπύρος Ασημένιος και η Αντωνία Πιτουλίδου αντίστοιχα.
Τα Αξύριστα Πηγούνια είναι ένα ρεαλιστικό, κοινωνικό δράμα με υπαρξιακές και ποιητικές προεκτάσεις. Μέσα από το χιούμορ και το έντονο σασπένς παρακολουθούμε χαρακτήρες «αληθινούς» και οικείους μας, με τις αδυναμίες, τις ενοχές, τη γοητεία, τη γελοιότητα, την τρυφερότητα καθώς και τη σκληρότητα τους.
Τα μυστικά τους προοδευτικά αποκαλύπτονται και μαζί τους ξετυλίγεται κομμάτι- κομμάτι το κουβάρι της ιστορίας μέχρι το καθηλωτικό φινάλε. 3 άντρες ξεγυμνώνονται ψυχικά απέναντι στο αντικείμενο του πόθου τους, γίνονται θύτες μιας γυναίκας, αλλά και θύματα της ίδιας τους της αντρικής φύσης. Ανίκανοι να διαχειριστούν το πάθος τους έρχονται σε επαφή με το κρυμμένο, τρομακτικό τους πρόσωπο.
Πότε και πού: Κάθε Κυριακή μέχρι τις 13 Απριλίου στις 21:00 στο Θέατρο Μικρό Χορν.
Εισιτήρια εδώ.
Ήταν η κακιά η (Χ)ώρα
Η παράσταση θεάτρου ντοκιμαντέρ Ήταν η κακιά η (X)ώρα, που κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο 104 στις 16 Μαρτίου και θα πραγματοποιήσει 5 παραστάσεις, εστιάζει στη διαχείριση της απώλειας και στην αγωνία που νιώθει η νέα γενιά μιας χώρας που οι χρόνιες παθογένειες της δεν φαίνεται να ανησυχούν τους αρμόδιους ακόμα και όταν αποδεικνύονται ζημιογόνες για την ανθρώπινη ζωή.
Στις 28 Φεβρουαρίου 2023, η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 62 συγκρούεται μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία 63503, αφήνοντας πίσω της 57 νεκρούς και πολλούς τραυματίες.
2 χρόνια μετά, με την ανάληψη ευθυνών να παραμένει σε εκκρεμότητα και τις οικογένειες να ζητούν δικαιοσύνη για τους αγαπημένους τους, μια ομάδα νέων ηθοποιών, ύστερα από πολύμηνη έρευνα συζητήσεων με συγγενείς των θυμάτων και επιζώντες, επιχειρεί να επικοινωνήσει τις σκέψεις και τα συναισθήματα εκείνων που έμειναν πίσω και να εξετάσει τα αναπάντητα ερωτήματα που γεννήθηκαν εκείνο το μοιραίο βράδυ.
Μια απόπειρα αντίστασης στη λήθη, σε σύνθεση κειμένου των Ειρήνη Κανελλοπούλου και Κέλλυ Παπαδοπούλου. Το κείμενο είναι βασισμένο σε μαρτυρίες συγγενών θυμάτων και επιζώντων.
Επί σκηνής: Θαλασσινή Βοσταντζόγλου, Αιμιλία Κεφαλά, Περικλής Σιούντας, Ειρήνη Χαιρετάκη
Πότε και πού: Κάθε Κυριακή στις 21:15 στο Θέατρο 104.
Εισιτήρια εδώ.
Μετά το Τέλος
Το ψυχολογικό θρίλερ του βραβευμένου Βρετανού συγγραφέα Dennis Kelly παρουσιάζεται στο ΠΛΥΦΑ κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:00, σε σκηνοθεσία Άννας Μιχελή με τους Φοίβο Παπακώστα και Κατερίνα Σπύρου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Το Μετά το Τέλος, γραμμένο το 2005 αποδεικνύεται προφητικό. Ένα ψυχολογικό θρίλερ για τα παιχνίδια εξουσίας που μπορούν να παίξουν οι άνθρωποι κάτω από ακραίες συνθήκες.
Όταν ο κόσμος, η κοινωνία και οι κανόνες της όπως τους ήξερες έχουν φτάσει στο τέλος τους, τι κάνεις; Όταν το να βγεις έξω σημαίνει θάνατο, πως επιβιώνεις; Πόσο αργά περνάει ο χρόνος μέσα σε τέσσερις τοίχους; Πόσο γρήγορα αλλάζουν οι σχέσεις και οι άνθρωποι, όταν έχουν μόνο ο ένας τον άλλο;
Η Λουίζ και ο Μαρκ είναι συνάδελφοι. Μια πυρηνική έκρηξη τους οδήγησε σε ένα υπόγειο καταφύγιο όπου θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τα επίπεδα της ραδιενέργειας να πέσουν και να είναι ασφαλές να βγουν έξω.
Στον υποχρεωτικό εγκλεισμό, αναδύονται τα καλύτερα και τα χειρότερα ένστικτα τους. Μια σχέση οικειότητας, χειραγώγησης και κακοποίησης υφαίνεται μέσα στα λεπτά, τις ώρες, τις μέρες που περνάνε μαζί, απομονωμένοι από τον έξω κόσμο.
Πόσο από τον εαυτό τους αντέχουν να χάσουν; Ή μήπως να αποκαλύψουν;
Πότε και πού: Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:00 στο ΠΛΥΦΑ.
Εισιτήρια εδώ.
Η ορέστεια του Στρίντμπεργκ
5 ηθοποιοί, με ένα μόνο μηνιάτικο, ερμηνεύουν και κοπανιούνται μέσα σε 3 έργα, στην ανατρεπτική μαύρη κωμωδία της Λένας Κιτσοπούλου, που συνδυάζει/αποδομεί/κατακρεουργεί 3 κείμενα του μεγάλου αντισυμβατικού Σουηδού θεατρικού συγγραφέα. Ο τίτλος; Η Ορέστεια του Στρίντμπεργκ. Η παράσταση συνεχίζει να παρουσιάζεται στο Θέατρο Άνεσις μέχρι και τις 13 Απριλίου.
Επί σκηνής θα δεις τους Ευδοκία Ρουμελιώτη, Χρήστο Σαπουντζή, Χρήστο Μαλάκη, Μαρία Μοσχούρη και Γιάννη Μπαριτάκη.
Όπως λέει η ίδια η Λένα Κιτσοπούλου: «Η Ορέστεια του Στρίντμπεργκ είναι η τραγωδία ενός γάμου, βασισμένη στα έργα Ο χορός του θανάτου, Οι Δανειστές και Η πιο δυνατή. Το γνωστό τρίγωνο του Στρίντμπεργκ που το συναντάμε και στα τρία αυτά έργα του αλληλοσκοτώνεται μέσα σε μία μάχη όπου ο πιο ισχυρός θα επικρατήσει, ο πιο ερωτευμένος θα διαλυθεί και ο λιγότερο ερωτευμένος θα ερωτευτεί χειρότερα από όλους.
Στο τέλος θα νικήσει ο Αισχύλος που πολύ πριν τον Στρίντμπεργκ μας είπε για τον κύκλο της ζωής που ξεκινάει από τον έρωτα, ο οποίος μετατρέπεται σε μίσος, το οποίο ενεργοποιεί την εκδίκηση, η οποία φέρνει τον φόνο, ο οποίος φέρνει τις τύψεις και τις ενοχές.
Και αφού κατανοήσουμε τον Αισχύλο, θα πρέπει να μπούμε στον κόπο να διεισδύσουμε στους στίχους του τραγουδιού ΔΑΝΕΙΚΑ, που προειδοποιούν εσένα, πούστη, που έφυγες αεράτος και σίγουρος ότι δεν ήθελες το παραπάνω, που δεν άντεχε άλλο το είναι σου την τόση δέσμευση, ότι όλα ήταν δανεικά και ότι αναδρομικά πάντα έρχεται η ώρα που πληρώνουμε.
Με λίγα λόγια θα σε περιμένω στην επόμενη γωνία, μπορεί με την μορφή καμηλοπάρδαλης, πάντως εγώ θα είμαι».
Πότε και πού: Κάθε Τετάρτη στις 21:00, Πέμπτη στις 20:00, Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 18:00 στο Θέατρο Άνεσις.
Εισιτήρια εδώ.
Η γραμμή σκιάς
Στο Θέατρο Rabbithole από τις 11 Μαρτίου και μέχρι τις 15 Απριλίου θα παρουσιάζεται το δραματοποιημένο μυθιστόρημα του Τζόζεφ Κόνραντ Γραμμή σκιάς.
Παρά την πρόσφατη απόφασή του να σταματήσει την σταδιοδρομία του, ένας νεαρός υποπλοίαρχος δέχεται την ευκαιρία να αναλάβει ένα τελευταίο ταξίδι: να επιστρέψει ένα γέρικο πλοίο στην «πατρίδα του», περνώντας μέσα από τις θάλασσες της ανατολής με ένα ξένο πλήρωμα υπό τις διαταγές του και με μια κατάρα να τους συνοδεύει. Παρ’ όλα τα δυσοίωνα σημάδια το ταξίδι ξεκινά, μέχρι που, λίγες μέρες μετά, ο καπετάνιος και το άρρωστο πλήρωμά του μένουν καθηλωμένοι, λόγω άπνοιας, στην μέση του ωκεανού.
Η Γραμμή σκιάς είναι ένα έργο που εξελίσσεται στην μέση της θάλασσας, όπου μια χούφτα άνθρωποι ανήμποροι να πιάσουν λιμάνι μένουν ανυπεράσπιστοι και αβοήθητοι απέναντι στις ορέξεις της φύσης και στις κακουχίες που τους τυραννούν. Έχουν μονάχα ο ένας τον άλλον.
Γεγονός που τοποθετεί αυτό το έργο, γραμμένο περίπου έναν αιώνα πριν, σε άμεσο συσχετισμό με τις μοίρες πολλών γενεών – ανθρώπων που χάνονται κάθε χρόνο εξαιτίας ενός πολέμου, μιας κρίσης που ξέσπασε, προσπαθώντας να φτάσουν στον προορισμό τους: να βρουν μια νέα πατρίδα, να ξαναχτίσουν τις ελπίδες τους, να γλιτώσουν προσωρινά από έναν κίνδυνο ώστε να επιστρέψουν σώοι και να επαναπατριστούν.
Σε όλο αυτό το τραγικό παγκόσμιο φαινόμενο που μας απασχολεί, ο Κόνραντ τοποθετεί ως ύψιστη λύση το θέμα της αλληλεγγύης.
Σκηνοθεσία / Διασκευή / Δραματουργική επεξεργασία: Γιώργος Σίμωνας
Ερμηνεία: Γιάννης Λεάκος, Δημήτρης Ντάσκας, Γιώργος Τζαβάρας, Μιχάλης Ζαχαρίας, Γεωργία Σωτηριανάκου, Ιωάννα Σίσκου.
Πότε και πού: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15 και Κυριακή στις 18:30 στο Θέατρο Rabbithole.
Εισιτήρια εδώ.
Σε φιλώ, Πέτρος
Ο σκηνοθέτης Βασίλης Βηλαράς ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην δραματουργία του και συνεργάζεται με την Λένα Κιτσοπούλου φέρνοντας 2 μοναδικά ασυνήθιστους κόσμους κοντά, σε μια ξεχωριστή καλλιτεχνική σύμπραξη.
Πάτρα, 1977. Ο Πέτρος αποφασίζει να στείλει ένα γράμμα στη μητέρα του με το οποίο της αποκαλύπτει ότι είναι gay. Εκείνη, με ένα δικό της γράμμα αντιδρά αδέξια. Γίνεται αδιάκριτη, αγενής. Ξεκινάει ωστόσο έτσι μια αλληλογραφία μεταξύ τους, μέσω της οποίας προσπαθούν να συνεννοηθούν για φλέγοντα θέματα σε πολύ αργό χρόνο.
Η ελληνική κοινωνία ριζωμένη στην καρδιά και το μυαλό της μητέρας δεν της επιτρέπει να δεχθεί το γιο της, όμως εκείνος, επαναστάτης της δεκαετίας του ‘70 προσπαθεί να προσκαλέσει την μητέρα του στο δικό του σύμπαν και επιμένει στην ανάγκη να γνωριστούν πραγματικά. Εκείνη προσπαθεί. Ξεδιπλώνονται έτσι μπροστά μας δυο μυαλά που απέχουν πολύ μεταξύ τους αλλά και δύο καρδιές που παλεύουν για το ίδιο πράγμα: την σχέση τους.
Πρόκειται για την αληθινή ιστορία κάποιου Πέτρου, όπως την κατέγραψε ο ίδιος και την έστειλε προς δημοσίευση στο περιοδικό ΑΜΦΙ το πρώτο περιοδικό στην Ελλάδα που μίλησε ανοιχτά για την ομοφυλόφιλη επιθυμία, αλλά και για έναν διάλογο μεταξύ της Πάτρας του 1977 και της Αθήνας του 2025 μέσα από παραδοχές, μυστικά και… καψουροτράγουδα.
Πότε και πού: Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 19:30.
Εισιτήρια εδώ.