Aποκαλύφθηκε ποιος είναι ο “εγκέφαλος” πίσω από το αυγό με τα περισσότερα likes στο Ιnstagram
- 5 ΦΕΒ 2019
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζεις πώς φτάσαμε ως εδώ, να σου κάνω το απαραίτητο catch-up. Πριν ακριβώς έναν μήνα, ο λογαριασμός world_record_egg του Instagram έθεσε στον διαδικτυακό κόσμο το εξής challenge: ελάτε να μαζευτούμε και να σπάσουμε το παγκόσμιο ινσταγκραμικό ρεκόρ κερδίζοντας σε likes τη φωτογραφία της Kylie Jenner (η οποία τη στιγμή εκείνη είχε συγκεντρώσει 18 εκατομμύρια «καρδούλες» με μία φωτογραφία της κόρης της. Και τα κατάφεραν. Όσο γράφονται αυτές οι γραμμές η φωτογραφία μετράει πάνω από 52 εκατομμύρια likes. Τι απεικονίζει; ένα αυγουλάκι.
Η εξέλιξη αυτή τρολάρει αγρίως την παντοδυναμία των infuencers του Instagram, οι οποίοι στήνουν με τις ώρες τα posts τους για να είναι δελεαστικά και γενικώς όλους όσοι παίρνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την εικόνα τους σ’ αυτά πολύ στα σοβαρά. Αφού βγηκαν τα συμπεράσματα, ήταν η ώρα να αναρωτηθούμε ποιος κρύβεται τελοσπάντων πίσω από αυτό το αρκετά συμβολικό εγχείρημα που «έσπασε» το internet.
Σύμφωνα με τη dailymail, ο «εγκέφαλος» ακούει στο όνομα Chris Godfrey, είναι 29 ετών κι απόφοιτος του πανεπιστημίου του Kingston. Εργάζεται σε διαφημιστική στο Λονδίνο (το άρθρο αναφέρει το γραφείο The & Partneship).
Εδώ βλέπεις τον Chris, είναι ο κοκκινομάλλης στο κέντρο.
Ο νεαρός άντρας πειραματίστηκε με το σύγχρονο φαινόμενο του virality μ’ έναν τρόπο αρκετά απλό. Σκέφτηκε κατά πόσο κάτι τόσο απλό, όσο η εικόνα ενός αυγού, θα μπορούσε να ξεπεράσει το ρεκόρ της Κylie Jenner, η οποία θεωρείται ένα από τα πιο επιδραστικά πρόσωπα στον πλανήτη των social. Όλοι μαζί μπορούμε.
Όσο για την επιλογή του αυγού, υπάρχει εξήγηση και την έδωσε ο ίδιος ο Godfey στους Νew York Times: «Το αυγό δεν έχει φύλο, φυλή ή θρησκεία. Το αυγό είναι αυγό, είναι καθολικό». Πράγματι, ενώνει τους ανθρώπους το αυγουλάκι.
Σήμερα ο Βρετανός διαφημιστής «τρέχει» τον λογαριασμό του- ο οποίος αν δεις έχει μόνο κάτι αυγά- με τη βοήθεια 2 φίλων του και προσπαθεί να βγάλει κάτι πολύ καλό απ’ όλο αυτό, αξιοποιώντας την επίδραση που μπορεί να έχει το world_record_egg προς τους εκατομμύρια followers του. Σε συνεργασία με το Hulu δημιούργησε ένα short animation σε μορφή campaign teaser για λογαριασμό της ΜΚΟ Mental Health America, το οποίο απευθύνεται προς εκείνους που αισθάνονται πίεση και άγχος από τη χρήση των social media.
«Δεν έχει να κάνει με μένα, αλλά με το αυγό, το πού μπορούμε να το πάμε και τι μπορούμε να κάνουμε μ’ αυτό. Το θέμα είναι τι κάνεις με την προσοχή που σου δίνεται, αυτό μετράει», δηλώνει ο Chris και τοποθετεί το επίτευγμά του στις σωστές διαστάσεις.
Το αυγό έγινε μέχρι κι εξώφυλλο στο περιοδικό Paper, σε αντιπαραβολή με μία άλλη Kardashian, η οποία με τη συγκεκριμένη εμβληματική φωτογράφηση το 2014 είχε ακριβώς τον ίδιο «στόχο», να «σπάσει» το ίντερνετ. Ο σκοπός διαφορετικός, ωστόσο.