ΕΡΕΥΝΑ

Αυτό είναι το χειρότερο λάθος που κάνεις όταν στέλνεις emails

Αν το διαδίκτυο στο σύνολό του είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της καθημερινότητάς μας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί οπωσδήποτε έναν από τους θεμέλιους λίθους αυτού του πυλώνα.

Υπάρχουν έρευνες που εκτιμούν πως τα emails που στέλνονται παγκοσμίως κάθε μέρα ανέρχονται σε 200 δισεκατομμύρια, ενώ μόνο οι υπάλληλοι γραφείου υπολογίζεται ότι έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με 120 emails (απεσταλμένα και εισερχόμενα).

Όπως καταλαβαίνεις, μέσα σε αυτό τον υπερβολικό όγκο πληροφορίας και μηνυμάτων, αν θες το δικό σου να μην καταλήξεις στον κάδο απορριμάτων του παραλήπτη ή απλώς να πάει στα junk, υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να προσέξεις και αυτή δεν είναι άλλη από τη γραμματική σου.

Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας έρευνας της εταιρείας Boomerang, μιας υπηρεσίας διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αφού μελέτησαν 250.000 emails, οι ερευνητές της εταιρείας κατέληξαν πως ένα και μόνο λάθος στο “θέμα” του μηνύματος είναι αρκετό για να μειώσει κατά 5% τις πιθανότητες το email σου να διαβαστεί, όπως επίσης μειώνει και τις πιθανότητες να απαντηθεί, αγγίζοντας μόλις το ποσοστό 29%-34%.

Αν, δε, κάνεις το μοιραίο λάθος και βάλεις κεφαλαία στο “θέμα” του μηνύματος, τότε το προαναφερθέν ποσοστό του 5% γίνεται αυτομάτως 15%, απομακρύνοντας ακόμα περισσότερο την πιθανότητα το email σου να ανοιχτεί από τον παραλήπτη.

Μπορεί η έρευνα αυτή να έγινε ενδοεταιρικά και να μην αποτελεί γενικό κανόνα, ωστόσο καθιστά σαφές πως αν θες να λάβουν σοβαρά υπόψη τόσο εσένα όσο και τα emails σου, τότε η επαγγελματική παρουσίαση είναι το κλειδί.

Είναι, μάλλον, περιττό να αναφέρουμε πως τις Δευτέρες σημειώθηκαν περισσότερα λάθη στα emails από οποιαδήποτε άλλη μέρα.

Exit mobile version