TRAVEL

Η επιλογή του ταξιδιού είναι γυναικεία απόφαση

Όχι πως ο άντρας δεν έχει γνώμη, αλλά όπως και να το κάνουμε η προετοιμασία ενός ταξιδιού, ακόμα και αν πρόκειται μόνο για ένα τριήμερο, συνήθως έχει γυναικεία απόχρωση. Είναι αυτή που θα ασχοληθεί να ερευνήσει, να συγκρίνει, να σκεφτεί με ποια σειρά θα γίνουν τα πράγματα. Άλλωστε το λένε κι οι αριθμοί: ''72% των κρατήσεων που αφορούν ζευγάρια, γίνονται από γυναίκες'' μας αναφέρουν από το 18-24 Travel,  που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε πακέτα διακοπών μικρής διάρκειας στην Ευρώπη (city breaks).

Η γυναίκα είναι αυτή που αποφασίσει πρωτίστως τον προορισμό και σε δεύτερη φάση την επιλογή ξενοδοχείου. Δεν είναι ότι ο άντρας δεν θέλει να συμμετάσχει, δεν έχει όμως την υπομονή ή και την διάθεση να ασχοληθεί τόσο πολύ με τις λεπτομέρειες. ”Συνήθως οι γυναίκες είναι πιο οργανωτικές, ειδικά στο κομμάτι των ταξιδιών. Προσπαθούν να λύσουν όλα τα θέματα εκ των προτέρων, είναι πιο ‘διαβασμένες’ στις επιλογές τους. Η ραγδαία αύξηση των κρατήσεων τα τελευταία δυο χρόνια, οφείλεται καθαρά στο ότι έχουμε πείσει το γυναικείο κοινό να μας εμπιστευτεί”, μας εξηγούν από το 18-24 Travel. ”Επειδή οι κρατήσεις γίνονται ηλεκτρονικά, τα στοιχεία σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απολύτως ακριβή. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες ακόμη και τα ποσοστά αυτών που κάνουν αναζήτηση και δεν καταλήγουν σε κράτηση. Οι άντρες είναι αυτοί που σε μεγαλύτερο ποσοστό αφήνουν τη δουλειά στη μέση”.

Ποιοι όμως είναι οι παράγοντες που καθορίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό τις επιλογές των γυναικών σε σχέση με τα ταξίδια:

– Οικονομία: Είναι πολύ προσεκτικές στο πού θα ξοδέψουν τα χρήματά τους, αφού οι περισσότερες προτιμούν να έχουν στη διάθεσή τους το μέγιστο δυνατό budget για τη διάρκεια της εκδρομής κι όχι για το βασικό κόστος.

– Value For Money: Έχει άμεση σχέση με τον προηγούμενο παράγοντα, καθώς συνδυάζει την οικονομία με το αποτέλεσμα. Οι γυναίκες αντιλαμβάνονται σε μεγαλύτερο βαθμό πως στην επιλογή μιας εκδρομής, δεν γίνεται να τα έχεις όλα. Θα πρέπει να βρεις τον τρόπο ώστε να επιλέξεις τις περισσότερες δυνατόν παροχές, ή διευκολύνσεις, με τα λιγότερα χρήματα. Η τάση αυτή δικαιολογεί απόλυτα το γιατί είναι πολύ περισσότερες οι γυναίκες που επιλέγουν το 18-24 Travel, αφού δεν χρειάζεται να αναζητούν σπαστά κι ανά ημερομηνία τη μεταφορά και τη διαμονή, αλλά μπορούν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα να ψάξουν τον ιδανικό συνδυασμό, με μια μόνο αναζήτηση και να κάνουν και τις συγκρίσεις.

– Τοποθεσία: Αν ξέρεις τι θέλεις να κάνεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πού θέλεις να κινηθείς και τι πρέπει να προλάβεις στη σύντομη επίσκεψή σου σε ένα μέρος, τότε είναι λογικό να δίνεις ιδιαίτερη σημασία στη περιοχή που θα μείνεις. Το “κοντά” δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση. Η εύκολη πρόσβαση είναι αυτή που κάνει τη διαφορά, ώστε να καλύπτεις και τον προηγούμενο παράγοντα, το value for money.

Όπως και να ‘χει, το θέμα ταξίδι οι γυναίκες το ”έχουμε”. Και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, βρίσκουμε και τις λύσεις. Άντρες, είστε σε καλά χέρια.