LIFE

Greece From Home: Η πρωτοβουλία του ΕΟΤ που εκθειάζεται στο εξωτερικό και η αναφορά σε άρθρο για τον Bill Gates

Το ότι η Ελλάδα είναι ένας κορυφαίος τουριστικός προορισμός παγκοσμίως το ξέρεις και το διαπιστώνεις κάθε καλοκαίρι. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο συρρέουν στην Ελλάδα για να ζήσουν από κοντά την χώρα του ήλιου, του γαλανού ουρανού, του πολιτισμού και της θάλασσας. Το ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά με την πανδημία του κορονοϊού επίσης το διαπιστώνεις μένοντας σπίτι εδώ και έναν μήνα. Η πρωτοβουλία “Greece From Home” είναι εδώ για να βοηθήσει όσους θέλουν να έχουν εικόνα από την Ελλάδα και τους ανθρώπους της, ακόμα και τώρα κατά τη διάρκεια της καραντίνας, να την απολαμβάνουν από την ασφάλεια του σπιτιού τους.

Η πρωτοβουλία “Greece From Home” είναι του ΕΟΤ και στήθηκε σε συνεργασία με τη Marketing Greece και την Google. Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει βίντεο γνωστών Ελλήνων που μοιράζονται τις δραστηριότητές τους από το σπίτι. Για παράδειγμα ο Γιάννης Δρυμωνάκος γυμνάζεται, η Νάντια Κοντογεώργη και ο Κωστής Μαραβέγιας τραγουδούν, ο Δημήτρης Ναλμπάντης και ο Θεοδωρος (Ted) Λελεκας κάνει οινογνωσία.

Τα video μπορείς να τα δεις όλα στο κανάλι Visit Greece του EOT στο YouTube. Η πρωτοβουλία του ΕΟΤ ήδη εκθειάζεται σε εξωτερικό καθώς στο site inc.com, που ειδικεύεται σε ζητήματα επιχειρήσεων, συμβουλές και διαδικτυακά σεμινάρια, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην πλατφόρμα σε άρθρο που αφορά μία συνέντευξη του Bill Gates. Το θέμα του άρθρου ήταν πώς θα είναι η ζωή μας μετά την πανδημία.

Στο δημοσιεύμα γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην Ελλάδα από τον συντάκτη Justin Bariso που σχολιάζει τη συνέντευξη του Bill Gates στην εκπομπή “This is Working”. «Η βιομηχανία του τουρισμού αναμφίβολα είναι μία από εκείνες που έχουν χτυπηθεί πιο δυνατά από την πανδημία. Ωστόσο, μπορούμε να διδαχθούμε από το “Greece From Home”, μια υπέροχη πρωτοβουλία του ΕΟΤ σε συνεργασία με την Google», σημειώνει στο άρθρο του ο συντάκτης.

Τι αναφέρει το άρθρο για το “Greece From Home”

«Αυτό το site “χτίστηκε” στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: χρησιμοποιεί σπουδαίο online περιεχόμενο για να δημιουργήσει μια σχέση με πιθανούς πελάτες. Μέσα από βίντεο στο Youtube και άλλο περιεχόμενο, οι δημιουργοί της πλατφόρμας δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να δουν περιοχές με φυσική ομορφιά, ακόμη και να κάνουν “πεζοπορίες” ή να επισκεφθούν κάποιο εστιατόριο, όλα εικονικά προφανώς», συμπληρώνει.

«Αν γίνει σωστά, το περιεχόμενό σας μπορεί να φέρει έσοδα μέσω των διαφημίσεων και των πωλήσεων. Και, πέραν όλων των άλλων, είναι ένας τρόπος να κρατήσετε επαφή με το κοινό σας, μέχρι αυτό να είναι πρόθυμο (και ικανό) να ταξιδέψει ξανά», καταλήγει ο συντάκτης στην αναφορά του στο “Greece From Home”.

Η «ημι-κανονικότητα» του Bill Gates

Ο Bill Gates στη συνέντευξή του έδωσε το έναυσμα στον συντάκτη για την αναφορά του. Όπως είπε εκείνος θα πρέπει να ξεχάσουμε την «επιστροφή στην κανονικότητα» για τους επόμενους 18 μήνες. Ο Bill Gates βλέπει μια οικονομία που θα είναι «ημί-κανονική», καθώς όπως είπε τομείς όπως τα σπορ ή ο τουρισμός θα αργήσουν πολύ να επανέλθουν.

«Θα θέλει ο κόσμος να ταξιδέψει; Θα θέλει να πάει στα εστιατόρια; Θα σκεφτούν να αγοράσουν ένα σπίτι; Ακόμα κι αν η κυβέρνηση πει πως αυτές οι δραστηριότητες είναι OK, δεν μπορούμε να περιμένουμε τη ζήτηση να επανέλθει σε μία νύχτα», σημείωσε.